Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies suuttui silmittömästi, heitti jääkapista ruoat roskiin, mun vaatteet kaapista lattialle

Vierailija
07.06.2009 |

meikit kylppärin lattialle ja nyt on kylppäri kynsilakassa, hajuvedessä ja meikkivoiteessa yltäpäätä... riitatilanteessa en suostunut antamaan miehen haluamaa vastausta kysymykseen "onko selvä, ettet enää koskaan tee niin ja näin" - olin vaiti, mies lasku kolmeen ja toteutti uhkauksensa noista tavaroista...vierestä seurannut lapsi oli vähän peloissaan...kuvittelin, että olemme suht normaali perhe, vai?!?

Mies antoi vuorokauden aikaa "taipua tahtoonsa" ja tuo sitten huomenna avioeropaperit. Avioerolla on uhkaillut ennenkin, kun ei saa naistaan muuten käyttäytymään haluamallaan tavalla = alistumaan tahtoonsa.

Kommentit (308)

Vierailija
161/308 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö tätä jooko näkyvillä? Kiinnostaa tietää mitä ap:lle kuuluu... :o(

Vierailija
162/308 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai odotatko että miehesi tappaa lapsenne? Nyt järki käteen ja KARKAA, NIIN PITKÄLLE KUN PÄÄSET!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/308 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoosta tämäkin

Tällä palstalla ihan erityisen typerää (ja kisa on aika kova) on ne viestit, joissa ilman mitään perusteluja tai omaa sanottavaa kailotetaan tätä megaviisautta ketjuun kuin ketjuun...

Vierailija
164/308 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta! Hengissä olen ja kotona. Tilanne edelleen pahana päällä (varjelen teitä yksityiskohdilta), olen yrittänyt luoda puheyhteyttä, vielä tuloksetta.

Kysyin sitten tekstarilla, miksi on niin vihainen ja raivoissaan? Sain vastaukseksi, että olen niin itsekäs ja välinpitämätön häntä kohtaan.

Voi tätä minun onnetonta luonnettani, näin pahaluonteisen naisen on mieheni nainut! Olen menossa maanantaina terapeutille, yksin.

-ap

Vierailija
165/308 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on tehnyt?

Lähde pois, NYT, muuten et lähde ikinä. Jos näkisit ja kuuliset ulkopuolisena tilanteenne, nuo läppärin poisottamisuhkailut, henkisen väkivallan, tavaroiden särkemiset yms., niin tajuaisit, että tuo on täysin järjetöntä, eikä miehesi toimilla ole MITÄÄN perusteita. ei MITÄÄN.

Kukaan ei saa kohdella toista ihmistä niin kuin miehesi kohtelee sinua.

Kiitos huolenpidosta! Hengissä olen ja kotona. Tilanne edelleen pahana päällä (varjelen teitä yksityiskohdilta), olen yrittänyt luoda puheyhteyttä, vielä tuloksetta.

Kysyin sitten tekstarilla, miksi on niin vihainen ja raivoissaan? Sain vastaukseksi, että olen niin itsekäs ja välinpitämätön häntä kohtaan.

Voi tätä minun onnetonta luonnettani, näin pahaluonteisen naisen on mieheni nainut! Olen menossa maanantaina terapeutille, yksin.

-ap

Vierailija
166/308 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet saannut varattua ajan terapeutille ja sannut sen loma-ajasta huolimatta näin pian. Jo nopeasta ajan saannista huomaat, että tilanteesi on kriittinen ja ammattilainenkin haluaa auttaa sinua heti kun aikataulu antaa myöten. Varaudu kuitenkin edelleen pikaiseen poistumiseen kotoa eli kannykkä ja rahaa semmoisessa paikassa, että saat mukaan. Voimia sinulle!

Vierailija
167/308 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo syytä huoleen :(

Vierailija
168/308 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ap pääsee ennen maanantaita koneelle. Nostellaan tätä hissukseen, ettei hänen tarvitse kovin pitkältä kaivaa.

Ap:lle voimia tehdä oikea ratkaisu elämässään. Tiedän, että varmasti aika ajoin olo tuntuu syylliseltä. Sitä alkaa ajattelemaan, että ihan oikeasti on jotenkin viallinen. Jos ei muun takia, niin sen takia, että on niin pitkään kestänyt puolisoltaan tuollaista käytöstä. Siihen tunteeseen ei pidä jäädä kiinni. Jokaisella ihmisellä on oikeus elämään, jossa voi vapaasti tehdä päätöksiä omasta ajankäytöstään. Myös kotiäidit ovat ihmisiä.

Vierailija
169/308 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUN ÄIJÄ ON IHAN PIHALLA.ILMAN MUUTA LÄHDE KYSEISESTÄ SUHTEESTA,ELI ERO PÄÄLLE.JOS JATKAT NIIN SE VAIN PAHENTUU ÄIJÄ ON TOSI SAIRAS.!!!!

Vierailija
170/308 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä meille saa ne yksityiskohdatkin kertoa.

Vierailija
171/308 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset rakentavista, monipuolisista kommenteista.

Ymmärrän toki, että kyse on parisuhteesta - jotkut ominaisuudethan korostuvat, kun vastapuoli on tietynlainen. Mieheni on hyvin pidetty, todella rehdin miehen maineessa. Mutta huomasin jo varhain, että minä saatan suutahdella usein, mutta miehestä tulee lopulta todella julma - en edes kykene sellaiseen julmuuteen, verbaliikkanikaan ei ole samaa tasoa.

En siis ole puhdas pulmunen. Mutta mielestäni mieheni menee monissa asioissa liian pitkälle, siis jo aiemmissa riidoissa. Asettaa usein riitatilanteissa ehtoja, joihin liittyy uhkaus: heittää tavarani pihalle, ottaa avioeron, tulee hankaloittamaan elämääni niin paljon kuin mahdollista ym. En minä kuuna päivänä sellaista sanoisi - ja millä minä uhkaisin? Olettaisinko, että minua pelätään?

Ja kuten eräs kirjoittaja arvio, kyse on tunneilmastosta perheessämme. Minun tiuskiminen, suutahtelu ym. on aina riidan haastamista. Saa kai sekin joskus harmittaa, jos toinen vaan makaa sohvalla, kun iltaisin siistin kotia? Toleroin paljon, mutta on niitä väsypäiviä minullakin. Olen nyt viime aikoina kiinnittänyt tähän enemmän huomiota, koska opettelen ottamaan lapseni kaikki tunteet vastaan niitä mitätöimättä, ymmärtäen. Ja juuri siksi olen usein miettinyt, kuinka mitätöidyksi olen tullut. Kun usein saa kuulla, ettei pärjäisi yksin, alkaa itsekin uskoa siihen. Kahdeksaan vuoteen mahtuu monia kokemuksia.

Olen sovun vuoksi pyytänyt usein anteeksi suutahteluani - ja tajunnut vasta nyt lasta "opiskeltuani", että eihän tunteita pidä anteeksi pyytää!! Tekoja ja sanoja toki, jos niitä on tullut. Olen kuitenkin pyytänyt anteeksi, jotta mieheni lopettaisin mykkäkoulun ja elo jatkusi taas. Riitoja harvemmin ratkotaan, ne painetaan villasella. En muista, että mieheni olisi koskaan pyytänyt anteeksi yhtään mitään. Joskus olen sanonut, että annan kyllä anteeksi, niin hän on todennut, ettei ole pyytämässä anteeksiantoa. Lapsen kanssa olen tätäkin taas kerrannut.

ap

10 vuodessa alkoi uskomaan ja kuvittelemaan itsekkin olevansa se riidan aiheuttaja ja nalkuttava akka! Mieheni oli täys narsisti, näen nyt asian selvästi kauempaa. Erostamme on 8 vuotta. Meni muutama vuosi, ennenkuin pääsin (=päästin) hänestä eroon, en voinut millään irtautua ja aina syyttelin itseäni meidän erosta. Vaikka hän käytöksellään ajoi meidät eroon.

Mutta sen haluan sanoa, että olen kiitollinen tänä päivänä, että tajusin luopua hänestä ja minun ei tarvitse enää jakaa elämääni hänen kanssaan!

Voimia sinulle ap, uskon, että erottuasi olet vielä iloinen, että olet jättänyt tämän miehen!

Vierailija
172/308 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerron lähtöaikeistani paljon etukäteen, mies tulee pitämään huolen, että olen euroton, kykenemätön, vaatteeton - lapsetonkin? Sehän tässä eniten pelottaa - siis että venkoilee minusta vielä huonon äidin! On rahaa, on lakimiesystäviä. No, ehkä maalaan piruja seinälle, ei kai hän pahaa tahtoisi oikeasti?

tekee tuon kaiken! Usko pois, vaikka se ikävältä ja julmalta kuulostaakin!

Vierailija
173/308 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olette. Tapasin illalla ystävättären nopeasti ja ymmärsin omista jutuista aika pian, että melko hölmöltä kuulostaa... mutta yli seitsemän vuotta tätä saa sokeaksi. Joka tapauksessa haluan valmistella asioita etukäteen, jos vaan mahdollista.

-ap

Olet sokea, et näe asiaa selkeästi! Me sivusta huomaamme heti, että sinun on jätettävä tämä mies. Voimia siihen!

Vierailija
174/308 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan löydy sellaista asiaa, johon ei täällä tulisi ohjeeksi eroamista. vittu mä tiedän harvinaisen monta ämmää jotka käyttäytyy tasan samalla tavalla kuin ap:n mies, mutta ei ne parit eroa, ne vaan käsittelee sen asian vaikeimman kautta ja jatkavat taas.

Heikot paskaläjät eroaa, sitten kun ei enää tarvitse ratkoa ristiriitoja, niin saa olla aina autuaasti oikeassa. Tulee siinä varmaan hyvää jälkikasvua, kun ei livenä nähdä riitelyä JA RIIDAN PÄÄTTÄMISTÄ. Ei riitely ole pelottavaa kuin hetken, mutta vihanpito on kauhua, sen mitä lapsuutta muistelen. Vanhempien riidan ratkeamisen kuuleminen aiheutti samanlaista huojentavaa vapautuneisuuden tunnetta kuin aivastus, siksi sekin tila pitäisi lapsen kokea.

Ja mun mutsi oli just samanlainen riidanhaastaja kuin ap vaikuttaa olevan(?), lapsena en voinut käsittää miksei se voinut vastata faijan jankutuksiin rauhallisesti, vaan vaikeni ivallisesti ja sai faijan entistä suurempaan raivon JA MEIDÄT LAPSET SUUREMPAAN PELKOON. Faijan jankutuksiin vastaamalla se onnistui alistamaan faijan joskus, kun tajusi etä älykkäästi vastaamalla sai humalaisen mölinän kuulostamaan typerältä, faija tajus sen itsekkin ja rauhoittui joskus jo tupakan poltettuaan.

Meidan rouva hiljentää minut joka kerta niin kipakoilla ja viiltävän osuvilla vastauksilla, että ei mun äly riitä riidanpitoon. Se vaikenee kun tietää olevansa väärässä ja siihen mä lopetan.

Kynsilakka lähtee lakanpoistoaineella tahmeana tai kuvuttuaan hankaussienellä (ihmesieni) tai siklillä (jos on lasipintaista kaakelia).

Opetelkaa nyt elämään hyvät ihmiset.

Vierailija
175/308 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

Vierailija
176/308 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa sanoi että jos huoltajuuskiistaan asti pääsette, ja varmasti pääsettekin. Siis onko tässä nyt tavoite ruveta riitelemään lapsesta ja tehdä syyttömästä heittopussi kahden riitojen välille.

Miksi kaikki kannustavat eroamaan. Kukaan meistä ei täysyn tiedä ap:n perheen taustoja niin hyvin että voisi kannustaa yksioikoisesti eroamaan.

Se että nykyään kaikki eroavat ei tarkoita että se olisi aina paras vaihtoehto.

Mielummin suosittelisin että kävisitte pariterapiassa.yksilöterapiassa. Opettelisitte kuuntelemaan ja puhúmaan. Miettimään miksi taistelette kumpi antaa periksi. Tehän ette kilpaile vaan olette kumppanetia. Teidän tarkoitus ei ole voittaa toisianne vaan yhdessä ratkaista asiat. Kun kaksi menee yhteen siihen tulee molempien menneisyys mukaan. Puhukaa! Jos ei muuten onnistu niin menkää kahville julkiseen paikkaan . Siellä ei kehtaa ruveta riitelemään samalla lailla kuin kotona.

Menkää avioliittoleirille. Me ollaan oltu 2 kertaaj a kolmennen kerran nyt tänä kesänä.Ja ongelmia ei ole. Juuri siksi olemme leirille menneetkin. Sieltä saa todella hyviä neuvoja. On rankka. Sen sanon koska joutuu ruotimaan niin syvälle itseä. Käykää tutustumassa hnmky;n sivuilla esim.

Toki ymmärrän tilanteen ja vakavuuden. mutta on myös vastuutonta muilta lietsoa avioerolla tietämättä himisiä ja suhdetta sen syvemmin. Meillä kaikilla on huonet puolemme, Ja jos jokaisen huonot puolet tulis päivänvaloon saatais me kaikki erota heti. Eli mielestäni nyt kuitenkin jäitä hattuun tuon erijutun kanssa. Jos erolla uhkailu on vallanhakua niin en usko että mies todella erota haluaa. Takana on jotain muuta.

Vierailija
177/308 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jatkaa edellisen viestin kirjoittaja ...

Hienoa että joku vielä osaa sanoa asiaat NOIN HIENOSTI JA OIKEIN! Ei mitään lisättävää. Osasit kiteyttää hienosti ajatuksen!

Vierailija
178/308 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiukan paikan tullen erotaan.Onko tämä palsta joku ero,lasten huoltakuuskiistojen,ym asiaanliittyvien tietojen jakopankki. Niin että erotaan kaikka nyt heti. Kun kuitenkin kaikki joskus riidellään.Ja kun kuitenkin kaikki eroaa joaskus. Ja jos nyt erottais niin ei koskaan tarttis riidelläkkää. Eikä koskaan toisia nähdäkkää. Sitten äitillä on uusi mies ja isillä uusi nainen. Sit mulla on kaks äitii ja jaks isii. Eikun nyt onkin jo kolmas äiti menossa ja 15:sta isi.

Hei tahvot miettikää ny vähän. Normi elmään kuuluu riidet. Opetelkaa riitelemään OIKEIN! Ja eläkää ihmisiksi ja kasvattakaa terveitä lapsia . Ja ottakaa vastuu omista teoistanne. Sapettaa kun kaikki aikuset tuntuu olevan ihan keskenkasvuisia kersoja kaikki. Eroll ne hommat selviää ja omat ongelmat ratkeaa. Juodaan viel

päät täyteen. EIKS NI! Suomi mammat ja papat!

Vierailija
179/308 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on vaan se että tämä ap:n Mies isolla M:llä ei halua mennä pariterapiaan. Kas kun hänestä suhteessa ei ole mitään ongelmaa.

Kannattaisi lukea koko ketju ajatuksella ennen kuin vastaa.

Tuntuu vähän kuin ap:n mies olisi täällä puolustamassa itseään. Kaikki kolme puolustavaa viestiä tuntuvat samasta kynästä kirjoitetulta. ;)

Vierailija
180/308 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi on minun "kynästäni" eli kaikki eivät ole samalta hekilöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän