Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menettekö taksissa istumaan eteen vai taakse?

Vierailija
14.04.2014 |

kun matkustatte yksin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:42"]

Yleensä meen taakse, mutta kerran olin rohkea ja meninkin etupenkille. Oli ihan kamalan mukava kuski ja puolen tunnin matka meni hujauksessa. Se laittoi vielä mittarinkin pois päältä ennen määränpäätä, että pääsin halvemmalla :)

[/quote] Aina taakse, en ole koskaan nahnyt kenenkaan menevan eteen paitsi elokuvissa murhamiesten tai autovarkaiden (carjackers).

Vierailija
22/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteen, koska kärsin matkapahoinvoinnista lyhyilläkin matkoilla. Se on siis vähän pakko. Ja kaupungista olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin muistan taksimatkoista yhtään mitään.

Vierailija
24/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:27"]eteen :)

[/quote] hah, ihan kaupungista olen kotoisin, mutta tykkään jutella taksikuskin kanssa ja olisi tyhmää huudella takapenkiltä, ihan tarpeeks tuppisuita varmaan taksin kyyissä niin ovat ollu ihan ilosia kun rupattelen niitänäitä :D

Vierailija
25/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:38"]

toivottavasti meno ja paluu matkat saisin istua rauhassa takana omissa ajatuksissani.

[/quote]

Miten niin toivottavasti? Sinä kai sen päätät missä istut ja mitä ajattelet.

Vierailija
26/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taakse aina. :)

Vierailija
27/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntarajoitteinen mummoni istuu edessä ihan siksi, että etupenkiltä on helpompi nousta.

Itse istun taksissa mieluummin takana kuin edessä.

Vierailija
28/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen eteen, paitsi jos on joku iso mekko (vanhojentanssit, yliopistojuhlat jne) niin menen taakse saadakseni enemmän tilaa. En ole varmaan ikinä matkustanut yli 30 min taksilla, ja olen puhelias henkilö eli tykkään jutella sitä sun tätä kuljettajan kanssa. Minne olen matkalla ja vähän ajankohtaista, useimmat kuskit juttelevat mielellään. Vähän hölmö olo on aina kun istun takana jos kuski puhuu jotain ja minun pitää kumartaa eteenpäin voidakseni keskustella hänen kanssaan. En välitä vaikutanko maalaiselta, ajan taksilla sen takia että pääsen nopeasti ja helposti perille :)

T. Helsinkiläinen

Vierailija
29/29 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin kuskit avaavat oven ja se on lähes poikkeuksetta etuovi, istun siis yleensä eteen. Yliopistokaupungissa ollaan ja olen kolmekymppinen nainen.