Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suutele :(

Vierailija
15.04.2014 |

Kuin seksin aikana joskus harvoin. Voiko tilanne jotenkin korjaantua, kun ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on tilanne joka pitäisi korjata? Jos miehesi ei pidä suutelusta, se on hänen valintansa. Ei ketään voi eikä saa pakottaa johonkin seksuaaliseen tekoon.

Vierailija
2/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö? Mä aattelin kyllä yrittää. Vetoan aviovelvollisuuteen, mieleni pahoittamiseen ja itsetuntoni heikentämiseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:41"]

Eikö? Mä aattelin kyllä yrittää. Vetoan aviovelvollisuuteen, mieleni pahoittamiseen ja itsetuntoni heikentämiseen.

Ap

[/quote]

Ei suuteleminen ole aviovelvollisuus. Suutelemaan pakottaminen on lain mukaan pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Lisää täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Raiskaus

Vierailija
4/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:41"]

Ap

[/quote]

Suutelu on ihanaa. Mutta et oikein voi vedota tuollaisiin juttuihin, koska se jos mikä vie viimeisetkin halut, jos nyt yhtään pystyn aavistamaan miesten ajatuksia. Voihan olla, että miehesi ei yksinkertaisesti pidä suutelemisesta. Toisaalta suutelemista on niin monenlaista. Vaikka ei esim. pitäisi mistään kovin intiimeistä pusuista, niin voisihan sitä suukotella vaikka kaulaa, niskaa, kasvoja... Ehkä kuitenkin avoimuus tässäkin asiassa on hyväksi eli voit jutella miehesi kanssa, missä ongelma, mutta ei painostaen tekoihin. 

Vierailija
5/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ei sillä mitään pikku pusuja vastaan ole. Mutta mä taas tarttisin kunnon kielareita. Blääh.

Ap

Vierailija
6/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu häviää suhteesta tunteiden myötä..jo ennen kuin seksi. Uutta kehiin.

Vierailija
7/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:24"]Suutelu häviää suhteesta tunteiden myötä..jo ennen kuin seksi. Uutta kehiin.

[/quote]

No niinpä niin, joku ihan tosissaan varmasti rikkoo perheen tuollaisesta syystä. Mies ei sitä paitsi ole koskaan suudellut sillä tavalla keskittyneesti. Olen hiillostanut asiasta aina välillä jo monta vuotta, muttei se ole sitäkään myöntänyt, ettei pitäisi suutelemisesta!

Ap

Vierailija
8/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:37"]

Kuin seksin aikana joskus harvoin. Voiko tilanne jotenkin korjaantua, kun ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta?

[/quote]

Meillä sama ongelma toisin päin. Vaimoni ei pidä suutelemisesta. Ei sille mitään pysty. Helpompi vaihtaa vaimoa, on tästä kuitenkin jo yli 10 vuotta puhuttu.

Vierailija
10/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin sama juttu, pari vuotta oltu yhdes ja hyvin menee, mutta mies ei vaan tykkää suutelemisesta.

Vierailija
11/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadosta voi hommata tekokielen ja apteekista saa keinosylkeä.

Vierailija
12/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suutele omaa miestäni, kun se ei osaa suudella minun mielestä kunnolla.

Vierailija
13/13 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:37"]

[/quote]

Meillä sama ongelma toisin päin. Vaimoni ei pidä suutelemisesta. Ei sille mitään pysty. Helpompi vaihtaa vaimoa, on tästä kuitenkin jo yli 10 vuotta puhuttu.

[/quote]

Voi olla niinkin, ettei pidä sinun suudelmista...meillä niin. Muiden entisten poikaystävien kanssa suutelin intohimoisesti, mutta kun mun mies ei osaa suudella kunnolla, en sitten halua suudella ollenkaan.

Saattaa käydä niin, ettei se seuraavakaan vaimo tykkää sun suutelemisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän