Koska te tajuatte mitä huijausta Hullut Päivät ovat ????
Kiersin oulun stokkan alakerrassa kun odotin kaveria ja katselin hintoja:
-tigin isot shampoo/hoitoaine pakkaukset 40 e. NORMAALIhinta esim, kärkkäisellä 35 e
- lorealin 2 pack puhdistusainetta 6.9 e. Juuri ostin cittarista samanlaisen 4.9 e
- lorealin monivärinen päällyslakka hullareilla 5.90 e. Ostin samanlaisen Prismasra normaalihintaan 4.90 e
- Tigin hiuslakka 2 pack, Stokkalla 25 e. Kaveri kävi ostamassa viereisestä Sitruunasta 18 e
Ja mitään muuta en edes katsellut...antakaa te lisää esimerkkejä
Kommentit (28)
Ostin edellisen kerran hulluitapäiviltä 1998. Ja tajusin että se vaate oli 10%halvempi mitä sokoksesta olisi saanut, joten jätin sen jälkeen huluillapäivillä käymisen.
Armanin puku Hullareilta 449, normaalisti 829. Mielestäni ei ole kusetusta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:03"]
Hullareiden kuvastossa ei tainnut tänä vuonna edes olla erikseen mainintaa, oliko tuote tarjouksessa..?
Ja normaalihinnat puuttuivat kokonaan!
[/quote]
Niille tuotteille ei ole "normaalihintaa", hullut päivät ei ole alennusmyynti, vaan kampanja jonne tilataan tuotteet ihan erikseen.
Pitää vaan tietää ne jutut mitä kannattaa ostaa - jotkut tuotteet on oikeasti tosi halpoja.
Jep, täytyy tietää mitä ostaa. Esim. Tempurin tyynyn ostin satasella, normihinta lähemmäs kaksinkertainen. Just tota tyynyä en ole nähnyt muissa aleissa ku hulluilla ja 3+1 -päivillä.
ennen oli suurin osa halpoja. Nyt toisin päin, suurin osa normaalihintaista tai kalliimpaa.
Ja stokkan johto ihmettelee, miksi kansa ei enää mene lankaan !!!!! voi luoja
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:03"]
Hullareiden kuvastossa ei tainnut tänä vuonna edes olla erikseen mainintaa, oliko tuote tarjouksessa..?
Ja normaalihinnat puuttuivat kokonaan!
[/quote]
Niille tuotteille ei ole "normaalihintaa", hullut päivät ei ole alennusmyynti, vaan kampanja jonne tilataan tuotteet ihan erikseen.
Pitää vaan tietää ne jutut mitä kannattaa ostaa - jotkut tuotteet on oikeasti tosi halpoja.
[/quote]
Mutta osa tuotteista on myynnissä myös muualla, joten hintavertailu onnistuu sitä kautta. Se, mitä itse vilkuilin (en yleensäkään käy Hulluilla Päivillä, joten vähän vain silmäilin), niin huomasin, että Samsung Galaxy Tabeja olisi saanut hieman edullisemmin kuin muista kaupoista.
Tiedän itsekin ja olen huomannut, että moni tuote on normaalihintainen. Hullarit kyllä eivät olekaan alennusmyynti vaan kampanja. Itse seuraan aika paljon hintoja, joten tiedän mitkä ovat normaalihintaisia ja mitkä tuotteet ovat halvempia. Itse en ollut varma osasta tuotteita vaikka halvoilta vaikuttivatkin (hieman normaalia halvemmilta) joten jätin kokonaan ostamatta vaikka olisi kiinnostanut.
Osasta tuotteita puuttui hinnat kokonaan hullareillakin. Ei hintaa oltu mainittu missään. Aika suurta huolimattomuutta ja en erikseen jaksanut lähteä siinä tungoksessa kyselemään.
Kannattaa ostaa vain niitä tuotteita, jotka on oikeasti halpoja. Esim. monia merkkituotteita ei ikinä ole "oikeissa" aleissa, mutta saattaa saattaa hulluiltapäiviltä edullisesti. Esim. itse olen ostanut Kartellin Stone -jakkaroita a 120e (normaalihinta 155-175e) ja Componibili -pöytiä a 59e (normaalihinta 80-90e). En koe itseäni huijatuksi, edullisemmin ei saa mistään, edes suomen ulkopuolelta. Kaikki olleet tuotteita joita olen odottanut pitkään, eli ei mitään heräteostoja.
Ps: eihän hulluja päiviä edes mainosteta alennusmyynteinä.