Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö miehelläsi naispuolisen ystävän joka on ollut seksikumppani?

Vierailija
15.04.2014 |

Siis ennen suhteenne alkua ovat harrastaneet seksiä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:54"]

Loppunut seksisuhde on turvallinen. Olkaa mieluummin mustasukkaisia niistä seksisuhteista, jotka eivät koskaan alkaneetkaan. Niistä naisista, joita miehenne ei olen saanut - vielä. ;)

Tai ehkei niistäkään, sillä mikä voi nopeammin ajaa miehen vieraaseen syliin kuin epäluuloinen vainoharhainen vaimo.

[/quote]

Sinulla on aika surullinen maailmankuva. Ihan kuin naisen koko maailma pyörisi sen ympärillä, miten pitää olla ja käyttäytyä ja mitä pitää sietää, ettei mies vaan petä.

Viestistäsi saa kuvan naisesta joka yrittää esittää vahvaa, jottei mies vaan huomaa hänen heikkouksiaan ja käytä niitä häntä vastaan, oikeutuksena pettämiselle ja jättämiselle.

Vierailija
42/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:58"]

Hyväksyn, miehelläni on paljon kavereita joiden kanssa on nainut ennen kuin tapasi minut. Minullakin on paljon kavereita joiden kanssa olen nainut ennen kuin tapasin mieheni. Ja ovat siis nykyisin meidän molempien kavereita.

Mutta kyllä se silti välillä häiritsee ja joudutaan asiasta juttelemaan, jos tulee jotain mustasukkaisuusjuttuja tms. Mutta eihän tuollainen (=oma epäluottamus ja epävarmuus) nyt mikään syy ole estää toista olemasta jonkun kaveri.

[/quote]

kuulostaa tuppukylän touhulta

[/quote]Helsingissä asutaan. Jos ei halua sitoutua/ei ole löytänyt ihmistä jonka kanssa haluaisi seurustella, mutta haluaa seksiä, niin mieluummin panen tuttuja ihmisiä, joiden kanssa synkkaa, joiden kanssa tulen hyvin toimeen ja joihin voin luottaa (=kavereita) kuin jotain ventovieraita yhdenillanjuttuja vaikka. En ymmärrä, miksi joku haluais valita tuon jälkimmäisen, jos voi valita tuon ensimmäisen. Enkä ymmärrä, miksi sen jälkeen ei muka voisi olla enää kaveri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:49"]

Loppunut seksisuhde on turvallinen. Olkaa mieluummin mustasukkaisia niistä seksisuhteista, jotka eivät koskaan alkaneetkaan. Niistä naisista, joita miehenne ei olen saanut - vielä. ;)

Tai ehkei niistäkään, sillä mikä voi nopeammin ajaa miehen vieraaseen syliin kuin epäluuloinen vainoharhainen vaimo.

[/quote]

Sinulla on aika surullinen maailmankuva. Ihan kuin naisen koko maailma pyörisi sen ympärillä, miten pitää olla ja käyttäytyä ja mitä pitää sietää, ettei mies vaan petä.

Viestistäsi saa kuvan naisesta joka yrittää esittää vahvaa, jottei mies vaan huomaa hänen heikkouksiaan ja käytä niitä häntä vastaan, oikeutuksena pettämiselle ja jättämiselle.

[/quote]

Samoilla linjoilla. Eikä se loppunut seksisuhdekaan aina ihan turvallinen ole, minäkin olen joskus nuorempana käynyt kokeilemassa, josko vanha hoito olisi oppinut uusia temppuja ;)

Vierailija
44/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, mutta ei minulla ole oikeutta kieltää miestä tapaamasta ystäväänsä. On siis ollut naisen kanssa pitkään ystäviä, jossain vaiheessa olivat pari kertaa paneskelleet, ja sitten palanneet takaisin ystäviksi. Nainen alkoi pian sen jälkeen seurustella toisen miehen kanssa. Ja tästä on siis jo useita vuosia aikaa. Kyllä se mua välillä vähän kirpaisee, mutta en voi kaveripiiristä ketään ulos heittää. Ja mukava tyttö on vielä kyseessä.

Vierailija
45/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex-tyttöystävä on vanhimman lapsemme kummi. Hän on todella mukava, fiksu ja hauska nainen, minä tulen hänen kanssaan hyvin toimeen ja tiedän, ettei heillä ollut mitään seksuaalista enää siinä vaiheessa, kun minä astuin kuvioihin. Eikä minulla ole mitän syytä kuvitella että olisi nykyisinkään.

Vierailija
46/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:56"]

En haluaisi, mutta ei minulla ole oikeutta kieltää miestä tapaamasta ystäväänsä. On siis ollut naisen kanssa pitkään ystäviä, jossain vaiheessa olivat pari kertaa paneskelleet, ja sitten palanneet takaisin ystäviksi. Nainen alkoi pian sen jälkeen seurustella toisen miehen kanssa. Ja tästä on siis jo useita vuosia aikaa. Kyllä se mua välillä vähän kirpaisee, mutta en voi kaveripiiristä ketään ulos heittää. Ja mukava tyttö on vielä kyseessä.

[/quote]

Niin ja siis kaikki tämä on tapahtunut kauan ennenkuin me olemme mieheni kanssa tavanneet. :D

Vierailija
47/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:37"]Siis ennen suhteenne alkua ovat harrastaneet seksiä.

[/quote]

Entä miespuoliset seksikumppanit? Olen harrastanut seksiä kaikkien miespuolisten kavereideni kanssa (olen mies) ja silti ollaan nykyään kavereita, mitään romanttista säätöä ei ole koskaan ollut. Pitäisikö siis luopua kaikista kavereista koska nainen on mustasukkainen?

Vierailija
48/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:17"]Mun parhaat kaverit on eks-panoja ja jos mies ei sitä kestä, sen itsetunto ei kestä muutakaan. Olen pitänyt vaatimuksena sitä, että sen kestää. Moni luulee kestävänsä, mutta alkaa nillittämään vähän ajan kuluttua. Uusi heila on aina se joka lähtee. Toiseen eksään minulla on ollut 20 vuoden kaverisuhde ja toiseen 15 vuoden.

[/quote]

Aina kun mä luen näitä uhoavia viestejä, ihmettelen sitä miten tällaisella asenteella saa pidettyä toimivaa parisuhdetta. Minusta kaikki nämä lausahdukset mukaanlukien "kumppani pellolle jos koskeekaan mun puhelimeen" viestii mulle vain siitä että ko.henkilöllä ei ole minkäänlaista kykyä tehdä kompromissejä tai ottaa toista huomioon pitkällä aikavälillä. Eletään vaan koko ajan uho päällä että muahan ei rajoteta!!! Huutomerkki! Perkele!

Onneksi ei ole mulla tullu vielä yhtään sellasta kumppania vastaan joka ei olis valmis muokkaamaan suhdetta niin että myös mulla olisi siinä hyvä olla ja toisin päin. Onko tämä sitten joku ikään liittyvä sekka dunno. Epäilen että enemmänkin kotikasvatus. Kun on kasvanut diktaattorin siipien suojassa, ei sellaisen anna pesiytyä omaan kotikoloon. :)

[/quote]

Olen valmis tekemään kompromisseja. Tietysti. Mutta kukaan mies ei voi sanella minun ystäviäni. Aikuisella on aikuisen oikeudet. Puolin ja toisin. Idea on myöskin se, että en ole valmis hylkäämään PARHAITA ystäviäni parin kuukauden seurustelusuhteen takia. Kysymys on ihmisistä, jotka ovat jakaneet kanssani lähes puolet elämästäni. En hylkäisi naisystäviäni suhteen takia, miesystäväni ovat minulle aivan saman arvoisia.

Miehellä on aivan samat oikeudet eli aikuisen oikeudet valita ystävänsä.

Eksät ovat ainoita, joiden kanssa ei ole enää pelkoa päätyä yhteen. Ne on kokeiltu ja se ei ole toiminut. Syystä tai toisesta. Olen kuitenkin valinnut hyviä miehiä, joten miksi en voisi olla heidän kanssaan ystävä?

Vierailija
49/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävät hyväksyn, mutta mitään ex-fuckbuddyja en! :D

Vierailija
50/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eksät ovat ainoita, joiden kanssa ei ole enää pelkoa päätyä yhteen. Ne on kokeiltu ja se ei ole toiminut. Syystä tai toisesta. Olen kuitenkin valinnut hyviä miehiä, joten miksi en voisi olla heidän kanssaan ystävä?

[/quote]

Köh? Eksät ainoita, joista ei ole vaaraa? :D Nojaa... me kokeiltiin mieheni kanssa seurustelua hetki muutamia vuosia sitten, ei toiminut kun oli jotenki hankala elämäntilanne kummallakin. Oltiin kavereita pari vuotta ja nyt uudestaan rakastuneita, kihloissa ja ensi syksynä naimisiin. Että kyllä niihin eksiinkin retkahtaa, ei sitä tarkoita. Enemmän mielestäni merkkaa se syy, miksi aikanaan on erottu. Jos toisessa ei ole ollut mitään vikaa, silloin on vielä vaara. Pettäminen, toisen matkaan lähteminen yms. on helppoja nakkeja koska sellaisen kanssa kukaan ei palaa yksiin. Mutta jos suhde on aikanaan "hiipunut" tai jäänyt jonkun esteen (esim. välimatkan vuoksi) lyhyeksi, silloin on kyllä vaara yhteenpaluusta.

Vierailija
51/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Eksät voi olla hyviäkin ystäviä.

Vierailija
52/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olis mulle ok. Eihän sitä seksiä enää olisi. Itsekin olen pitänyt aina hyvät välit miehiin, joiden kanssa suhde ei ole jatkunut (ihan kunnon seurustelusuhteita olleet, näitä 2 kpl) ja miehille se ei ole ollut ongelma. 

En pelkää miehen, joka on kanssani pettävän minua, enkä tee niin itsekään. 

Vierailija
53/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kai pakko hyvöksyä, koska itsellänikin on sellainen bestis :)

Kaksinaismoralismia en hyväksy ja avoimilla korteilla on pelattava näissä elämän tärkeimmissä ihmissuhteissa.

Vierailija
54/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 17:37"]Siis ennen suhteenne alkua ovat harrastaneet seksiä.

[/quote]

Totta kai. Miehelläni on parikin naispuoleista kaveria jonka kanssa hän on jossain vaiheessa suhteemme aikana harrastanut seksiä. Hyväksyn kummatkin naiset mieheni kavereiksi. Tiedän ainakin että tauteja ei tule, jos mieheni menee heidän kanssaan sänkyyn.

Vierailija
55/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:49"]

[/quote]

[/quote]

Samoilla linjoilla. Eikä se loppunut seksisuhdekaan aina ihan turvallinen ole, minäkin olen joskus nuorempana käynyt kokeilemassa, josko vanha hoito olisi oppinut uusia temppuja ;)

[/quote]

Te puhutte kaikki eri asioista. :D

Eiköhän toi ole huumoriheitto: jos on ihan pakko olla hermona, niin olkaa mammat mieluummin hermona siitä, mitä voi tapahtua, kuin siitä, joka jo tapahtui eikä muuksi muutu. Katsetta on turha suunnata menneisiin. On epäreilua kilaroida jostain, mitä on tapahtunut jo aikaa sitten. Jos sellaislle tielle lähtee, voi saman tien olla mustasukkainen miehen ensisuukosta alakoulussa ja hänen lempileluistaan taaperona ja vaikka sikiöajasta.

Ei kai kenenkään naisen tarvitse esittää vahvaa. Mutta ei myöskään heikkoa. Sama pätee miehiin. Ihmisiin rakastutaan sitä paitsi paketteina. Menneisyys ja jotkut sen henkilöt ovat mukana paketissa. Joillakin taas on paketissaan epävarmuutta, pelkoa, kateutta ja mustasukkaisuutta. Hankala yhdistää.

Jos minulla olisi huonoitsetuntoinen kumppani, joka ei luota minuun, miettisin kyllä kaksi kertaa, ennen kuin rupeisin laittamaan välejä poikki kaikkien niiden kanssa, joista hän on mustasukkainen. Ennemmin pyrkisin tuomaan ihmiset yhteen, jotta he tutustuvat. He ovat kaikki osa elämääni. Ei sellainen suhde voi toimia, jossa toinen kontrolloi ja rajoittaa toista mustasukkaisuudellaan.

Joo, minuakin on vanha suola joskus janottanut. olen kuitenkin silloin ollut sinkku. Parisuhteeseen ei kuulu sellaiset janot. Siksi on aivan sietämätöntä, jos suhteen toinen osapuoli näin mustasukkaisena vihjailee. 

Vierailija
56/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki näihin ketjuihin tulee selittelemään sellaiset horatsut jotka on panneet koko kaveripiirin läpi.

Vierailija
57/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on naiivia ja hyväuskoista, helposti höynäytettävää porukkaa täällä!!! :D :D Itselläni on ollut montakin exää/yhden yön tyyppiä/fuckbuddya ystävinä ja joka saatanan ikinen on vongannut pillua senkin jälkeen kun olen ilmoittanut olevani vakavassa suhteessa/avoliitossa ja lopulta naimisissa, ilman aietta hairahtua vieraisiin.. Nainen varmasti osaa olla vain ystävä, mutta miehillä on kyllä vain pillu mielessä.. Ihan sama mitä te sinisilmät itsellenne selitätte...

Vierailija
58/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:18"]

Hankalaahan se olisi. Miettisin varmaan koko ajan että haluaako ne vielä toisiaan. 

[/quote]

Ja jos haluavat toisiaan niin estäisikö ystävyyskielto sen haluan?

Vierailija
59/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on minulla, ellen voi hyväksyä mieheni ystäviä. Tai vaikka aiempaa puolisoa. En voi määrätä, keiden kanssa mieheni on tekemisissä.Pääsen helpoimmalla, kun hyväksyn asiat sellaisenaan ja luotan häneen.

Mistä nuo epäluuloiset ihmiset tulevat? Ellei luota, niin voi itse kovin huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme