Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt täydellisen lääkkeen krapulaan.

Vierailija
13.04.2014 |

Vuosikymmeniä olen käyttänyt aikaa löytääkseni täydellisen lääkkeen krapulaan. Olen itse kokeillut useita erilaisia vitamiineja, vitamiiniyhdistelmiä, kemiallisia substansseja ja luontaistuotteita.

Olen etsinyt aiemmin kirjallisuudesta ja nyttemmin netistä toimivia ohjeita krapulaan. Olen turvautunut myös kansanperinteeseen, alkaen aina klassisesta sillivoileivästä ja suolakurkusta. Mikään niistä ei ole koskaan auttanut krapulaan. Ei mikään.

Nyt olen löytänyt krapulaongelman lopullisen ratkaisun. Se löytyi aasialaisesta kasvista, jota ei voi ostaa Suomen luontaistuotekaupoista eikä apteekeista, ei myöskään supermarkettien lisäravinnehyllyistä.

Kyseisen aasialaisen kasvin lehdistä valmistettu aine toimii siten, että se hajottaa alkoholimolekyylit alkutekijöihinsä, ja siten vähentää alkoholin määrää elimistössä.

Tällä kasvilla on tehty aasialaisissa yliopistoissa in vivo sekä in vitro-kokeita, jotka ovat osoittaneet kasvin sisältämien ainesosien toimivuuden. Kiistattomasti.

Join runsaasti alkoholia lauantai-iltana, ja sen jälkeen puhalsin alkometriini. Tulos oli 1,75 promillea. Siis todella tukeva humalatila. Sen jälkeen söin neljä kapselia mainitsemaani luontaistuotetta ja kävin nukkumaan. Sunnuntaiaamuna puhalsin taas alkometriini. Promillet olivat 0,00. Tällä välin alkoholi oli poistunut elimistöstäni.

Korostan vielä, että kyseinen aine ei ole ainoastaan yhden firman tuote, vaan sitä valmistaa moni firma Aasiassa. En siis mainosta mitään yhtiötä. Siellä tätä kasvia on käytetty krapulalääkkeenä jo parin tuhannen vuoden ajan. Hyvin tuloksin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten viitsinyt mainita sen kasvisi nimeä?

Vierailija
2/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kuin maahantuontifirma pystyyn ja Suomi nousuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau.

Vierailija
4/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:03"]

Et sitten viitsinyt mainita sen kasvisi nimeä?

[/quote]

En viitsinyt, koska aloittelen itse kyseisen rohdon maahantuontia. Ap.

Vierailija
5/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puliukko.

Vierailija
6/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovenia Dulcis vai Kudzu?

Vierailija
7/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on loistokeino: jättää alkoholit juomatta. Heh heh.

Vierailija
8/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Vastaan itselleni. Todennäköisesti HD http://www.jneurosci.org/content/32/1/390.abstract ja https://www.sciencenews.org/article/drug-gives-rats-booze-guzzling-superpowers

Vierailija
9/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen nousuun vaan heti aamusta niin jo helpottaa.

Vierailija
10/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Ei kumpikaan. Hovenia ja Kudzu eivät ole uusia tuttavuuksia Suomessa, tämä on.  Ap.

Vierailija
11/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin sitä ei ole saatavilla eikä kasville ole edes nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Hyvää jatkoa.

Vierailija
12/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:23"]

Niin kauan kuin sitä ei ole saatavilla eikä kasville ole edes nimeä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Hyvää jatkoa.

[/quote]

Kasville on olemassa nimi, ja muutaman vuoden päästä sitä on jo saatavilla. Ap.

Vierailija
13/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvi on uusi euroopassa niin onnea maahantuontiin. :D Katsotaan uuselintarvikkeeksi ja tutkimuksissa ja luvissa palaa aikaa ja varsinkin rahaa.

Vierailija
14/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:23"]

[/quote]

Kasville on olemassa nimi, ja muutaman vuoden päästä sitä on jo saatavilla. Ap.

[/quote]

Muutaman vuoden kuluttua? Miksi vitussa loit tämän avauksen? Kirjoita sitten lisää, kun sinulla on jotain muutakin kuin lässytystä tarjota.

Vierailija
15/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:26"]

Jos kasvi on uusi euroopassa niin onnea maahantuontiin. :D Katsotaan uuselintarvikkeeksi ja tutkimuksissa ja luvissa palaa aikaa ja varsinkin rahaa.

[/quote]

Ei se niin kovin uusi ole, onhan sen hyvin, hyvin  läheistä sukulaiskasvia saanut kasvattaa Euroopassa jo iät ja ajat. Mutta mutta, katsotaan, miten EU suhtautuu. En odota ongelmia maahantuonnin suhteen. Saman kasvin lehdistä valmistettua rohtoahan saa jo nyt tilata netin kautta Aasiasta, jopa ilman, että edes tulli puuttuu asiaan. Ap.

Vierailija
16/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa on mielenkiintoisia rohtoja.

Vierailija
17/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras apu krapulaan on litra piimää ja hikeennainti. Sillä mennään siis, kunnes ap:n ihmerohto tulee kauppoihin.

Vierailija
18/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:14"]

Minullakin on loistokeino: jättää alkoholit juomatta. Heh heh.

[/quote]

Ääni tälle. Ehdottomasti toimivin ratkaisu, ei maksa mitään vaan pikemminkin rahaa säästyy kun ei tule juotua liikaa. Ei pelkoa keinon sivuvaikutuksista eikä ongelmaa sen saatavuudesta. Ei yhteisvaikutuksia mahdollisen muun lääkityksen tai ehkäisypillereiden kanssa. Aina tarjolla juhlapaikasta riippumatta. Menee tullista ja turvatarkastuksista läpi ja saa ottaa lentokoneen matkustamoonkin vapaasti mukaan.

Suosittelen!

Vierailija
19/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:27"]

Muutaman vuoden kuluttua? Miksi vitussa loit tämän avauksen? Kirjoita sitten lisää, kun sinulla on jotain muutakin kuin lässytystä tarjota.

[/quote]

Ai miksi? No siksi kun provoilu on hauskaa. Joidenkin mielestä siis.

Vierailija
20/54 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan nukkumalla yön yli alkoholi poistui elimistöstä! Hurjaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi