Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menit naimisiin nuorena ja ääliömiehen kanssa?

Vierailija
14.04.2014 |

Niin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuliko "yllätysvauvakin" vielä? :)

Vierailija
2/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin, koska olin itse ääliö.Ei tullut yllärilasta vaan tekemällä tehtiin. Jos ei olisi noita lapsia niin katuisin sitä liittoa, mutta yritän olla katumatta koska on lapset ja niitä en kadu, vaikka JOSKUS tuntuu että olis saanut jättää tekemättä...

Kun lapset ovat pieniä iin ne polkevat syliä, isona polkevat sydäntä...(tässä oli juuri yksi kriisi isoimman lapsen kanssa).

Juu se mies on ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksinäinen, ujo, itsetunto miinuksella. Olisin huolinut suunnilleen kenet tahansa... Säälittävää, nimenomaan. Onneksi siihen tilaan ei tarvinnut jäädä, vaan sain tulla uudeksi ihmiseksi. :)

Vierailija
4/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 12:12"]

Olin yksinäinen, ujo, itsetunto miinuksella. Olisin huolinut suunnilleen kenet tahansa... Säälittävää, nimenomaan. Onneksi siihen tilaan ei tarvinnut jäädä, vaan sain tulla uudeksi ihmiseksi. :)

[/quote]

Tää oli rehellistä. Onneksi olet parantunut ääliydestä.

Vierailija
5/5 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ääliö. En vain voinut sille mitään, että rakastuin. Hänen tapaamisensa jälkeen minulla oli olo, ettei ole mitään muuta vaihtoehtoa enä olemassa kuin hän. Menimme muutaman vuoden jälkeen naimisiin ja lapsenkin saimme nuorena. Joskus sitä kyllä miettii, millaisen ääliöön sitä sitten jämähti. No, ei se aina ole ääliö. Joskus vain. Viimeksi eilen kun toivoin, että olisi viikannut puhtaat pyykit heti pois eikä vain laittanut pyykkikoriin ja että olisi pessyt useamman koneellisen pyykkiä kuin vain kaksi. Minkäs sille enää voi, että ääliöön piti sortua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän