Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v naiset, mikä on syy elää? Mulla ei ole enää mitään odotettavaa.

Vierailija
03.12.2020 |

Lapset tehty, ei töitä, sama mukava tylsä aviomies ollu jo 13v
Ahdistaa nousta aamulla.
Välillä haaveilen vauvasta, että olisi jotain mitä odottaa ja syy elää terveellisesti. Mutta tiukkaa ja lapsia ennestään 4.

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä oli parempaa ku olin 28v.

Elämä edessä ja toivoa tulevassa, ylipainoa vain 3kg,pienet lapset.

. Ja pas kat mitään toivoa ollutkaan! Edelleen työtön ja ylipainoa 30kg.

Ap

Vierailija
42/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee elämälläsi mitään? Olet vaan ja heität kaiken hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap:n elämä parempaa yksinäisenä työttömänä? Tuskinpa vain. Jos lapset eivät tuo iloa, niin miksi ihmeessä niitä on hankittu? Ei se normaali painokaan mitään onnea tuo. Ja jos haluat laihtua, laihduta. Edes se vaikka rahaa olisi enemmän ei auta ap:n kaltaisia ihmisiä. Mun sympatiat menee kyllä niille yksinäisille, oikeiden ongelmien kanssa painiville.

Vierailija
44/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee hakkeriksi ja keksi jotain nerokkaita viruksia ja pölli jotain salaista tietoa eri organisaatioilta.

Lupaan ett'ä jos pystyt noihin juttuihin se tuntuu perrrhanan hyvältä, kun erittäin vaikeeta touhua.

Vierailija
45/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako 5 vuotta nuorempana miehenä vastata? Mulla ei ole perhettä eikä kumppania. Kummasti silti löytyy syitä elää.

-Elämän pienet nautinnot (hyvä musiikki, ruoka, alkoholi, liikunta)

-Mahtava työ, jota tekee tekemisen ilosta

-Harrastukset

-Hyvät kaverit

-Uuden oppiminen. Innolla odotan myös mitä uusia keksintöjä tulevaisuus tuo tullessaan

Vierailija
46/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri 35 v ikäisenä on vaikeaa? On vielä nuori ja hyvässä kunnossa jos pitää huolta itsestään. Voi opiskella tai tehdä töitä jos mahdollista, vaihtaa vaikka uraa jne. Jos mitään sitovampaa ei jaksa aloittaa niin puhelimeen saa sovelluksia joilla harjoitella kieliä, pelata shakkia, treenata jne.

Vaikuttaisiko se masentavasti, että tässä iässä pitäisi olla jo pääministeri? Tai joku ministeri.

Vm 85

Hallituksen naiset ovat eläneet täydellisen broilerinelämän politiikan saralla ja puoluetaustakin on oikea. En koe kateutta.

Vierailija
47/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus nuorempaan mieheen piristää.

Vierailija
48/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testaa veriarvot, ei oo ihan normaalii et oot yhtäkkiä lihonu ja elämänhalu menny.

Vierailija
49/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset on päiväkodissa, kun äiti on kotona? Jos rahasta on tiukkaa, päivähoitomaksu on turha menoerä.

Vierailija
50/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielikuvituksetonta ettei länsimaalainen ihminen keksi elämäänsä mielekästä sisältöä. Oletko aina ollut näin intohimoton, vai oletko vain hukannut itsesi perhearkeen?

Vierailija
51/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ap:n elämä parempaa yksinäisenä työttömänä? Tuskinpa vain. Jos lapset eivät tuo iloa, niin miksi ihmeessä niitä on hankittu? Ei se normaali painokaan mitään onnea tuo. Ja jos haluat laihtua, laihduta. Edes se vaikka rahaa olisi enemmän ei auta ap:n kaltaisia ihmisiä. Mun sympatiat menee kyllä niille yksinäisille, oikeiden ongelmien kanssa painiville.

Yritän koko ajan laihduttaa. Ei onnistu, syön suruun. Syöminen on ainoa asia, jonka vuoksi jaksan aamulla nousta ylös sängystä. Ap

Vierailija
52/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielikuvituksetonta ettei länsimaalainen ihminen keksi elämäänsä mielekästä sisältöä. Oletko aina ollut näin intohimoton, vai oletko vain hukannut itsesi perhearkeen?

Ennen lapsia Opiskelin ja biletin. Keskiviikkona ja torstaina laitoin itseruskettavaa, jotta näyttäisi pe ja la baarissa hyvältä. Alkoa, juhlimista, uusia miehiä.

Oon tainnut kadota tähän perhe elämään.. Ap

Vierailija
53/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän koko ajan laihduttaa. Ei onnistu, syön suruun. Syöminen on ainoa asia, jonka vuoksi jaksan aamulla nousta ylös sängystä. Ap

Entäs ne lapset? Oot kyllä surkea äiti....

Vierailija
54/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taloudellisesti on tiukkaa, joten hirveästi et voi satsata omiin juttuihisi. Paljonko luulet, että sinulla olisi rahaa omiin juttuihisi per kuukausi?

40-60e

Ap

Sitten vain miettimään kiinnostuksen kohteitasi. Tuolla rahalla saa vaikka ohjelmistovuokran kuukaudeksi, jolla voit kirjoittaa kirjan, ryhtyä valokuvaajaksi, tehdä nettilehteä tai mitä ikinä keksit. Jää vielä tähteeksikin. Tottahan toki voit aloitella vaikka pienimuotoista myyntiä tuote kerrallaan jos tuotesuunnittelu ja valmistus kiinnostaa tai mitä vaan. Mikä sinua nyt sattuu kiinnostamaan :)

Vierailija
55/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus nuorempaan mieheen piristää.

Olin ihastunut 50v mieheen. Laihduinkin. Mutta tunteet ei ollut molemminpuolisia.

Ap

Vierailija
56/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sä olet itse päättänyt hankkia peräti neljä lasta ja vielä tylsän miehen kanssa, itse olet myös syönyt itsesi ylipainoiseksi. Itse suosittelisin liikuntaan hurahtamista tuohon, laita kroppa ja mieli kuntoon. Virkistyt, itsetunto kohenee, on parempi olo kaikin puolin. Voisi jopa löytyä jotain uusia kavereita tai sosiaalisia ympyröitä jos jotain lajia oikein harrastaisit. Ala edes lenkkeilemään luonnossa. Ja ala opiskelemaan.

Jaa ei nappaa, ei jaksa niinkö? No sitten en voi auttaa.

Minä olen tyytyväinen elämääni ja odotan innolla tulevaisuutta. Opiskelen ja valmistun keväällä ammattiin josta varmasti työllistyn. Teen työtä jolla on tarkoitus. Aion muuttaa toiseen kaupunkiin jossa odottaa uudet raikkaat tuulet. Lapsia ei ole enkä aio hankkia. Deittailen nuorempia miehiä ja pidän hauskaa. Vakavassa mielessä alan katselemaan kumppania kunhan asetun uuteen kotiin ja saan elämän tasapainoon. Sekin on jännittävää. Treenaan salilla ja lenkkeilen luonnossa, pidän itseni kunnossa. Näen ystäviäni. Jahka koronashou hellittää aion kokeilla uutta lajia, ehkä lämpöjoogaa! Ja matkustelen. Opiskeluakin jatkan vielä joskus. Elämä on vasta edessä.

N36

Vierailija
57/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ootan sitä päivää kun päästään muuttaa pois suomesta.

Vierailija
58/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taloudellisesti on tiukkaa, joten hirveästi et voi satsata omiin juttuihisi. Paljonko luulet, että sinulla olisi rahaa omiin juttuihisi per kuukausi?

40-60e

Ap

Sitten vain miettimään kiinnostuksen kohteitasi. Tuolla rahalla saa vaikka ohjelmistovuokran kuukaudeksi, jolla voit kirjoittaa kirjan, ryhtyä valokuvaajaksi, tehdä nettilehteä tai mitä ikinä keksit. Jää vielä tähteeksikin. Tottahan toki voit aloitella vaikka pienimuotoista myyntiä tuote kerrallaan jos tuotesuunnittelu ja valmistus kiinnostaa tai mitä vaan. Mikä sinua nyt sattuu kiinnostamaan :)

Ensin pitäisi ostaa tietokone tai tabletti, meillä ei ole. Sitä tuskin saa 40 eurolla?

Vierailija
59/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia Opiskelin ja biletin. Keskiviikkona ja torstaina laitoin itseruskettavaa, jotta näyttäisi pe ja la baarissa hyvältä. Alkoa, juhlimista, uusia miehiä.

Oon tainnut kadota tähän perhe elämään.. Ap

Jaa pitäs päästä juhlimaan... No ei muuta ku isojen tyttöjen kaupasta bilemekko ja anna palaa... Mies varmaan hoitaa lapsia sen aikaa. Pitäähän sun saada sisältöä elämään.... 😬

Vierailija
60/151 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossulaisilla olisi paljonkin ideoita ja tekemisen halua, mutta tehdä ei voi. Tarvikkeet maksavat, mutta tuloja ei saa käyttöön edes niitä kattamaan. Saati, että saisi voittoa. Suomi ikävä kyllä makuuttaa resursseja ja innovaatiota. Toimeentulotuessa pitäisi olla mahdollisuus nousta jaloilleen pienyrittäjyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi