Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muutti outo perhe

Vierailija
15.04.2014 |

Mies makaa lapsen kanssa päivät pitkät kotona verhot kiinni ja nainen käy ilmeisesti työssä. Ihmettelen vaan kun tuo naapuriasunto ei ollut kovin halpa, että millähän tuommoiset rahoittaa elämänsä kun eivät näytä erityisen rikkailta kai sitten vanhemmat maksaa kaiken nykyään. On helppoa kyllä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö ap sinua varsinkin tuo toisten verhojen kiinni pitäminen? Etkö näe tarpeeksi hyvin sisälle?

Vierailija
22/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap istuu nenä kiinni ikkunassa kyttäämässä, milloin naapurit liikkuvat ulkona?

Meitäkin pidetään varmasti outoina naapureina; vain mies lähtee aamuisin töihin ja vie mennessään lapset päiväkotiin, minä jään kotiin koko päiväksi (teen töitä tietokoneella, mutta ei ne naapurit sitä näe, jos eivät hae tikkaita ja kiipeä ikkunan taakse katsomaan).

Vierailija
25/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureille ei kuulu meidän asiat. Me kuulemma nukutaan myöhäään, kun sälekaihtimet on kiinni. Aurinko paistaa sisään ja valoisaa meillä on silti. Minä herään 6.30 arkisin.

Saatana et kaikki naapurikyylät ällöttää.

Olen päivisin kotona ja myöskään se millä rahalla olen niin ei kuulu naapureille.

Vierailija
26/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kuinka ap:n elämä on pilalla: naapuri pitää verhoja kiinni, eikä hän pääse kyttäämään sisälle! Hmm, miksiköhän ne verhot on kiinni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme