Oletteko katsoneet Netflixistä DareDeviliä?
Oletteko katsoneet Netflixistä DareDeviliä? Siinä jaksoissa 5 ja 6 kaunis taidegallerian pitäjä (nainen) menee treffeille Mr. Fiskin kanssa tämän ostettua kalliin modernia taidetta edustavan maalauksen.
Vähitellen nainen tajuaa miten vaarallinen ja vaikutusvaltainen mies Fisk on ja nainen itse on aivan mehuissaan tiedostaessa jännittävän miehen intensiivisen ihailun.
Kysymys kuuluu, kuinka monen av-mamman pimpsukka kostuisi vastaavassa tilanteessa? Jos taidegalleria on liian abstrakti käsite niin voidaan kuvitella vaikka mp-jengiläisen saapuvan asioimaan lähikauppaan jossa olet kassalla.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei kostuisi.
Haluatko kenties avata tätä vastausta hieman enemmän?
Entä mitä mieltä olette DD:n kuumasta blondisihteeriköstä johon DD:n yhtiökumppani Foggy bear on aivan lääpällään? Siinä olisi hyvä mies, mutta silti sihteeri vain haaveilee mysteerisestä, pyykkilautavatsalla varustetusta jännittävästä öiden paholaisesta.
Ottaisitte nyt osaa hauskaan keskusteluun? Pitkästä aikaa Netflixistä on löytynyt hyviä sarjoja ajanvietteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En maksa tuubasta.
Ilmeisesti olet myynyt huumorintajusi pois tarpeettomana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kostuisi.
Arvaamattomat, satunnaisesti väkivaltaiset, ylipainoiset miehet ei oo oikein mun juttu. Fisk ei oo edes hyvännäköinen. Katsoisit edes Punisherin ja kysyisit mieluummin Billy Russosta, Ben Barnes on sentään helvetin seksikäs vaikka hahmo täysi psykopaatti onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kostuisi.
Arvaamattomat, satunnaisesti väkivaltaiset, ylipainoiset miehet ei oo oikein mun juttu. Fisk ei oo edes hyvännäköinen. Katsoisit edes Punisherin ja kysyisit mieluummin Billy Russosta, Ben Barnes on sentään helvetin seksikäs vaikka hahmo täysi psykopaatti onkin.
Olen katsonut myös Punisherin kaikki kaudet ja tosiaan Billy Russo hahmona on sellainen johon voisi saada "man crushin". Tyyppinä hän on kuitenkin aika kaukana itsestäni, pystyn samaistumaan Fiskin hahmoon paremmin. ;)
Keskustelu alkaa lämmetä, lisää hyviä kommentteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kostuisi.
Olen katsonut myös Punisherin kaikki kaudet ja tosiaan Billy Russo hahmona on sellainen johon voisi saada "man crushin". Tyyppinä hän on kuitenkin aika kaukana itsestäni, pystyn samaistumaan Fiskin hahmoon paremmin. ;)
Aina on hyvä, jos löytyy hahmo johon samaistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kostuisi.
Mihin naishahmoon sinä samaistuit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kostuisi.
En hirveästi kehenkään, ainakaan Daredevilissä. Punisherissa Dinah Madaniin siinä mielessä, että tapaan myös olla aika työkeskeinen ja suhtautua välillä pakkomielteisesti asioihin, joista on tullut minulle ongelmakohtia. En tapa osata levätä, ennen kuin asia on hoidettu.
Valta on kiihottavaa, mutta mulla se toimii päinvastoin. En kiihotu mistään rikollisista, mutta poliisit on aikas kuumia. Ei tarvitse myöskään olla rikas. Joskus riittää sekin, että on vaan tosi määrätietoinen, tietää mitä haluaa ja antaa ymmärtää itsellään olevan siihen oikeus.
Nämä ovat toki enemmän fantasioita. En ikimaailmassa lähtisi millään tavalla dominoivalta vaikuttavan miehen matkaan. Leikkejä voidaan leikkiä sitten kun luottamus on ensin rakennettu.
Fisk ei hahmota sytytä, kyllä se DD on niistä se kuumis.
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole DareDevilissä naishahmoa, johon samaistua. Se on vähän sääli, koska se tekisi sarjasta vielä paremman. Näistä sarjoista samaistuttavin naishahmo löytyy Arrow-sarjasta. Se tietokonenörtti, vähän ujo ja kömpelö blondi, jonka nimeä en muista. Oon just sellainen :D
Daredevil itsessään ei mene mielestäni jänniskategoriaan, koska hän on mielestäni aika haavoittuvainen hahmo ja hyväntahtoinen symppis. Fisk ei ole tyyppiäni ollenkaan. Hyvä sarja, täytyynee katsoa myös Punisher. Jännistä tytöistä pitäville suosittelen Jessica Jonesia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole DareDevilissä naishahmoa, johon samaistua. Se on vähän sääli, koska se tekisi sarjasta vielä paremman. Näistä sarjoista samaistuttavin naishahmo löytyy Arrow-sarjasta. Se tietokonenörtti, vähän ujo ja kömpelö blondi, jonka nimeä en muista. Oon just sellainen :D
Felicity Smoak. Hän on kyllä ihan oikeasti samaistuttava! Harmi vaan ettei mulle Arrow muuten oikein sytyttänyt, en jaksanut katsoa kuin pari kautta aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Daredevil itsessään ei mene mielestäni jänniskategoriaan, koska hän on mielestäni aika haavoittuvainen hahmo ja hyväntahtoinen symppis. Fisk ei ole tyyppiäni ollenkaan. Hyvä sarja, täytyynee katsoa myös Punisher. Jännistä tytöistä pitäville suosittelen Jessica Jonesia.
Suosittelen ehdottomasti Punisheria! Ihan tosi hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
DD on ristiriitainen hahmo, siinä se jännitys piileekin. Päivällä symppis komea sokea lakimies jolla omatunto ja öisin julma omankädenoikeuden harjoittaja, jota kuitenkin rajoittaa Murdockin hahmon inhimillisyys. Tavallaan juuri sellainen oikeassa elämässä saavuttamaton hahmo jonka naiset haluaisivat.
Lisää kommentteja tai näkemyksiä?
No kai joku nainenkin noita Marvelin sarjakuviin perustuvia tv-sarjoja katsoo? Rohkeasti nyt vastaamaan. Ei haittaa vaikka tunnustaisit sterotyyppisesti tykkääväsi jännittävistä miehistä.