Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä alapään muutokset synnytyksen jälkeen?

Vierailija
12.04.2014 |

Ei ole kauheasti muuttunut, mutta silti :(

Vähän isompi on nyt tuo emättimen aukko, ja virtsaputken aukko jotenkin ylempänä kuin ennen. Alussa saattoi tirahtaa pieni tippa pissaa, jos ei kunnolla jännittänyt lihaksia kun aivasti.

Seksi kauhistuttaa edelleen...

Synnytyksestä kohta 8 kk aikaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 09:13"]

Mikä vitun järki on keksiä itse ongelma asiasta, jos asianosainen eli mies itse ei ongelmaa koe olevan?! Kohta ellei jo nyt ongelmia tuottaakin naisen huono itsetunto jajopa hhäpeä sängyssä. Kohta miestä ei kiinnosta sen takia, eikä kuvitellun löystymisen.

[/quote]

No miten siitä häpeän tunteestä sitten pääsee eroon...????

Vierailija
2/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 09:13"]

Mikä vitun järki on keksiä itse ongelma asiasta, jos asianosainen eli mies itse ei ongelmaa koe olevan?! Kohta ellei jo nyt ongelmia tuottaakin naisen huono itsetunto jajopa hhäpeä sängyssä. Kohta miestä ei kiinnosta sen takia, eikä kuvitellun löystymisen.

[/quote]

No miten siitä häpeän tunteestä sitten pääsee eroon...????

[/quote]

Mä olen päässyt päättämällä. Ja kieltäytymällä hormonaalisesta ehkäisystä , joka tekee naisesta epävarman itkupillin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko hyväksyä. Helpottaa siltikin elämää, kun myöntää faktat.

En ole koskaan käyttänyt kuulia tai muutakaan, vaan säännöllistä seksiä. Se on parasta harjoitusta.

Vierailija
4/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieniä nuo muutokset. Googlaa mitä kauheuksia voi käydä ja iloitse.

Vierailija
5/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mutta mulla tarkkaileeko kaikki jotenkin aktiivisesti römpsiensä ulkonäköä? Mulla ei ole hajuakaan miltä omani näyttää. Eiköhän siellä lärpäkkeitä ja reikiä ole ihan oikea määrä oikeissa paikoissa.

En todellakaan osaisi sanoa ulkonäön muutoksista siispä.

Vierailija
6/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan kauhistuttaa?

Vierailija
7/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:55"]

Ai ihan kauhistuttaa?

[/quote]

Kyllä, kauhistuttaa. Jännittää kamalasti. Häpeän itseäni :(

Ap

Vierailija
8/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa jaksanut olla ilman... Et taida oikeasti edes pitää seksistä! Lopeta Se omaan napaan tuijottelu ja nauti.

Vierailija
10/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa jaksanut olla ilman... Et taida oikeasti edes pitää seksistä! Lopeta Se omaan napaan tuijottelu ja nauti.

Vierailija
11/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt aina näitä tällasia keskustelun avauksia,, siis ketä sen alapääsi ulkonäön luulet haittaavan? :P (itsesi lisäksi..)

Kun muistelee tässä omaa seksielämäänsä niin ei mun ukko ole koskaan mun alakertaa ihmetellyt, ei ennen synnytystä tai sen jälkeen. Ollaan keskitytty itse asiaan! ;) Itseänikään ei oikein jaksanut se ulkonäön muuttuminen haitata, enemmän mietin sitä miltä paikat tuntuu synnytyksen jälkeen, mies oli sitä mieltä, että ihan samalta, ainut ero kuulemma oli se, etten enää ollut niin märkä.

Älä turhaan murehdi, hanki geishakuulat ihan jo virtsantiputtelunkin vuoksi, mutta nauti vaan seksistä kuin ennen! :D

Vierailija
13/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:02"]

[/quote]

No en ihan ilman ole ollut. Kolmesti ollaan harrastettu seksiä miehen kanssa synnytyksen jälkeen. Viimeisin kerta oli toissapäivänä. Silloin tuntui yllättävän hyvälle. Mies väittää tuntuvan samalta kuin ennen. En jaksa uskoa.

Ap

Vierailija
14/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:10"]

Mä oon ihmetellyt aina näitä tällasia keskustelun avauksia,, siis ketä sen alapääsi ulkonäön luulet haittaavan? :P (itsesi lisäksi..)

Kun muistelee tässä omaa seksielämäänsä niin ei mun ukko ole koskaan mun alakertaa ihmetellyt, ei ennen synnytystä tai sen jälkeen. Ollaan keskitytty itse asiaan! ;) Itseänikään ei oikein jaksanut se ulkonäön muuttuminen haitata, enemmän mietin sitä miltä paikat tuntuu synnytyksen jälkeen, mies oli sitä mieltä, että ihan samalta, ainut ero kuulemma oli se, etten enää ollut niin märkä.

Älä turhaan murehdi, hanki geishakuulat ihan jo virtsantiputtelunkin vuoksi, mutta nauti vaan seksistä kuin ennen! :D

[/quote]

En mä sitä ulkonäköä murehdikaan, vaan sitä jos se on liian löysä :(

Ap

Vierailija
15/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo römpsän venyttely ja repiminen on täysin vapaaehtoista. Veikkaan, että pääset asiasta helpoiten yli, kun muistutat itseäsi siitä, miksi ylipäätään pullautit melonin vaginastasi.

Vierailija
16/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi jotenkin erityisen pieni tai ilmaissut olevansa kriittinen alapääsi suhteen? Mistä se löysyyden pelko kumpuaa? Ei se muuttunut ulkonäkö tai venynyt aukko korreloi mitenkään sen sisäisen löysyyden kanssa. Eikä se Tietenkään pysy ihan samanlaisena raskauden ja synnytyksen läpi. Olitko raskautta suunnitellessa hyväksynyt sen että emättimesi tulee muuttumaan?

Vierailija
18/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi sanoi että tuntuu hyvältä ja näyttää nauttivan niin silloin hän todennäköisesti myös tarkoittaa sitä. Ei pienet muutokset ketään haittaa, eikä niitä edes huomaa kun keskittyy nauttimaan seksistä. Tietysti se muuttunut keho raskauden jälkeen mietityttää ja kuten vastauksista huomasit niin aiheesa ei saa/kannata puhua ainakaan täällä. Itse tässä juuri mietin että mitähän mä teen näille jotka enää etäisesti tissejä muistuttavat mutta kyllä kai näiden kanssa elää :D

Vierailija
19/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:19"]

Tuo römpsän venyttely ja repiminen on täysin vapaaehtoista. Veikkaan, että pääset asiasta helpoiten yli, kun muistutat itseäsi siitä, miksi ylipäätään pullautit melonin vaginastasi.

[/quote]

Olet harvinaisen vastenmielinen ihminen.

Vierailija
20/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa useammin, hyvät treenit pimpsalle! Ja maha tulee samas kuntoon niin tulee alskertakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä