Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex uhkailee itsarilla pitääkseen minut elämässään.

Vierailija
02.12.2020 |

Olen väsynyt häneen.

Eromme oli ainoa oikea ratkaisu oman mielenterveyden vuoksi.
Hän ei tunne rajoja, hän ei kunnioita rajojani vaikka niitä olen asettanut. Valitettavasti olen myös jonkin asian vuoksi ne rajat sitten kadottanut. Olen muuttunut ihmisenä.
Enää en jaksa.

Ensinnäkin hån on todella ilkeä sattuessaan tietyllä päälle. Määräilee, solvaa minua ja kanssaihmisiä, asettaa itsensä muiden yläpuolelle, on haukkunut todella ikävästi, kontrolloinut ja muuta. Ahdistuin hänen uhoamisen vuoksi ja aloin pelkäämään häntä.
En voinut hyvin ja kun joi, alkoi myös fyysinen kuritus jossain vaiheessa, satunnaisesti.
Suuttui nollasta sataan mitättömistä asioista.

Näistä ei muka muista mitään, ei tarkoittanut, oli minun vikan, vitsiä tai muuta sellaista.

Yhdestä tilanteesta on tulossa ihan oikeudenkäynti. Yksi pahoinpitely oli liikaa. Siitä lähti minun prosessini lähtemiseen.

Edelleenkin puolustelee itseään vaikka näyttöä on.
Hän kuitenkin osaa pitää minut läsnä elämässään ja heikkoina hetkinä olen sortunut ikävään, empaattisuuteen, hyviin viesteihin ja hänen ymmärrykseen kaikesta.
Loppuen lopuksi nämä ovat olleet kai vain valheita ja pääni on mennyt solmuun.
Olen elänyt hänen ehtojensa mukaan eron jälkeenkin.

Toki on myös minua auttanut ja vaikuttaa jopa inhimilliseltä nykyään enemmän mutta yhtäkkiä taas satuttaa minua jollain tavalla.
Nyt on sitten vaiheessa itsarilla uhkailu, ollut jo pidemmän aikaa. Kertoo hyvin kuvainnollisesti, että missä, miten ja milloin tämän toteuttaa.
Kun huolestun oikeasti niin kertoo, ettei nyt oikeasti sellaista tekisi.
Kohta taas alkaa vihjailemaan jossakin tilanteessa.

Vaikka hän tapailee jo muita, vaikka hänellä on jo kaikki asiat ihan ok ilman minua niin silti jostain syystä tahtoo pitää minut lähellään, ei kestä ajatusta jos minulla olisi uusi mies, ei kestä jos muutan paikkakunnalta pois, ei kestä jos ei voi olla ystäväni.
Ei halua satuttaa kuulemma minua mutta tekee sitä kuitenkin. On todella ristiriitainen kaikessa sanomisessa ja teoissaan.

Koen tämän jo ahdistavana, kiusaamisena.
En voi olla hänen ystävänsä vaikka olen yrittänyt eron jälkeen. En edes tiedä miksi.
Sattuu vain lisää ja olen pyytänyt, että tämä saa luvan loppua.

En ymmärrä enää mitään, en ihmisiä enkä asioiden kieroutta.

Tämä tuntuu tietyllä tavalla helvetiltä.
En saa selkoa oikein mistään ja minua kohtaan on jo syyttelyä hänen kaveripiirissään. Kertonut omat versionsa ja minä kuulemma olen valehdellut, jopa minun kaverini ovat hänen puolellaan nykyään joilta ennen sain tukea tässä kaikessa tai sitten sekin oli vain valhetta.
On niin absurdia kaikki, että haluan jokaiseen heistä välit lopullisesti poikki.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Suojaa itsesi. Ota etäisyyttä. Pääset vaikka turvakotiin näin aluksi. Henkinen väkivalta riittää turvaan pääsemiseen.

Tuollainen on vakavaa henkistä väkivaltaa. Tyyppi vaikuttaa vakavasti persoonallisuushäiriöiseltä.

Kukaan ei ole vastuussa toisen aikuisen itsemurhasta.

Emme siis asu enää yhdessä. Olemme eronneet.

Yritimme jotenkin sovussa olla jostain syystä mutta ei tule mitään. Kiusaaminen jossain määrin jatkuu ja se ulottuu jo siihen, että muutkin pitävät minua valehtelijana tai hulluna.

Tiedän, että osaa olla hyvin vakuuttava ja on voimakas persoona. Tiedän myös sen, että olen täysin oikeassa kaikesta ja oli virhe koskaan ymmärtää häntä tai tuntea myötätuntoa, ruveta seurustelemaan ja muuttaa yhteen.

Hän periaatteessa sai minut alunperin tutustumaan säälillä ja kiitollisuudenvelalla.

Olisinpa kuunnellut itseäni.

Ap

En tietenkään tiedä taustoja, mutta joku tässä ei täsmää. Jos minun kaverini kertoisi ex-puolisonsa olevan valehtelija ja hullu ja se olisi heidän eronsa syy, saattaisin uskoa tarinan. Jos samainen kaveri kuitenkin yrittäisi pitää yhteyttä tähän exään, pitäisi kaveriani itse valehtelijana ja hulluna. Se on tietysti eri asia, jos kaveri onnistuisi kääntämään sen siten, että se exä yrittää pitää yhteyttä, mutta sekään valhe ei kovin pitkälle kantaisi. Aina voi hankkia lähestymiskiellon.

Pointtini on se, älä välitä mitä miehen kaverit ajattelevat. Järkevät kaverit näkevät kyllä asioiden oikean laidan.

Vierailija
62/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä mies!

Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset