Mitä ajatuksia herättää, jos jonkun naisen lapsilla on kaikilla eri isä?
Kommentit (26)
ensimmäinen tarkistuskohde on tietty ensin sosiaalitapaus. Jos ilmiselvästi se ei ole syynä niin mietin:
- onko hän halunnut aina sitoa miehen itseensä lapsella?
- haluaako hän niin kovasti, että häntä rakastetaan, ja näkee ainoana vaihtoehtona lapsen olevan se, joka tätä rakkautta voi antaa?
- vai onko hän vain eronnut niin monta kertaa - ja näissä tilanteissa (yksiavioinen ja konservatiivinen kun olen) mietin, miksi ihminen ei kykene solmimaan pysyvää suhdetta. Tähän pohdintaani ei edes tarvita sitä lasta, vain riittävän monta kertaa eronnut yksilö.
Olen kasvatustieteilijä, joten olen tottunut pohtimaan ihmistä joka eri kantilta.
Minusta kaksi lasta kahden eri miehen kanssa on vielä asia, mikä on normaalia. Kolme lasta kolmen eri miehen kanssa kyllä herättää jo em. ajatuksia.
Tädilläni on kuusi lasta joilla neljä eri isää, täti ei ole mikään sosiaali tapaus (nyt lähes 60v)
Nyt viimeisimmän miehen kanssa ei ole lapsia, esikoisensa hän sai 16-vuotiaana, viimeisen 30 vuotiaana.
Ei siis mitään mielipidettä, serkkujani kaikki.
et enemmän kuin yksi eri miehille. aika vitun tyhmästi sanottu... ja huomaa taas ettei voi olla kovinkaan fiksu.
En ole sosiaalitapaus enkä teiniäiti, elätän itse itseni ja lapseni. Mulla on akateeminen loppututkinto, vakituinen työ ja oma asunto. En todellakaan ole halunnut sitoa miestä itseeni lapsilla, päinvastoin.
Ehkä olen vain löytänyt vääränlaisia miehiä tai olen yksinkertaisesti sitoutumiskammoinen...
olet säälittävä