Työhöntulotarkistus, auttakee!
Mulla on ensi viikolla työhöntulotarkistus ja olen ottanut jännitykseen 1 kpl 15 mg opapomixin viikko sitten ja edellisen kerran n .2 viikkoa sitten. Näkyykö nämä huumeseulassa ja pitääkö näistä mainita tarkastuksessa. Minulla on näihin resepti ja käytän näitä joskus tosi tukalissa tilanteissa (yleensä max1 kerran kuussa). Mielelläni en näistä edes puhuisi siellä työhöntulotarkistuksessa, mutta mitä jos huumeseulassa näkyykin tämä, apua..
Kommentit (47)
Niin, en tiedä mikä testi siellä otetaan.. käsitin että joku huumetesti?? Onko niitä erilaisia? En ole koskaan ollut tällaisessa tarkastuksessa..
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:12"]
Niin, en tiedä mikä testi siellä otetaan.. käsitin että joku huumetesti?? Onko niitä erilaisia? En ole koskaan ollut tällaisessa tarkastuksessa..
-ap
[/quote]
huumetesti on valvottu näytteenanto, virtsanäyte. Siitä pitää kertoa etukäteen jos se otetaan.
Riippuu täysin millaiseen työhön olet menossa. Huumeseulaa ei oteta kuin erikseen pyydettäessä. Kerro hieman tarkemmin tulevasta työstäsi, ap!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:58"]
Olen aina ollut tosi kova jännittämään, mutta eka raskauden pyötä jannitys lähti ihan lapasesta.. eli kädet hikoaa, tärisen, naama kirkkaanpunainen, hyperventiloin yms. jos joudun vaikkapa puhumaan vieraille ihmisille (esim. työhaastattelu). Aina ei tapahdu mitään, mutta sitten joskus se voi iskeä vaikkapa kaupan kassajonossa. Mulla on aina taskussa 1 opamox, jo tieto siitä auttaa monen tukalan tilanteen ohi.
Ihminen, kellä ei tätä vaivaa ole, ei voi sitä välttämättä ymmärtää.
-ap
[/quote]
Eli jos huonosti käy, olet joka päivä huumepäissäsi töissä, koska jännittää?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:58"]
Olen aina ollut tosi kova jännittämään, mutta eka raskauden pyötä jannitys lähti ihan lapasesta.. eli kädet hikoaa, tärisen, naama kirkkaanpunainen, hyperventiloin yms. jos joudun vaikkapa puhumaan vieraille ihmisille (esim. työhaastattelu). Aina ei tapahdu mitään, mutta sitten joskus se voi iskeä vaikkapa kaupan kassajonossa. Mulla on aina taskussa 1 opamox, jo tieto siitä auttaa monen tukalan tilanteen ohi.
-ap
[/quote]
[/quote]
Järkkyä!!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:18"]
-ap
[/quote]
[/quote]
opamox ei ole huume.
Tuleva työ on toimistotyötä, en aja autoa enkä kuljeta koneita. Käsitin että työhöntulotarkistuksessa on vapaaehtoinen huumetesti, missä kuiteskin kaikki ovat käyneet..??
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:18"]
-ap
[/quote]
[/quote]
opamox ei ole huume.
[/quote]
ei ole ei, mutta aikamoisen pöhnän sillä saa halutessaan aikaan.
Ei ole olemassa vapaaehtoisia huumetestejä! Sun kannattaa nyt tarkkaan harkita mitä paljastat työhöntulotarkastuksessa.
Ja jos olet noin herkkä niin pohtia jotain terapiaa.
Yksi opamox tarvittaessa ei tee kenestäkään huumepöhnäistä ja ap. on menossa toimistotöihin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:22"]
Ei ole olemassa vapaaehtoisia huumetestejä! Sun kannattaa nyt tarkkaan harkita mitä paljastat työhöntulotarkastuksessa.
Ja jos olet noin herkkä niin pohtia jotain terapiaa.
[/quote]
työpaikan huumetesti on aina vapaaehtoinen.
Mutta mitä jos kerron haastattelussa käyttäväni satunnaisesti opamoxia, ja että siihen on resepti. Voiko tästä tulla ongelmia, eli että minua ei suositella tähän työpaikkaan? (olen jo tehnyt työsopimuksen ja aloittanut työt)
ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:26"]
Yksi opamox tarvittaessa ei tee kenestäkään huumepöhnäistä ja ap. on menossa toimistotöihin.
[/quote]
jaah oletko itse kokeillut mitä oppari saa aikaiseksi, yksi suosituimmista lääkkeistä joita hoitajat varastavat saadakseen ah niin mukavan olon.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:29"]
Mutta mitä jos kerron haastattelussa käyttäväni satunnaisesti opamoxia, ja että siihen on resepti. Voiko tästä tulla ongelmia, eli että minua ei suositella tähän työpaikkaan? (olen jo tehnyt työsopimuksen ja aloittanut työt)
ap
[/quote]
no ei voi tulla ongelmia, ei lääkäri sitä saa kertoa työnantajallesi. Jestas
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:29"]
ap
[/quote]
no ei voi tulla ongelmia, ei lääkäri sitä saa kertoa työnantajallesi. Jestas
[/quote]
Kula ottaa toimistotyöhön tollasen urpån?
Ajatella, mä otan Opamoxia joka aamu neljäsosa tai puolikkaan tabletin. Syynä ei varsinaisesti ole työ vaan vaativa elämäntilanne joka ahdistaa. Jos haastattelussa kysytään, minusta voit suoraan sanoa että käytät hyvin satunnaisesti jännitykseen.
Kiitos vastauksestasi, tämä vain stressaa (luultavasti turhaan) minua aika lailla..
ap
^ just näin. Mulla työhöntulotarkastus vartti rupattelua terkkarin kanssa ja leimat papereihin, työkykyinen. Mutta tämä käytäntö Helsingin kaupungilla..
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:26"]
[/quote]
jaah oletko itse kokeillut mitä oppari saa aikaiseksi, yksi suosituimmista lääkkeistä joita hoitajat varastavat saadakseen ah niin mukavan olon.
[/quote]
Minulla on todellakin kokemusta kyseisestä lääkkeestä ja tiedän, että yhdellä 15 mg. ei tule mitään huumepöhnää.
Ap, se on tarkastus ei tarkistus. Siis lääkärintarkastus.