Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin pikkukaupunkiin ja voi j******* tätä toisten asioista tietämistä

Vierailija
02.12.2020 |

En osannut odottaa mitään, kun olen asunut pk-seudulla koko ikäni. Sain mitä kaipasin eli luontoa ja lyhyet työmatkat sekä halvemman asumisen. Vastineena sitten se, että jokainen kummin kaiman serkku tietää, kuka asuu missä ja seurustelee kenen kanssa/erosi/meni naimisiin/pa*i naapuria/jne. En ehkä kestä.

Tottuuko tähän? Miten suosittelisitte toimimaan, että edes joku etäisyys säilyisi? Lasten kautta tulee pakollista tekemisissä olemista, mutta muuten olen aika erakko. Riittääkö sekään?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on iso anus.

Voi reppanaa...pysyt vaan siellä peräkylillä kun on noin vaikeaa.

Vierailija
22/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi juttu sastamalasta,entinen vammala(nimi kertoo kaiken) lääkäri joutui julkaisemaan paikallislehdes ilmoituksen, et juoruista huolimatta hän ei ole kuollut.oli siis saanut kotiin adresseja kuolemastaan..ihmiset vähän juorunnu,samoin yrittäjä joutui julkaiseen jutun somes, ettei hänellä ole koronaa vaikka niin kerrottiin ....isommis kaupungeis on kivempi olla. kun ei ketään kiinnosta jonkun menemiset, pikkukaupungis eläminen  halvempaa mut kiusana nää naapurikyttääjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä etäisyyttä ja jos löydät helmiä, pidä niistä kiinni.

Vierailija
24/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne kysymään, mikä on otsikon kirosana j*******?

Vierailija
25/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mökin pikkukylästä, jossa on naapureina myös vakituisia asukkaita. Herranenaika, miten tieto liikkuu siellä. Minullekin on jo kerrottu, kuka kukin on ja miten ovat sukua keskenään ja mitä kiinteistöjä omistavat jne.

Kerran olin näköpiirin ulottumattomissa pihallani, kun jotkut kulkivat ohitse. Yksi selitti kovaäänisesti muille minusta, että tuo on se ja se ja ammatiltaan x jne. Siis selosti minusta seurueelleen taustatietoja...

Kun olin juuri ostanut paikan, niin tontin ohi sattui yhtäkkiä samana päivänä kulkemaan ihmeen moni paikallinen ja kaikki pysähtyivät juttelemaan. Kun se oli tapahtunut tosi monta kertaa, niin tajusin sanan kiirineen jossain puskaradiossa ja kaikki paikalliset olivat vaan lähteneet katsomaan uutta tulokasta 😀

Tämä on ollut toistaiseksi lähinnä hauskaa. Ongrlma se olisi, jos yrittäisi tehdä jotain hämärää kuten vaikka ylläpitää sivusuhdetta. En tajua, miten sellainen voi mitenkään onnistua pikkupaikkakunnilla.

T. Syntyperäinen helsinkiläinen

Vierailija
26/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on mutta ei haittaa. Pahojakin juoruja on ollut mutta mua huvittaa. Tuosta selviää kun on ne omat tutut siinä kaupungissa, pari kolme oman ikäistä ystävää tai tuttua suosittelisin että pitää olla, muuten sulla on pian sellainen tunne että se on sinä vastaan koko muu kylä. Alat luulla että kaikki muut ajattelee sinusta väärin ja vain negatiivisesti. Vaikka olisitkin erakkotyyppi niin älä jättäydy kaiken ulkopuolelle, susta tulee onneton. Muista, ne pari kaveria jootka tietää miten asiat on ja joiden kanssa voit nauraa ja itkeä juoruille. Sä tarvitset ne.

Vierailija
27/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton himaurpo. Tuu lähibaariin niin jutellaan sun asiat kuntoon

Vierailija
28/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suurimmista syistä, joiden vuoksi muutin maalta kaupunkiin 25 vuotta sitten. En ole yllättynyt kuullessani, että samanlainen meno on edelleen.

Vierailija
29/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri todella ahdistavaa. En voisi koskaan asua synnyinpaikkakunnallani enää.

Vierailija
30/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni asunut pienillä paikkakunnilla, enkä tunnista tuollaista ilmiötä. Tässäkin nykyisessä olen asunut nyt kuusi vuotta ja "mehevin" juoru jonka olen kuullut on, että naapuri kävi polvileikkauksessa.

Vierailija
31/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään pikkukaupungissa kokenut minkäänlaista juorukyräilyä. En ymmärrä miten te jotkut jatkuvasti törmäätte tähän. Kaikki kaupungit joissa olen asunut ovat olleet normaaleja kivoja kaupunkeja.

Juoruavat selän takana.

Vierailija
32/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuk

Kula

Vierailija
33/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en opiskelupaikkakunnalle jäänytkään, töitä siellä olisi ollut, mutten kestänyt ajatusta, että naapurissa tiedettiin mitä olen ostanut kaupasta, onko töissä tullut esimieheltä sanomista, onko auton talvirenkaat säilytyksessä rengasliikkeessä vai kotona, miten lasten matikan koe meni jne.

Helsinki ei ole suuressa mittakaavassa iso kaupunki, mutta rauhassa olen saanut olla. Naapurien kanssa ei tarvitse olla edes hyvän päivän sanomisen vertaa tekemisissä. Kukaan ei minua täällä tunne, eikä ole minusta kiinnostunut.

Vierailija
34/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni asunut pienillä paikkakunnilla, enkä tunnista tuollaista ilmiötä. Tässäkin nykyisessä olen asunut nyt kuusi vuotta ja "mehevin" juoru jonka olen kuullut on, että naapuri kävi polvileikkauksessa.

Niin ja juoppo...aina kaljakassit kalisee.. tupakoi sängyssä:O

Vierailija
35/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukupätkä?

Jeeveli?

Jumalauta?

Vierailija
36/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin Helsingissä ja siellä vasta pienet piirit olikin.

Kyllä. Lähiöt (ei kaikki tietenkään) on kun pikkukyliä. Juorut leviää, ja sun asiat "tiedetään" paremmin, kun itse.

Vierailija
37/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukupätkä?

Jeeveli?

Jumalauta?

jumpe

jumprahuiti

jusunauta

Vierailija
38/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tunnistan ilmiön, mutta mitä väliä? Elän omaa elämääni eikä kiinnosta pätkän vertaa mitä puhutaan.

Vierailija
39/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte.

Vierailija
40/50 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupunkilaiset noin heikkohermoisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi