Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhöntulotarkistus, auttakee!

Vierailija
13.04.2014 |

Mulla on ensi viikolla työhöntulotarkistus ja olen ottanut jännitykseen 1 kpl  15 mg opapomixin viikko sitten ja edellisen kerran n .2 viikkoa sitten. Näkyykö nämä huumeseulassa ja pitääkö näistä mainita tarkastuksessa. Minulla on näihin resepti ja käytän näitä joskus tosi tukalissa tilanteissa (yleensä max1 kerran kuussa). Mielelläni en näistä edes puhuisi siellä työhöntulotarkistuksessa, mutta mitä jos huumeseulassa näkyykin tämä, apua..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:38"]

Mulla on ensi viikolla työhöntulotarkistus ja olen ottanut jännitykseen 1 kpl  15 mg opapomixin viikko sitten ja edellisen kerran n .2 viikkoa sitten. Näkyykö nämä huumeseulassa ja pitääkö näistä mainita tarkastuksessa. Minulla on näihin resepti ja käytän näitä joskus tosi tukalissa tilanteissa (yleensä max1 kerran kuussa).

Mielelläni en näistä edes puhuisi siellä työhöntulotarkistuksessa, mutta mitä jos huumeseulassa näkyykin tämä, apua..

[/quote]

Ota selvää (jostain) näkyykö lääke noin monen viikon päästä? Jos ei, niin en kertoisi asiasta. Mitä se kenellekään kuuluu, jos tarvitset ahdistukseen/jännitykseen pienen pillerin silloin tällöin. Ei vaikuta työntekoon mitenkään. 

Vierailija
42/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:26"]

Yksi opamox tarvittaessa ei tee kenestäkään huumepöhnäistä ja ap. on menossa toimistotöihin.

[/quote]

jaah oletko itse kokeillut mitä oppari saa aikaiseksi, yksi suosituimmista lääkkeistä joita hoitajat varastavat saadakseen ah niin mukavan olon.

[/quote]

Vai, että hoitajat varastavat. Mistä tämä tieto, kuulutko itse kyseisiin hoitajiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:26"]

Yksi opamox tarvittaessa ei tee kenestäkään huumepöhnäistä ja ap. on menossa toimistotöihin.

[/quote]

jaah oletko itse kokeillut mitä oppari saa aikaiseksi, yksi suosituimmista lääkkeistä joita hoitajat varastavat saadakseen ah niin mukavan olon.

[/quote]

Vai, että hoitajat varastavat. Mistä tämä tieto, kuulutko itse kyseisiin hoitajiin?

[/quote]

En vaan esimiehiin, jotka ovat joutuneet tekemisiin lääkeitä varastavien hoitajien kanssa ja muutama rikosilmoitus on ko asian vuoksi tehty. Lääkevarkauksista jää onneksi herkemmin kiinni, koska valvonta on tehostunut.

Vierailija
44/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox on aine, jolla saa päänsä sekaisin, jos sitä käyttää VÄÄRIN. Jos käyttää oikean tarpeeseen oikean annoksen niin se SELVITTÄÄ sekaisin olleen pään.

Aika monella lääkkeellä on väärin käytettynä vaarallisia ja ei-toivottuja haittavaikutukdia, mutta oikein tarpeeseen yytettynä ne pitävät ihmisen elossa ja toimintakykyisenä.

itselläni on määrätty opamoxia tilapäiseksi unilääkkeeksi kun lapsen sairaus ahdisti. Se ei estänyt työssäkäyntiäni, vaan mahdollisti sen. 15mg annoksella ei saa päätään sekaisin, ei sii ole muutenkaan yhtä paljon haittaa kuin tavanomaisista unilääkkeistä, ellei käytä yli kahta viikkoa joka päivä yhteen menoon.

Vierailija
45/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En vaan esimiehiin, jotka ovat joutuneet tekemisiin lääkeitä varastavien hoitajien kanssa ja muutama rikosilmoitus on ko asian vuoksi tehty. Lääkevarkauksista jää onneksi herkemmin kiinni, koska valvonta on tehostunut.

[/quote]

Ja väität, että nämä lääkeriippuvaiset hoitajat ottavat vain yhden 15mg opamoxin ja saavat siitä huumepöhnän. Onkohan sulla hiukan asiat sekaisin. Tarvittaessa lääkettä käyttävä on ihan eri asia kuin rikoksia valmis tekemään lääkeriippuvainen. Miten voit olla hoitoalalla noin vajavaisilla tiedoilla?????

Vierailija
46/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja väität, että nämä lääkeriippuvaiset hoitajat ottavat vain yhden 15mg opamoxin ja saavat siitä huumepöhnän. Onkohan sulla hiukan asiat sekaisin. Tarvittaessa lääkettä käyttävä on ihan eri asia kuin rikoksia valmis tekemään lääkeriippuvainen. Miten voit olla hoitoalalla noin vajavaisilla tiedoilla?????

[/quote]

Vajavaisilla tiedoilla? En ole väittänyt, että 1 opamoxilla tarvittaessa saa aikaan huumepöhnän, varastavat hoitajat ottavat niitä määrällisesti enemmän. Kaikkiin rauhoittaviin / huumaaviin lääkkeisiiin tulee helposti vaste, jolloin annostusta nostaa ja kierre on valmis. Vastasin vai kysymykseen hoitajien lääkevarkauksista.

Vierailija
47/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vajavaisilla tiedoilla? En ole väittänyt, että 1 opamoxilla tarvittaessa saa aikaan huumepöhnän, varastavat hoitajat ottavat niitä määrällisesti enemmän. Kaikkiin rauhoittaviin / huumaaviin lääkkeisiiin tulee helposti vaste, jolloin annostusta nostaa ja kierre on valmis. Vastasin vai kysymykseen hoitajien lääkevarkauksista.

[/quote]

Tässä ei keskustella hoitajista eikä heidän varkauksistaan. Kommentti, jota lainasit oli minun ja et pysty sitä kumoamaan, vai pystytkö?