arvon suomineidot,muutama kysymys?!
oletteko nyt tyytyväisiä kun sukupuoliroolit ovat näin sekaisin,että ei miehet/naiset tiedä omaa paikkaansa??
Kommentit (14)
Kyllä mä ainaki tiedän oman paikkani. Nuorilla kestää hetki ettiä sitä omaa paikkaa mutta kyllä sä sieltä lopulta löytyy :)
mihin katosi naisellisuus....ja miksi on niin paha asia että mies on MIES!
Ap meinaa vissiin, että naiset on nykyään kusipäähuoria kun eivät ole kiinnostuneita 50-lukulaisista sukupuolirooleista? :D
Joo anteeksi kamalasti, että minua ei kiinnosta leipoa pullaa kotona ja mieheni taas ei halua muuta tehdäkään. Mitenköhän tämä on ap:n ja kumppaneiden elämästä pois..?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:13"]
mihin katosi naisellisuus....ja miksi on niin paha asia että mies on MIES!
[/quote]
Määrittele ensin mitä nuo määreet tarkoittavat, ja mietitään sitten onko ne mihinkään kadonneet. Ja jos on, onko se hyvä vai huono asia. Sun kysymykset on liian epämääräisiä vastattaviksi.
hei määre...ei voi asiaa suoremmin kysyä.jos et tajuu ni oot jo aikas kaukana totuudesta..
Kyllä mä ainaki tykkään että mies on miehekäs. Mutta kelle se tarkottaa mitäkin. Viinan haju ja tyhmyys ei oo musta seksikästä. Tykkään että miehellä on hartioita ja miehen keho mutta luonne ois parempi olla hellä.
Ap:ta ärsyttää kun enää ei pidetä ihan ok:na kohdella naista esineenä (vaikka tätä kyllä tapahtuu vieläkin).
en pidä naista esineenä...naisen pitää olla naisellinen..nykysuomi naiset ovat vaan liian butch makuuni...haluu viedä pallit mieheltä ja sit ruikuttaa ku mies lamaantuu..
Mä en ruikuta nyt muusta kuin tosta idioottimaisesta kolmen pisteen käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:39"]en pidä naista esineenä...naisen pitää olla naisellinen..nykysuomi naiset ovat vaan liian butch makuuni...haluu viedä pallit mieheltä ja sit ruikuttaa ku mies lamaantuu..
[/quote]
Eli toisin sanoen sinua ärsyttää, kun naiset tekevät niin kuin itse haluavat, eikä niin kuin sinä haluat? Mitä muuta tämä on kuin objektina pitämistä?
Ja minä, arvon suomineito, en tiedä mitä sinä tällä aloituksella haet.
Mikä se naisen paikka pitäisi olla, entä miehen?