Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 32v mies voi olla niin...

Vierailija
15.04.2014 |

...saamarin kakara vieläkin?? Olenko ainut, joka on naimisissa täyden pennun kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo naimisissa ja onneksi tajusin tuon saman ennen ku aloin edes seurustelemaan 31 vuotiaan kanssa. Ajattelin että olisi kovin kypsä kun on lapsikin mutta ei.. Herralla ei ole mitään suuntaa elämässää. Kerran jo opiskellut itsensä työttömäksi ja nyt on uudestaan AMMATTIKOULUSSA josta tietää myös valmistuvansa alalle jolla ei ole työtä... "muttakun tää ala kiinnosti mua". Luottotiedot mennyt jokunen vuosi sitten työttömyyden takia ja nyt haaveilee isosta omakotitalosta :D haluaisin vaan tietää miten kummassa meinasi saada pankista lainaa, säästöjä ei ole eikä vanhempansakaan ole tietääkseni kuolemassa ihan lähivuosina. Hän saa varmaan sen talon ollessaan 40v. Sikäli mikäli on siis siihen mennessä onnistunut työllistymään johonkin. Pian 4v lapsensa puheesta ei saa mitään selvää ja oli vaan vihainen neukkarille kun oli ehdottanut puheterapiaa, ei vissiin tiedä miltä normaalit 3v lapset kuulostaa. Muutenkin lapsi on musta hyvin outo. Baarissa mies tykkää käydä aina kun lapsi ei ole hänellä, ja kuvittelee sitten minunkin lähtevän mukaan ja laittavan oman 1v lapseni hoitoon siksi aikaa.. huhhuh. Puhuu vaan itsestään eikä kiinnosta muiden jutut, ne kuitataan vaan "aijaa":lla. Ja itse olen siis 19, ja minunkin mielestäni hän on todella lapsellinen. Kuulemma on ollut 2 viimeistä tyttöystävää minun ikäisiäni. Ei ihme jos ei saa oman ikäistään. Nuorien kanssa taas suhde kaatuu kuulemma lapseen. Paitsi että itsekkin taitaa tietää olevansa lapsellinen kun sanoi ihan haluavansa nuoremman naisen. Ei koe itse olvensa vielä niin vanha kun oikeesti on, eikä siksi voisi kuvitellakkaan seurustelevansa oman ikäisensä kanssa :D voi hyvää päivää sanon vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi