Erikoisimmat matkat
Ihan mielenkiinnosta ja uudet ideat mielessä kyselen, millasia erikoisempia matkoja olette tehneet? Ei siis mitään perus viikon rantalomia välimerelllä. Kertokaa!:)
Kommentit (17)
Minun erikoisin matkani oli opintomatka Kreikkaan, jossa kiersimme 10 päivän aikana katsomassa liki kaikki merkittävimmät antiikin ajan rauniot...
Ei tämä nyt ole mitenkään erikoista, mutta kun matkailu kai nykyään käsitetään enemmän sellaiseksi, että lennetään ulkomaille, täytyy sanoa, että omat matkat kyllä erottuu tuttavapiirin matkoista, me nimittäin ajellaan mottoripyörillä kotimaassa ja lähimaissa, yövytään paljolti metsissä ja leirintäalueilla.
Itse en ole kokenut, mutta ystäväni ovat olleet mm. Kuubassa kuukauden niin, että majoittuvat paikallisten kodeissa.
Ja toinen ystäväni taas pääsi Meksikolaisen ystävänsä avulla kylään, jonne länsimaisilla ei normaalisti ole mitään asiaa.
Route 66 - kahdestaan miehen kanssa. Se oli unohtumatonta. Yöt tienvarsimotelleissa ja päivät tien päällä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:55"]
Route 66 - kahdestaan miehen kanssa. Se oli unohtumatonta. Yöt tienvarsimotelleissa ja päivät tien päällä.
[/quote]
Tuo olisi huikea matka.
Vaellus Skotlannin kapeimman kohdan läpi. Majataloja mukavin välein.
Kuukausi kierrettiin pitkin Brasiliaa. Kalastettiin piraijoita Amazonilla tms.
Upeaa!
Olin pari viikkoa cp-vammaisten leirillä avustajana Kataloniassa työleirillä.Rankkaa, mutta kiinnostavaa.
Koko Tanskan halki kahteen eri suuntaan vain parissa päivässä.
Matkustin hanhien selässä ympäri maailman! Terveisin Nils Holgersson, ammatti: peukaloinen.
Irakissa ja Tunisiassa rakkaan mieheni kanssa <3
Irakissa ja Tunisiassa rakkaan mieheni kanssa <3
Tätä matkaa et valitettavasti pääse enää tekemään, mutta oli aikoinaan unohtumaton: kiersin koko Neuvostoliiton.
Ratsastusmatkat Italiassa ja Portugalissa. Kauniissa miljöössä hotellitasoisessa majoituksessa täydellä ylöspidolla. Mitä mainioin tapa tutustua paikalliseen kulttuuriin ja ympäristöön turistialueiden ulkopuolella. Ratsatustaito toki pitää olla valmiina.