G: Paras karkkipussi?
Kommentit (93)
Sirkus aakkoset, Missä x, Ässä Mix, Suffeli-Puffi ja tietenkin Lauantai-pussi!! :) Mässä Yx oli ihana mut sitä ei enää oo.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:59"]Mässä yx, kota ei enää ole ;(
Sitten Tupla Minibutes, suffelipuffi, ässä hässäkkä, tutti frutti ja se jännä ocean mix. Syödään monasti miehen kaa ocean mix. Pirkalla on sellainen ihana auto-karkkipussi jossa on hedelmäautoja, salmiakkiautoja ja salmiakkivaahto-autoja.
Oikeastaan mikä vaan menee alas :D
Eniten kyl tykkään irttareista.
[/quote]
Wau jollain on lähes sama maku ku mulla :)
Pätkis-suklaat ja Omar-toffeet!
Namm.
Ja patukoista ja konvehdeista ehdottomasti Fazerina!
Mikä taivaallinen suklaan ja appelsiinin liitto...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:17"]Tv-mix VoF,ei ole mustia karkkeja ollenkaan=)
[/quote]
Tämä myös minun ehdoton suosikkini!
Lumipantteri, Pantteri Black & White ja originelli Remix-pussi
Harvoin tulee karkkipusseja ostettua, kun oon enemmän suklaalevyihmisiä.
Turkoosissa pussissa olevat Turkinpippurit. Ja Kaatissäkki.
Häääääh... nyt googlettelun seurauksena tajusin, että TV-Mix chocoa ei ilmeisesti enää valmisteta? Se oli tosi hyvä pussi, vaikka en niin usein ostanutkaan. Varsinkin ne suklaakuorrutteiset salmiakkikarkit oli namia. :p
Nykyinen ässä mix pussikoko (isompi) on pelkkää rahastusta
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:57"]Kauppaan jätetty karkkipussi.
Voittajafiilis joka ikinen kerta, kun kävelen tyynesti karkkihyllyn ohi. Suomalaiset lihovat lihomistaan. Missään muussa maassa eivät aikuiset syö yhtä paljon karkkia kuin Suomessa.
[/quote]johtuu siitä että suomessa on maailman parhaat karkit:)