Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska te tajuatte mitä huijausta Hullut Päivät ovat ????

Vierailija
15.04.2014 |

Kiersin oulun stokkan alakerrassa kun odotin kaveria ja katselin hintoja:

-tigin isot shampoo/hoitoaine pakkaukset 40 e. NORMAALIhinta esim, kärkkäisellä 35 e

- lorealin 2 pack puhdistusainetta 6.9 e.  Juuri ostin cittarista samanlaisen 4.9 e

- lorealin monivärinen päällyslakka hullareilla 5.90 e.  Ostin samanlaisen Prismasra normaalihintaan 4.90 e

- Tigin hiuslakka 2 pack, Stokkalla 25 e.  Kaveri kävi ostamassa viereisestä Sitruunasta 18 e

Ja mitään muuta en edes katsellut...antakaa te lisää esimerkkejä

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin kerran olen ns. päivien kuvastoa katsonut ja nauranut ääneen. Eli taisin tajuta kerrasta ja käymättä.

Vierailija
2/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä ostan aina kosmetiikan alennushinnoilla sieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse ostin lapsille parit vaatteet ja ne oli kyllä melkein 20€ edullisempia tuolla kuin mitä ovat normaalihinnalla.

Kun noin varmana olet siitä, että huijausta on, niin kerro please, MIKSI käyt siellä ja päädyt vielä ostamaankin??? Olen aivan ihmeissäni tuollaisesta käyttäytymisestä... Itse jos pidän jotakin kalliina tms, niin en osta.

Vierailija
4/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti puvun paljon halvemmalla, samoin alushousuja vrt. normihintoihin

Vierailija
5/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne halvemmat vaatteet saattaa olla eri laatua kuin kalliimmat.

Vierailija
6/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit jotain 5 euroa<3

Vierailija
7/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päivät lienee sitä varten, että saa joskus Stockaltakin ostaa "normaalihintaan" tuotteita. Saapahan sitten muille kehuskella tekevänsä ostoksensa siellä. 

Vierailija
8/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rayban aviator HP-hinta 99,90. Muualla, myös netissä ~150€. Juuri ne tietyt tuotteet ovat halvalla.

Itse pidän erityisesti Stockan normaalialeista. Kun prosentit näyttävät -60 % on hyvä aika tehdä ostoksia. Keväällä ostin mm. Kauan katsomani merkkitakin 60% alella.

Vierailija
9/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:59"]

Ei ne tajua...Hullut Päivät on enää vain varjo entisestä, nyt myydään ihan erikseen tilattuja kakkosluokan laatueriä, ennen oli oikeasti ne viime sesongin vaatteet myynnissä...

[/quote]

Mutta kun lukee noita toisia ketjuja, niissä valitetaan just siitä, että tavara on vanhaa.

Mammat haluavat ihan uusinta uutta pintamuotia puoleen hintaan.

Vierailija
10/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuotteista on edullisemmin kuin normaalisti, osa normaalihinnalla. Itse kävin vaan hakemassa sensai38-ripsari tuplapakkauksen (32,90e) ihan hyvä hinta. Muuta en halunnut edes jäädä katselemaan ettei tulisi turhia heräteostoksia tehtyä.
Tavallaan kaikki markkinointi on huijausta jos sille linjalle lähdetään. Hullut Päivät on minusta ihan kiva kampanja, mutta asiakkaalla on vastuu itse ottaa selvää, onko joku hinta edullinen vai ei. Miehenikin katsoi kuvastosta jotain Ipadia, mutta ei jaksanut vaivautua Hulluille päiville sen takia, kun Verkkokaupasta sai samaan hintaan, vai oliko se jopa edullisempi...

Vierailija
11/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:59"]Ei ne tajua...Hullut Päivät on enää vain varjo entisestä, nyt myydään ihan erikseen tilattuja kakkosluokan laatueriä, ennen oli oikeasti ne viime sesongin vaatteet myynnissä...äitini muistaa kun katseli erästä kallista hattua koko talven, ja sitten kun Hullareilla oli alennusmyynnissä, hän sai sen vihdoinkin ostettua itselleen. Minä taas en muista nähneeni yhtäkään tutun näköistä vaatetta Hullareilla, vaikka olisin edelliset viikot kiertänyt Stockaa etsimässä tietynlaista puseroa.

[/quote]

Kaikki Hullejen päivien tuotteet tilataan vartavasten niitä varten. Halpoja eriä Kiinasta jne...

Myymättömät tuotteet palautuvat myyntiin muutaman kk kuluttua normi malliston sekaan.

Vierailija
12/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin palautetaan, mutta jäävät hp-hinnalla ja myydään sitten kausi-aleissa vieläkin edullisemmin

Vierailija
13/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "paljastusviestit" ovat joka vuosi yhtä koomisia...

Miksi ihmiset juovat alkoholia? Useimmat ovat riittävän typeriä selvinäkin.

Miksi ihmiset polttavat tupakkaa? Useimmat haisevat pahalta muutenkin.

Miksi juntit ottavat tatuointeja? Useimmat ovat riittävän rumia ilmankin.

Jotkut käyvät Hulluilla Päivillä. Toiset eivät. Hyvin selkeää.

Vierailija
14/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:52"]

Kaikki Hullejen päivien tuotteet tilataan vartavasten niitä varten. Halpoja eriä Kiinasta jne...

[/quote]Meinaat että esim. nuo Kartellin tuotteet tai iPadit on jotain kiinakopioita??? Tai edes Tigin tuotteet, muu merkkikosmetiikka jne. Kummallista ettei kukaan ole tehnyt Stockmannista rikosilmoitusta, on aika iso uutinen jos noin iso firma myy piraattikoipioita merkkituotteista!

Vierailija
15/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuotteet ovat oikeasti edullisia. Piste. Toiset ovat taas normaalihintaisia. Tää on todettu täällä monta kertaa. Itse ostin yhden tietyn tuotteen 15e halvemmalla kuin mistään muualta saa. Tiedän koska olen katsellut sitä muualla. Ja merkillä haettavissa netistä. Muutaman kympin asia eli ihan kiva säästö.

Vierailija
16/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin olen yrittänyt toitottaa tutuille mutta eivät usko...

Vierailija
17/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hay Tray pöytä, 149 euroa, muualla 209. Tosi huijausta.

Vierailija
18/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tajua...Hullut Päivät on enää vain varjo entisestä, nyt myydään ihan erikseen tilattuja kakkosluokan laatueriä, ennen oli oikeasti ne viime sesongin vaatteet myynnissä...äitini muistaa kun katseli erästä kallista hattua koko talven, ja sitten kun Hullareilla oli alennusmyynnissä, hän sai sen vihdoinkin ostettua itselleen. Minä taas en muista nähneeni yhtäkään tutun näköistä vaatetta Hullareilla, vaikka olisin edelliset viikot kiertänyt Stockaa etsimässä tietynlaista puseroa.

Vierailija
19/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietää mitä ostaa, ei pidä ostaa sikaa säkissä vain sen vuoksi että tavara nyt sattumoisin on kassan vieressä tyrkyllä. Osa tuotteista on todellakin edullisia ja osa on lähempänä normaalihintaa. Itse ostan tuotteita jos niitä tarvitsen, suhteutan hinnan siihen mitä olen valmis kyseisestä tuotteesta maksamaan, en siihin mitä sen ostamisesta köyhtyy. En ostaisi Tigin tuotteita vaikka ne myytäisi eurolla. Aussieta olen valmis ostamaan normaalihintaisena, en tarvitse tarjouksia niiden ostamiseen.

Vierailija
20/28 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullareiden kuvastossa ei tainnut tänä vuonna edes olla erikseen mainintaa, oliko tuote tarjouksessa..?

Ja normaalihinnat puuttuivat kokonaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi