Miten Kaisa Liski pystyi raskautumaan 48-vuotiaana?
Kaisa on oikeasti syntynyt vuonna 1963, ei ole 46v kuten väittää. Miten on pamahtanut paksuksi? Niin vanhana?
Kommentit (33)
Olin itse synnärillä samassa huoneessa 47-vuotiaan ensisynnyttäjän kanssa. He olivat yrittäneet 22 vuotta.
Keskimäärin vaihdevuodet tulevat kai noin 50-51 -vuotiaana, joten mikä tuossa on ihmeellistä?
Siis onko se hänen oma lapsi? Minä luulin että se oli hänen TYTTÄREN lapsi :D
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:00"]
Noin vanha näätä, varmaan käynyt hoidoissa. Kiva olla 70v kun Manu on 20v.
[/quote]
eiköhän se 20 vuotias Manu jo osaa silloin elää omaakin elämää..
ap, mistä tiedät Kaisan oikean syntymävuoden?
Ennen maataloissa iltatähtösiä syntyi viisikymppisille. Ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:06"]
Siis onko se hänen oma lapsi? Minä luulin että se oli hänen TYTTÄREN lapsi :D
[/quote]
Lisään vielä etten ole seurannut hänen sarjojaan tai lukenut juttuja, ohimennen vaan nähnyt sarjan mainoksia telkkarissa ja ymmärsin että yksi oli aikuinen tyttärensä.
Se tytär on sellainen ihan Kaisan tyylinen vaatetukseltaan mutta sellainen iso musta kampaus ja jännän malliset kulmakarvat, ja sen lapsi ei ollut mukana sarjassa.
Nimi: Kaisa Liski
Syntynyt: 19.1.1968 Vantaalla
Perhe: Aviomies Kimmo Liski. Pari sai vuonna 2012 Manu-pojan. Edellisestä avioliitosta Liskillä on aikuinen tyttö Amanda, 28, ja poika Valtteri, 24. Uusperheeseen kuuluvat myös Kimmon 5- ja 17-vuotiaat lapset. http://www.anna.fi/julkkikset/kaisa-liski/
Ai nytkö tukka on musta? Ja Amandallako lapsi? Sen tiesin että Valtterilla vaimoineen on.
Kaisa on ollut sekä teiniäiti että "mummo" äiti. Jotkut vain ovat hedelmällisiä läpi elämän.
Tyttären vaatetus ei myöskään ole ihan Kaisan tyylinen vaan pelkistetympi ja enemmän pintamuotia. No, se siitä.
Kaisa oli joskus ehdolla kunnallisvaaleissa ja juttelimme, hän on samana vuonna syntynyt kuin minä.
Öö, niin? Onhan Amanda tiedossa ollut.
Olisiko mahdollista käyttää jotain järkevämpää sanaa kuin raskautua? Menee samaan sarjaan näiden "mahtavuutta" ja muiden täysin älyvapaiden sanojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:31"]
Öö, niin? Onhan Amanda tiedossa ollut.
[/quote]
joku veikkas sitä mustahiuksista likkaa, vaan johdattiko seku vain harhaan. Tuskin se kaikille kuitenkaan on ollut tiedossa.
Asuntoesittelyjen jälkeen voi kokeilla hedelmöittymistä, joskus se palaa pohjaan. Kerran Kaisan kanssa kauppaa tehneenä täytyy sanoa että verevä nainen. Sen jutut voi jättää omaan arvoonsa. Melko epätoivoinen pitää olla jos antaa kämppänsä Kaisan myytäväksi.
Veikkaan että munasolu on hedelmöittynyt