Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä: Kuinka paljon voita noi oikeen laittaa??

Vierailija
14.04.2014 |

Katoin kauhistuneena.. Jos mä vetäisin noin paljon voita niin kolesterolit olis pilvissä ja painaisin ties mitä!

Mutta tietenkin voilla saa kaikesta maistuvaa..

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/71 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Saturated_fat_and_cardiovascular_disease_controversy#/search

Wikipediaan koottu lista tutkimuksista joissa rasvan ja sydänsairauksien välistä yhteyttä ei olla pystytty osoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin käytetään ruuanlaittoon melkein joka päivä voita, täysmaitoa, kermaa ja runsaasti mausteita, pelkkää suolaa vähemmän, kaikki kalat paistan ehdottomasti voissa ja muussiin täysmaitoa. Oliiviöljylle löytyy myös käyttöä toki. Lihavia ei löydy.

Vierailija
64/71 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ruokala.net/ajankohtaista/yllatystulos-voi-on-sittenkin-margariinia-terveellisempaa-tassa-syy/1288539403294

Tiedä sitten mikä oikeasti on terveellistä, mutta minä välttelen sokeria (hedelmiä kyllä syön) mahdollisimman usein sekä vehnää. Oliiviöljyä tulee käytettyä ruuanlaitossa, joskus voitakin sekä kermaa. En usko että voi ja kerma olisivat haitaksi ainakaan pienissä määrin käytettynä, koska ruokakermatkin ovat ties mitä valmisteita... Mieluummin syön aitoa tavaraa kuin keinotekoista, silloin kun syön. Ei toki kermaa ja voita tule joka päivä syötyä sentään. Eli en usko niiden olevan haitallisia, mutta jos niitä käyttää liian paljon ja liian usein niin sitten varmaan ovat.

Vierailija
65/71 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää vielä enemmän, että tuo nainen voi noilla tottumuksilla olla terveydenhoitaja... 

Vierailija
66/71 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 02:19"]

Mua ihmetyttää vielä enemmän, että tuo nainen voi noilla tottumuksilla olla terveydenhoitaja... 

[/quote]

Onhan sanonta:  suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

Vierailija
67/71 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:24"]

Kyllä suola ja voi kuuluu muusiin. Itse tehty ruoka terveellisempää kuin einekset ja muut höppeet tai mac-ateria jota moni mässyttää.

[/quote]

Niin kuuluu, ja pitää kylläisenäkin pitkään. Ei tarvitse olla syömässä kaiken aikaa.

Vierailija
68/71 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen naisen mielestä ruoan tarvinnut maistua miltään tai hyvältä, niin miksi hän ilmoitti ettei syö juureksia niiden pahan maun takia? Eihän sillä maulla pitäisi olla merkitystä...

Vierailija
69/71 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä kukaan reagoinut tuon äidin asenteeseen ruokaa kohtaan ja muutenkin erittäin rajoittuneeseen käsitykseen syömisestä, ei ihme, että lapsille ei sitten mikään kelpaa.

Vierailija
70/71 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:03"]

Siis toki ruuasta tulee hyvää kun laittaa kilon voita ja litran kermaa mutta ei niin ihan joka päivä voi syödä.[/quote]

Miksi ei voi?

Vierailija
71/71 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:33"]

No täällä taas anttiheikkiläläiset selittelee kuinka "minäkin syön voita ja olen laiha." Ettepä taida ymmärtää mikä ero on yksittäistapauksella ja tilastolla on..

[/quote]

Ei tarvi ymmärtää kuin katsoo vastaantulijoita, varmaan 95 prosenttia niistä välttelee voita ja kermaa ja syö kaikenmaailman kevytpaskaa ja silti läskiä riittää vyötöröllä niin, ettei meinaa vaatteisiin mahtua. Siinä sulle tilastoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi