Miten ymmärrätte tällaisen kommentin?
Treffikumppani viestitti jälkeenpäin näin:
”Olet nätti ja hyvin hedelmällisen näköinen. Olisi kiva tavata uudestaankin.”
Minua on sanottu kauniiksi tai nätiksi ennenkin, mutta ”hedelmällinen”, en koskaan ole kuullut tuollaista ennen. Miten ymmärrätte tämän? Voiko tämän ottaa kohteliaisuutena?
Kommentit (22)
Yrittänyt olla hauska ja keksiä jotain uutta sanottavaa.
Nyt se lukee palstaa ja nolostelee.
No...mieluummin kuulisin olevani nätti ja treffikumppanilla on ollut kanssani hauskaa/hän viihtyi seurassani/on kiinnostunut minusta...
...mutta onhan tuo kohteliaisuus; hedelmällisyyshän rinnastetaan nuoruuteen, terveyteen ja naisellisuuteen.
Jos joku sanoisi mulle noin, mun ensireaktio olisi suurin piirtein: no mut ei mun lantio oikeasti niin leveä ole.
En tiedä, mitä tarkoitti, mutta itse olisin vähintäänkin ihmeissäni
Ymmärrän, että hän haluaa lisääntyä kanssani. Eli ei jatkoon.
Hyy, mulle tulis karmivat vibat tuommosesta. Ihan kuin se haluaisi vaan panna paksuksi saman tien. Ei olisi myöskään oikein kivan tuntuista että treffien jälkeen tyypillä ei ole muuta kommentoitavaa kuin ulkonäkö.
Tuli mieleen et sulla ois leveä lantio. Olis ikävää jos mies kehuisi vain ulkonäköä eikä ollenkaan luonnetta.
Ehkä sinä hänen mielestään näytit siltä, että olet kykenevä synnyttämään useammakin lapsen.
Mutta olen samaa mieltä kuin viestijä nro 4.
Hän on yrittänyt keksiä jotain vähän erilaista sanottavaa, eikä käyttänyt niitä tavanomaisia fraaseja, mitä naisille niin usein sanotaan.
Ilmiselvästi on kiinnostunut ap:sta.
Ja tietty jos ihan aletaan oikein kaivelemaan asiaa, saattaa tarkoittaa myös henkistä puolta:
On hedelmällinen eli on paljon annettavana muille ihmisille myös henkisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Omena- vai päärynävartalo?
En oikein tiedä tuosta. Olen kapealanteinen ja kapeavyötäröinen mutta rintava
Ap
No tuossahan on sanottu kahteen kertaan että olet nätti. Eli nätti ja hedelmällinen.
Yleensä lähes kaikki hedelmät ovat maistuvia.
Todennäköisesti miesparka aivan lumoissasi ja epätoivoisesti yrittänyt keksiä jotain erikoisempaa sanottavaa. Ja se ei ihan helposti kaikilta miehiltä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omena- vai päärynävartalo?
En oikein tiedä tuosta. Olen kapealanteinen ja kapeavyötäröinen mutta rintava
Ap
No tässähän se tuli, mitä mies tarkoittaa.
Jos ap:lla on suurehkot rinnat, miehelle se tarkoittaa sitä, että nainen pystyy hyvin ravitsemaan tulevat jälkeläiset.
Ei siis ollutkaan mitään "erikoista" ja vaan rehellinen suomalaisen miehen toteamus: olet vaimo ainesta ja sinun kanssa voisi hyvin tehdä jälkeläisiä tähän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen et sulla ois leveä lantio. Olis ikävää jos mies kehuisi vain ulkonäköä eikä ollenkaan luonnetta.
Sain häneltä sitten vielä pitkän viestin, jossa kertoi, miten mukaavaa oli, kun sai viettää kanssani sen pienen hetken ja jutella
Ap
No ainakaan mies ei pyri tuossa viestissä mitenkään loukkaamaan ap:ta.
Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain häneltä sitten vielä pitkän viestin, jossa kertoi, miten mukaavaa oli, kun sai viettää kanssani sen pienen hetken ja jutella
Ap
No sittenhän tuo kuulostaa hyvältä :)
Haluaa panna sinua.