Näkyykö toi "Mielestäsi kaunein bloggari" ketju muillakin sinisellä ?
Siis jos menee aihe vapaan etusivulle niin toi ketju näkyy mulla KOKOAJAN ylimmäisenä ja sinisellä pohjalla, muut näkyy normaalisti. Mistä johtuu? Olenko ainoa?
Jos et muuta jaksa kirjoittaa niin laita vaikka peukkua ylös tai alas, että tiedän etten ole ainoa
Kommentit (26)
Noh, jonkunhan on tätäkin työtä tehtävä. "Saan palkkaa siitä että kirjoittelen AV:lle provoja, muahhhah, olen teidän kaikkien yläpuolella".
Olisi kiva tietää mitä työnantaja on tuollaisesta lipsatutuksesta mieltä, tai siitä että kirjoittajia sörkitään henkilökohtaisesti. En varmaan kuulu työnkuvaan sotkeentua noin kyynärpäitä myöten.
Mode taitaa olla hyvin korkeastikouluttautunut bisnesnainen, tosin koulutusta ei kuulu mainita koska se häiritsee moden yksityisyyttä eikä bisnestäkään kerrota julkisesti. Mode on kuitenkin niin älykäs ja pitää muita niin tyhminä että eihän kukaan tajua jos vähän muita haukkuu julkisen foorumin kautta. Sitäpaitsi onhan se työnantajan mielestä positiivista että oma bloggaaja jää suurimmaksi osaksi haukkujen ulkopuolelle ja mainitaan vain positivvisessa mielessä missä milloinkin. Työnantaja ei muutenkaan tajua kun nehän on ne muut bloggaajat jotka haukkuvat toisia bloggajia!
"Mode on kuitenkin niin älykäs ja pitää muita niin tyhminä että eihän kukaan tajua jos vähän muita haukkuu julkisen foorumin kautta."
Kuvittelee myös, ettei sitä huomata, kun dissaa täällä ihan tavallisia AV-mammoja. HYYYYVIn korkeasta koulutuksesta rohkenen olla ihan eri mieltä.
Joo, kyseessä on sticky, eli toi ketju on moderaattorin puolesta laitettu niin ettei se putoa alas.
Muutenkin palsta on tänään outo. Tuo yksi tyyppi sai kännykällään kirjoitettua kolmirivisen otsikon. Meiltä muilta se ei onnistu.
*kade*
Onpa täällä ollut joku "Mitä mieltä nimestä Nea"-ketjukin stickynä.. itse en jaksa kiinnittää noihin enää sen kummemmin huomiota.