En osaa päättää kahden miehen väliltä
Mies 1. Olemme tunteneet pari vuotta ja meillä on ollut enemmän ja vähemmän juttua reilun vuoden. Olemme viimeiset puoli vuotta riidelleet lähes päivittäin ja mies yritti työntää mut pois elämästään, mutta olen silti ollut hänen tukenaan, kun hänellä on vaikeaa. Viime viikolla myönsikin, että tarvitsee mua elämäänsä ja edelleen rakastaa mua.
Mies 2. Olemme tunteneet muutaman kuukauden ja alusta asti juttu toiminut. Meillä on hauskaa yhdessä, eikä isompia riitoja. Mies myös yrittää lopettaa tupakoinnin mun takia.
En haluaisi loukata ketään, mutta mun pää hajoaa. Mies 1. loukkasi mua todella pahasti vuosi sitten, mikä aiheutti luottamuspulaa ja se vaikuttaa vieläkin meidän välillä. Mies on myös kristitty ja tahtoo perheen, kun itse olen ateisti, enkä pidä lapsista, mutta toisaalta olen haaveillut perheestä hänen kanssaan.
Mies 2. taas jakaa samat mielenkiinnonkohteet, on myös ateisti, ei tahdo lapsia ja ajattelee samoin avioliitosta kuin minä. Ei mikään haave, mutta helpottaisi mun asioita, jos menisimme naimisiin.
Kommentit (42)
Usein kun ei osaa päättää olisko yks vai toinen, paras vaihtoehto on ihan joku muu.
Miksi näytät vihreää valoa kahdelle miehelle yhtä aikaa?
Jos on juttua ekan miehen kanssa, ja samoin toisen, mikäli tämä lopettaa tupakoinnin vuoksesi?
Et ansaitse kumpaakaan. Toisen miehen kanssa ei aloiteta mitään juttua, ennen kuin ensimmäinen on lopetettu. Toivottavasti jäät kiinni ja menetät molemmat.
Kaksi ekaa vastausta olivatkin jo niin tyhjentäviä, että niistä se vastaus löytynee...
Aika jännää että kysyt tuota asiaa täällä. Mieti kumman kanssa sinulla on parempi olla. Parisuhde toimii kun siinä tehdään toiselle enemmän hyvää kuin pahaa. Tuo ykkös vaihtoehto, niin....luottamuspulaa, loukkauksia...luuletko että se siitä ajan myötä paremmaksi muuttuu? Tiedät kyllä vastauksen itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
AP, arvatenkin jaat piirakkaasi molemmille miehille...
Toivottavasti mahdollisimman monelle vastaantulijalle et pysyy kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Et ansaitse kumpaakaan. Toisen miehen kanssa ei aloiteta mitään juttua, ennen kuin ensimmäinen on lopetettu. Toivottavasti jäät kiinni ja menetät molemmat.
Ykkönen lopetti meidän parisuhteen loppukesästä, jonka jälkeen sain häneltä paskaa niskaan vähintään kerran viikossa ja välillä hän avautui pahasta olostaan ja silti tuin häntä.
About kuukausi tästä, päätin keskittyä taas harrastukseeni ja tutustuin tähän toiseen mieheen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää että kysyt tuota asiaa täällä. Mieti kumman kanssa sinulla on parempi olla. Parisuhde toimii kun siinä tehdään toiselle enemmän hyvää kuin pahaa. Tuo ykkös vaihtoehto, niin....luottamuspulaa, loukkauksia...luuletko että se siitä ajan myötä paremmaksi muuttuu? Tiedät kyllä vastauksen itsekkin.
Miksi en sitten pysty luopumaan tästä ykkösestä. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en sitten pysty luopumaan tästä ykkösestä. :(
Ap
Jaa-a. Oletko kuitenkin kertonut tälle uudelle haikailevasi vanhan perään? Jos et, olet inhottava.
Mulla on aina ollut useampi mies kierroksessa ennen vakiintumista eli ns virallista seurustelusuhdetta. En edes häpeä tätä mitenkään, vanhaksihan tuossa olisi ehtinyt tulla ennen perheen perustamista jos olisi keskittynyt yhteen mieheen kerrallaan, ja sitten olisi jotain epämääräistä sillon tällöin tapailua. Onneksi olin tehokas!
Ap: kyllä tuo numero kaksi kuulostaa kertomasi perusteella potentiaalisemmalta. Sinulla on selvästi tunteita ykköstä kohtaan, mutta taidatte olla liian erilaisia ja suhteenne mutkikas.
Jos pitää täällä kysyä, niin oikea vastaus on ei kumpikaan. Joten voit pitää molemmat kunnes se oikea tulee vastaan.
Reilu peli on elää yksi suhde loppuun ja sitten vasta uutta putkeen.Selkeestikkin sinun on unohdettava se ykkönen , koska et pystynyt olemaan edes uskollinen ja rehellinen.
Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ei voi tietää naimisiinmenosta mitään. Jätä se 1 ja selvitä onko uudella suhteella tulevaisuutta. Tupakoinnin voi lopettaa vain oman itsensä takia.
Sä et alitajunnassasi haluakaan helppoa elämää ja suhdetta. Ja sama alitajunta kuiskuttaa sulle että ykkösmiehen kanssa voit hankkia perheen, jos vaikka mieli muuttuu. Sitäpaitsi eri näkökulmat uskontoon voivat tuoda mukavaakin jännitettä...
Tee mitä teet kunhan annat sen toisen edes polttaa silloin kun haluaa! Tehköön lopettamispäätöksen omista syistään, silloin se menee oikein.
Otat tietysti miehen nro 2. Nro 1 ei ainakaan sinua rakasta, joten häneen ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä teet kunhan annat sen toisen edes polttaa silloin kun haluaa! Tehköön lopettamispäätöksen omista syistään, silloin se menee oikein.
Joo samaa mä mietin, että miten tupakointi tähän asiaan kuuluu mitenkään😅
Jos luet oman kirjoituksesi itse, niin eikö valinta ole ihan selkeä? Kakkosen kanssa ei tiedä varmaksi, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta ykkösen kanssa on ihan selvää, että pieleen menee.