Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Kaisa Liski pystyi raskautumaan 48-vuotiaana?

Vierailija
15.04.2014 |

Kaisa on oikeasti syntynyt vuonna 1963, ei ole 46v kuten väittää. Miten on pamahtanut paksuksi? Niin vanhana?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tulemaan raskaaksi

Vierailija
22/33 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Kaisa mikään huono äiti on että väliäkö iällä. Rahaa on varmaan myös palkata lastenhoitaja silloin tällöin jos tarvitsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinikäodote pitenee. Kohta ne lapset tehdäänkin eläkeiässä. Saadaan hummailla nuoruus. Eikä ole yksinäinen vanhuus, kakkavaippaa vaihtaessa menee aika. ;)

Vierailija
24/33 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisalla hbä ulkonäkö = hyvä lisääntymään.

Vierailija
25/33 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:58"]

Kaisa on oikeasti syntynyt vuonna 1963, ei ole 46v kuten väittää. Miten on pamahtanut paksuksi? Niin vanhana?

[/quote] Samalla lailla kuin minäkin? Eli harrastamalla tietoisesti suojaamatonta yhdyntää uolisonsa kanssa.

Vierailija
26/33 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama ikärasismi kukkii. Ikävää!

Vierailija
27/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bläh...mitä mä täällä teen,ei kiinnosta tippaakaan... :(

Vierailija
28/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tosiaan voi tulla läpi hedelmällistä iän. Toisilla se on pidempi kuin toisilla. Nytkin tiedän erään yli 50 v raskaana olevan. Elämä on.

Vierailija
29/33 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, Kaisalla ei nykyisin hyvin mene. Yli puolen miljoonan velka harteilla, ulosottomies mies niskassa ja maine on mennyt pohjamutiin. Kaikella on aikansa, nykyisin täysin varaton nainen, hieman sääliksi käy.

Vierailija
30/33 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinikäodote pitenee. Kohta ne lapset tehdäänkin eläkeiässä. Saadaan hummailla nuoruus. Eikä ole yksinäinen vanhuus, kakkavaippaa vaihtaessa menee aika. ;)

Hedelmällisyyttä ei riitä eläkeikään asti.

Se on nykypäivän naisilla - ja myös miehillä - ongelmana. Ei tajuta, että vaikka olisi kuinka freesin näköinen,  kävisi salilla ja olisi töissä johtajana, että ne eivät vaikuta hedelmällisyyteen. Nelivitosen munasolut ovat 45 vuotta vanhat ja niitä on ihan muutama vain enää jäljellä.

Vierailija
31/33 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse synnärillä samassa huoneessa 47-vuotiaan ensisynnyttäjän kanssa. He olivat yrittäneet 22 vuotta.

Varmaan oli ikionnellinen.

Itse olin kauan sitten samassa huoneessa 46-vuotiaan ensisynnyttäjän kanssa, en tiedä oliko kauan yrittänyt vai oliko ehkä tuore suhde. Hänelle kuitenkin lääkärit kertoivat että vauvalla oli jotain vaikeutta. Toivottavasti kuitenkin sitten voitti ne.  Samalla sairaalakäynnillä kun olin tarkkailuosastolla, niin siellä oli mukava siivooja jonka äiti oli synnyttänyt hänet 57-vuotiaana. Ja tämä tarina on tosi, tuskin siivooja olisi sitä keksinyt. 

Vierailija
32/33 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kaisan tytär amanda nainu sen kriminaali ukkosen?

Seiska niin kertoi tänään, liskin jutus

Vierailija
33/33 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumiselle ei ole ikä rajaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi