Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä: Kuinka paljon voita noi oikeen laittaa??

Vierailija
14.04.2014 |

Katoin kauhistuneena.. Jos mä vetäisin noin paljon voita niin kolesterolit olis pilvissä ja painaisin ties mitä!

Mutta tietenkin voilla saa kaikesta maistuvaa..

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:50"]

Katoin kauhistuneena.. Jos mä vetäisin noin paljon voita niin kolesterolit olis pilvissä ja painaisin ties mitä!

Mutta tietenkin voilla saa kaikesta maistuvaa..

[/quote]

Voi ei lihota eikä vaikuta kolesteroliin huonontavasti.

[/quote]

Syön nytkin voita ja kolesteroli alhainen.

Vierailija
22/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku vielä tohon voi propagandaan? Ootteko tavannut montakin paljon voita syövää oikein läskiä ihmistä? En meinaan tunne yhtään. Virallisterveellisesti syöviä paksukaisia kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se isä muuten tehnyt ruokaa?? Ihmetteli vaan että kyllä nyt lopultakin saa maistuvampaa. Tekisi itse....

Meillä käytetään ruuanlaitossa voita ja oliiviöljyä ja kermaa silloin kun sellaista tarvitaan (ei koskaan mitään ruokakermoja missä on muoviyhdisteitä yms paskaa), olemme normaalipainoisia/hoikkia ja kolesterolit erinomaiset. Mun isä eli voilla, läskillä ja makeilla leivonnaisilla ja oli pieni ja laiha mies koko ikänsä:D Ja tervekin lähes 80v saakka.

Vierailija
24/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikäni syönyt voita, paljon munia, äyriäisiä yms kolesterolia kohottavia ruoka- aineita. Kokonaiskolesteroli oli 3,2 josta hyvää 1,8.

Vierailija
25/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni syönyt voita eikä paino-ongelmia eikä kolesterolia.

Vierailija
26/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:11"]

Voi kyllä todellakin sisältää hitosti kaloreita ja todellakin lihottaa jos sitä vedetään tuollasiet määrät päivässä. Ja ikävä kyllä tutkimukset vaan vieläkin väittävät sen nostavan kolesterolia.

[/quote]

Sun kannattais päivittää tietosi

Vierailija
27/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuteen taipuvaisten ihmisten ei tulisi käyttää voita. Normaalit ihmiset voivat käyttää sitä huoletta.

Vierailija
28/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi on hyvvee, käytän joka päivä ja kermoo kans, ainaki kahviin ja sitten ruoanlaittoon tarpeen mukaan. Tietysti hiilareita vähemmän. Tuo kolesterolihomma on ihan höpöä, ja tähtää siihen että hyvä markkinarako statiinit ei katoa minnekkään. Turhaan niitäkin moni syö ja kärsii ikävistä sivuvaikutuksista. Joo, kannattaa osan tsekata mitä rasvoista tällä hetkellä tiedetään ja ollaan mieltä. Ps. sitä tietoa et Itä-Suomen yliopistosta tai THL:sta löydä.

Vierailija
29/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuteen taipuvaisten ei kannata koskea sokeriin, tärkkelyksiin, perunaan, muihin viljoihin kuin täysjyväruis (leipänä, ei mitään ylimääräistä, vettä, suolaa, ruista), eikä liialti hedelmiin.

Lihavuuteen taipuvaiselle rasvat sopii hyvin!

Vierailija
30/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:03"]

No katoin kyllä sitä niiden juuresmuusia... Siis toki ruuasta tulee hyvää kun laittaa kilon voita ja litran kermaa mutta ei niin ihan joka päivä voi syödä.

[/quote]

Miksi ei voi? Mun ruokavaliossa voi ja kerma on jokapäiväisiä. Ja on muuten hyvät kolesteroliarvot, paremmat kuin ennen voista ja kermasta nauttimista.

Vierailija
31/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:26"]

Lihavuuteen taipuvaisten ei kannata koskea sokeriin, tärkkelyksiin, perunaan, muihin viljoihin kuin täysjyväruis (leipänä, ei mitään ylimääräistä, vettä, suolaa, ruista), eikä liialti hedelmiin.

[/quote]

Tää on totta, mutta toisten on vaikea tajuta sitä. Rasvasta kun edelleen puhutaan lihottavana.

Vierailija
32/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:26"]Lihavuuteen taipuvaisten ei kannata koskea sokeriin, tärkkelyksiin, perunaan, muihin viljoihin kuin täysjyväruis (leipänä, ei mitään ylimääräistä, vettä, suolaa, ruista), eikä liialti hedelmiin.

[/quote]komps

Vierailija
33/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä taas anttiheikkiläläiset selittelee kuinka "minäkin syön voita ja olen laiha." Ettepä taida ymmärtää mikä ero on yksittäistapauksella ja tilastolla on..

Vierailija
34/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä ostatte kaupasta. Turhuuksia missä transrasvaa.

Vierailija
35/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:33"]No täällä taas anttiheikkiläläiset selittelee kuinka "minäkin syön voita ja olen laiha." Ettepä taida ymmärtää mikä ero on yksittäistapauksella ja tilastolla on..

[/quote]laitapa linkkiä sinne tilastoon

Vierailija
36/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:36"]

Miettikää mitä ostatte kaupasta. Turhuuksia missä transrasvaa.

[/quote]

Eihän useimmat lue pakkausselosteesta kuin kalorimäärän.

Vierailija
37/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipseistä kun poistaisi kaiken perunan niin ne ei enää lihottaisi.

Vierailija
38/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:39"]

Sipseistä kun poistaisi kaiken perunan niin ne ei enää lihottaisi.

[/quote]

Ei sipseissä voita ole

Vierailija
39/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt joka päivä tehdä noin tuhtia muussia. :) Jaksossa nyt enemmän perehdyttiin suolan ja voin tärkeyteen ruoan maussa, koska sehän oli ongelmana.

Vierailija
40/71 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan oo mikään anttiheikkiläläinen vaan ihan omilla aivoilla ajatteleva fiksu kansalainen joka tykkee hyvästä ruuasta. t. 16 ja 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi