JYVÄSKYLÄN kirppikset
Kommentit (27)
Surkeita kaikki.
Eikö Silinteri lopettanut? Tai ainakin sit muutti muualle. Se HopLopin vieressä oleva on iso, mutta ihan surkea, samoin iso kirpputorimarket siinä vieressä.
Lapset löytää ostettavaksi jotain kirjoja muuta, mutta vaatteita on yli 120 cm turha Jyväskylässä kirpparilta etsiä, jos siistiä ja ehjää hakee.
Centrumilta olen löytänyt suurimman osan vaatteistani. Huomionarvoinen seikka on kuitenkin se, että tuolla tulee olla paikalla heti ovien auetessa tai hiukan ennen sulkemisaikaa, jos meinaa saada parhaat päältä. Tosin siitäkin huolimatta, menee kivoja juttuja ihan nenän edestä. Tuoltakin kirppikseltä löytyy kuitenkin niitä, joilla on hinnoittelu ihan hukassa. Viime viikolla bongattuna mm. selkeästi käytetyn näköinen Marimekon trikoinen raitapaita hintaan 18€ ja neulepaita, jossa kahvit rinnuksilla...vain 5€! Nuo pöydät notkuukin täysinä päivästä ja viikosta toiseen. Löytyy sieltä kuitenkin niitä kivojakin pöytiä, joista saa kivoja vaatteita ja kenkiä 0.50€ - 5€ hintaan.
Seppälän kirpputorimarketkin on taas paranemaan päin..
En viitsi viedä enää lastenvaatteita kirpparille, kun ne ei siellä mene koskaan kaupaksi. Ja joo, olen yrittänyt myydä ainoastaan ehjiä, siistejä ja olen hinnoitellut ne alle kahden euron.
Ihan turha täyttää pöytää niillä, kun ostajia ei ole.
Kirpparilla.fi:ssä on aivan hirveästi viime aikoina varastettu pöydästä tavaraa... Ei mitään kallista, mutta ei niitä ilmaiseksikaan ole ollut tarkoitus antaa. Kerrankin näin kun yksi setä laittoi hyllyjen välissä tavaraa takintaskuun. Se tallentava videovalvonta on vain harhaa.
Kirpparilla.fi asiakaspalvelu ala-arvoista!
Myyjätytöt ihan suht ok, mutta auta armias jos kassalla on se yrmee tumma mies!
(en tarkota niitä kaksosia vaan sitä kolmatta tummaa, uskomattoman tyly!)
Kirpparilla.fi ja silinteri, tykkään myös palokan spr:stä
En suosittele kirpparilla.fi ainakaan tavaraa pöllittiin ja vain hintalaput jätettiin pöytään eikä mikään iloisin asiakaspalvelu! Omalla vastuulla tosiaan.
kirpparilla.fi on jääny ainaki huonot kokemukset. Myyjät ylimielisiä ei sovellu oikein asiakaspalveluun, varsinkaan se blondi surkeineen tekoripsineen. Muutenki iha yli hinnoiteltu ja liian ahdasta mennä kärryjen kanssa.
Kokemuksia Silinteristä? Onko edelleen hyvä?
Silinteri on kaikin puolin hyvä.
Jos nyt jotain palautetta pitäisi sanoa niin valaistusta saisi parantaa.
Aika usein on kirppiksellä pimeitä kohtia kun loisteputkivalaisimesta on lamppu palanut.
Itse olen käynyt eniten Kirpparilla.fi:llä. Näin satunnaisen kävijän silmissä ihan mukava paikka, siellä myymisestä minulla ei ole kokemuksia. Seppälän Kirpputorimarketissa kävin ennen kuin tuo tuli.
Silinteri paras, sekä myyjänä että ostajana :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:23"]
Kirpparilla.fi on ihan surkea paikka.
Täällä lisää juttua kyseisestä lafkasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10165510
[/quote]Surkea on, harmi..
Silinteri on paras, kauppa käy hyvin myyjänä ja henkilökunta on tosi ystävällistä!
En enää ikinä asioi kirpparilla.fi koska palvelu oli niin töykeää kun itse pidin pöytää siellä. Jäi niin huono maku koko henkilökunnasta, että en halua enää ikinä mennä kyseiseen paikkaan.
Kesäisin toimiva Sepänaukion kirpputori on yleensä todella hyvä.
Oma suosikkini on Ekocenter Harjunporras, olen tehnyt sieltä loistavia löytöjä. Silinteri oli ennen hyvä, nyt Kirriin muutettuaan pienempi, mutta edelleen ok. Centrumista en pidä, koska se on ahdas ja sekainen. SPR:n kirpparit ovat siistejä ja tavarat ovat kauniisti esillä, mutta hinnat liian korkeat.
Keskustan Centrum kirppikseltä saa nuori nainen ainakin ihan kivoja vaatteita ostettua. Jos on lapsiperhe niin Kirpparilla.fi ja sen vieressä lastenvaatekirppis voi sopia parhaiten.