Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v naiset, mikä on syy elää? Mulla ei ole enää mitään odotettavaa.

Vierailija
03.12.2020 |

Lapset tehty, ei töitä, sama mukava tylsä aviomies ollu jo 13v
Ahdistaa nousta aamulla.
Välillä haaveilen vauvasta, että olisi jotain mitä odottaa ja syy elää terveellisesti. Mutta tiukkaa ja lapsia ennestään 4.

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis sä olet itse päättänyt hankkia peräti neljä lasta ja vielä tylsän miehen kanssa, itse olet myös syönyt itsesi ylipainoiseksi. Itse suosittelisin liikuntaan hurahtamista tuohon, laita kroppa ja mieli kuntoon. Virkistyt, itsetunto kohenee, on parempi olo kaikin puolin. Voisi jopa löytyä jotain uusia kavereita tai sosiaalisia ympyröitä jos jotain lajia oikein harrastaisit. Ala edes lenkkeilemään luonnossa. Ja ala opiskelemaan.

Jaa ei nappaa, ei jaksa niinkö? No sitten en voi auttaa.

Minä olen tyytyväinen elämääni ja odotan innolla tulevaisuutta. Opiskelen ja valmistun keväällä ammattiin josta varmasti työllistyn. Teen työtä jolla on tarkoitus. Aion muuttaa toiseen kaupunkiin jossa odottaa uudet raikkaat tuulet. Lapsia ei ole enkä aio hankkia. Deittailen nuorempia miehiä ja pidän hauskaa. Vakavassa mielessä alan katselemaan kumppania kunhan asetun uuteen kotiin ja saan elämän tasapainoon. Sekin on jännittävää. Treenaan salilla ja lenkkeilen luonnossa, pidän itseni kunnossa. Näen ystäviäni. Jahka koronashou hellittää aion kokeilla uutta lajia, ehkä lämpöjoogaa! Ja matkustelen. Opiskeluakin jatkan vielä joskus. Elämä on vasta edessä.

N36

Olen kateellinen sinulle. Ollapa rohkea ja kehdata salille. Ap

Vierailija
62/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taloudellisesti on tiukkaa, joten hirveästi et voi satsata omiin juttuihisi. Paljonko luulet, että sinulla olisi rahaa omiin juttuihisi per kuukausi?

40-60e

Ap

Sitten vain miettimään kiinnostuksen kohteitasi. Tuolla rahalla saa vaikka ohjelmistovuokran kuukaudeksi, jolla voit kirjoittaa kirjan, ryhtyä valokuvaajaksi, tehdä nettilehteä tai mitä ikinä keksit. Jää vielä tähteeksikin. Tottahan toki voit aloitella vaikka pienimuotoista myyntiä tuote kerrallaan jos tuotesuunnittelu ja valmistus kiinnostaa tai mitä vaan. Mikä sinua nyt sattuu kiinnostamaan :)

Ensin pitäisi ostaa tietokone tai tabletti, meillä ei ole. Sitä tuskin saa 40 eurolla?

Sinulla ei liene luottotiedot kunnossa kun olet ulosotossa. En tiedä toimivatko nuo puhelimella, sehän sinulla on vähintään kun tänne kirjoittelet. Jos luottotiedot on kunnossa, niin tietokoneen saa esim. telialta, elisalta tai dna:lta 36 kk korottomalla osamaksulla 8 eurolla alkaen kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelutaloon joutaa kaikki yli 35v

t. Mico-Jemmica 18WEE

Vierailija
64/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kuulostaa siltä, että ikä on pienin ap:n ongelmista. Ei se ikä susta tee lihavaa, rahatonta, työtöntä tai muutenkaan onnetonta. Tuossa iässä pitäisi olla parhaat mahdollisuudet tehdä elämästään juuri oman näköistään, ratkaista oman elämänsä ja varsinkin oman päänsä sisäisiä ongelmia ja olla itse vastuussa itsestään.

Vierailija
65/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielikuvituksetonta ettei länsimaalainen ihminen keksi elämäänsä mielekästä sisältöä. Oletko aina ollut näin intohimoton, vai oletko vain hukannut itsesi perhearkeen?

Sossulaisilla olisi paljonkin ideoita ja tekemisen halua, mutta tehdä ei voi. Tarvikkeet maksavat, mutta tuloja ei saa käyttöön edes niitä kattamaan. Saati, että saisi voittoa. Suomi ikävä kyllä makuuttaa resursseja ja innovaatiota. Toimeentulotuessa pitäisi olla mahdollisuus nousta jaloilleen pienyrittäjyydellä.

Tämäpä se. Tuon ulosotto laskun myötä, mun koko loppuelämä on pilalla.

Ap

Vierailija
66/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mielikuvituksetonta ettei länsimaalainen ihminen keksi elämäänsä mielekästä sisältöä. Oletko aina ollut näin intohimoton, vai oletko vain hukannut itsesi perhearkeen?

Sossulaisilla olisi paljonkin ideoita ja tekemisen halua, mutta tehdä ei voi. Tarvikkeet maksavat, mutta tuloja ei saa käyttöön edes niitä kattamaan. Saati, että saisi voittoa. Suomi ikävä kyllä makuuttaa resursseja ja innovaatiota. Toimeentulotuessa pitäisi olla mahdollisuus nousta jaloilleen pienyrittäjyydellä.

Ap on ulosotossa. Sillon ei lisätulot auta, kun ne menee sinne ulosottoon.

Vierailija
67/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa masentuu kaikki

Vierailija
68/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vali Vali Vali...

Mä sain omalta exältä velkaa niskaan 50 000€ Eikä mun elämä oo siihen loppunut. Paskaa on joo ollu välillä ja ihan tajuttoman raskasta. Mutta meissä onkin se ero ap:n kanssa, että mä päätin selvitä (ja selviän), hän on päättänyt luovuttaa.

Vierailija
69/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elää minun unelmaani. Kuinka hän edes kehtaa puhua tuollaisia. AP:lla on 4 pätevää syytä + siippa elää. Minulla ei ole mitään näistä, en ole koskaan saanut kokea rakastumisen tunnetta, en ole koskaan seurustellut eikä minulla ole luonnollisestikaan lapsia vaikka kaikkia edellämainittuja olisin kyllä halunnut. Nyt alkaa minulta järkevä aika niille olla ohi. Minulla ei ole täällä pallolla mitään tarkoitusta ja elämä tuntuu täysin turhalta resurssien hukkaamiselta.

Kaikkein eniten pelottaa ajatus että elän täällä vielä samanlaista puuduttavaa merkityksetontä elämää seuraavat 40 vuotta.

Vierailija
70/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vali Vali Vali...

Mä sain omalta exältä velkaa niskaan 50 000€ Eikä mun elämä oo siihen loppunut. Paskaa on joo ollu välillä ja ihan tajuttoman raskasta. Mutta meissä onkin se ero ap:n kanssa, että mä päätin selvitä (ja selviän), hän on päättänyt luovuttaa.

Bitch

Vierailija
71/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap elää minun unelmaani. Kuinka hän edes kehtaa puhua tuollaisia. AP:lla on 4 pätevää syytä + siippa elää. Minulla ei ole mitään näistä, en ole koskaan saanut kokea rakastumisen tunnetta, en ole koskaan seurustellut eikä minulla ole luonnollisestikaan lapsia vaikka kaikkia edellämainittuja olisin kyllä halunnut. Nyt alkaa minulta järkevä aika niille olla ohi. Minulla ei ole täällä pallolla mitään tarkoitusta ja elämä tuntuu täysin turhalta resurssien hukkaamiselta.

Kaikkein eniten pelottaa ajatus että elän täällä vielä samanlaista puuduttavaa merkityksetontä elämää seuraavat 40 vuotta.

Sinä elät mun unelmaa, sinkku. Vaihdetaan?

Ap

Vierailija
72/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vali Vali Vali...

Hae ensin 11v töitä, pääse kahteen haastatteluun ja tule sitten sanomaan tuo.

Ap

Vierailija
73/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla jotain odotettavaa, elää tulevaisuudessa. Elämä on tässä ja nyt, turha nykyhetkeä tuhlata tulevaisuuden haaveisiin, katso ympärillesi, nauti ja elä.

Olen työtön. Syön syön syön ja katson Netflixiä.

Ehkäpä voisit tehdä jotain niiden neljän lapsesi kanssa? Luulisi tekemistä riittävän.

Ne on koulussa ja päiväkodissa. Ap

Ai kahdeksalta illalla ovat koulussa? Tuhmuuksia lienevät tehneen, kun näin paljon jälkkää

Vierailija
74/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla on masennus, ahdistus ja/tai syömishäiriö? Kuulostat nimittäin siltä, että näet kaikkialla esteitä ja ongelmia - se ei ole tervettä. Hoida siis mielenterveyttäsi! Kun saat sen paremmalle tolalle, muutkin asiat alkavat aueta.

Aloita vaikka sillä, että menet tänne: https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsearviointi/Pages/default.a… ja teet masennus-, ahdistus- ja syömishäiriöoirekyselyn. Jos seulan mukaan sulla on näitä ongelmia, hakeudu pikimmiten hoitoon.

Tsemppiä!

Vierailija
75/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy elää: uteliaisuus. Voiko elämässä tulla vielä ikävämpiä vuosia kuin mitä tämä on ollut. Tai miten salkkarit tai kaunarit joskus päättyy, jos josku päättyy, vaikka ei katsoisikaan niitä. Elääkö Brooke ikuisesti vai meneekö itseltä filmi poikki sitä ennen.

Vierailija
76/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt enää lapsia tee!

Töihin ja jos et saa töitä niin opiskele uusi ammatti ja sitten kokonaan töihin.

Opiskelin varman ammatin. Eipä ollut.

Kerro mitä opiskelen, sellaista joka työllistää 100% varmasti, eikä sisällä ihmisten eritteitä? (eikä eläinten :D)

Ap

Vierailija
77/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilu, harrastukset, lemmikit, laihdutus, kaikenlaiset pienet projektit... Vauva ei ole lääke masennukseen.

Vain vauva huumassa olen ollut onnellinen ja tuntenut elämän tarkoituksen.

Se on ihanaa huumaa. Mutta valhetta, hormonit sen tekee.

Oispa aina se vauva ajan onnen huuruinen olo.

Ap

Vierailija
78/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vali Vali Vali...

Hae ensin 11v töitä, pääse kahteen haastatteluun ja tule sitten sanomaan tuo.

Ap

Mä asun syrjäseudulla. Koska täällä ei ollut töitä mun koulutuksella, opiskelin uuden ammatin. Joka kk uo vie palkasta 1/3 verottaja toisen kolmanneksen. Eli...

Varmaan tietyistä tekijöistä on sielläkin päin pula. Ja jotain mätäähän nyt on jos yli 10 vuotta hakee töitä ja saldo on kaksi haastattelua! Joko sun koulutus on joku kulttuurituottaja tai vastaava tai sitten oot vaan niin tympääntynyt, että kukaan ei edes harkitse palkkaavansa sua. Sun suurin ongelma olet sä itse.

Vierailija
79/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sinulla on masennus, ahdistus ja/tai syömishäiriö? Kuulostat nimittäin siltä, että näet kaikkialla esteitä ja ongelmia - se ei ole tervettä. Hoida siis mielenterveyttäsi! Kun saat sen paremmalle tolalle, muutkin asiat alkavat aueta.

Aloita vaikka sillä, että menet tänne: https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsearviointi/Pages/default.a… ja teet masennus-, ahdistus- ja syömishäiriöoirekyselyn. Jos seulan mukaan sulla on näitä ongelmia, hakeudu pikimmiten hoitoon.

Tsemppiä!

Miten ja mistä?

Vierailija
80/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on aina vanhaa. Ajatus tulee menneistä tapahtumista. Se mitä ajattelet elämästäsi nyt, ei ole tosiasiassa sitä. Jos olet tarkkaavainen, näet elämäsi sellaisena kuin se on oikeasti, eikä mitä mennyt siitä sanelee. Ilo on hetkessä. Kun haet mielihyvää, koitat toistaa sitä iloa jonka joskus koit. Jos vain olet, niin ilo on sinussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan