Monetko olohuoneen verhot olet ostanut viimeisen kymmenen vuoden aikana?
Kommentit (30)
Yhdet tai kahdet vuodessa...eli aika monet oon ostanu. Tänä vuonna olen ostanut jo kahdet olohuoneen verhot, koska muutimme ja ikkunoita on enemmän ja haluan kaikkiin ikkunoihin samanlaiset verhot (eli 4kpl)) Nyt kaikkia verhoja oli vain 2kp.
Kahdet omaan käyttöön. Ensimmäiseen omaan asuntoon ja toiset nykyiseen asuntoon kun muutimme miehen kanssa yhteen. Lisäksi yhdet olohuoneen verhot ostin vanhemmilleni lahjaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:55"]
Meillä ei ole olkkarissa verhoja lainkaan, on vain sälekaihtimet.
[/quote]
Meillä sama!
Kahdet, joista jälkimmäiset hankin viime vuonna. Sama määrä kuin mitä olen ostanut koko elämäni aikana olohuoneen verhoja, vanhempien helmoista muutosta on kohta jo 20 vuotta. (Hui!)
Kahdet, kaadettiin seinä ja olohuoneeseen tuli yksi ikkuna lisää, piti ostaa uudet että ovat samanlaiset. Ihan kamalat nämä pari vuotta sitten ostetut, olen kurja sisustaja.
Kymmenisen vuotta sitten muutin omilleni, jolloin sain yhdet verhot mukaan. Ensimmäisen n 5 vuoden aikana (kun opiskelin) taisin ostaa kahdet tai kolmet verhot (ja nekin kirppikseltä/alesta).
Nyt viimevuosina olen ostanut verhoja kyllä useampia (tosin yhä usein kierrätettynä esim. huutonetistä), mutta eipä niitä ole oikein nimikoitu minkään huoneen "omiksi" verhoiksi. Olohuoneessa on tosin nyt ollut viimeisen neljän vuoden ajan samat verhot kesät ja talvet, minkäs sitä nappivalinnalle voi :) Muiden huoneiden verhoja on kyllä vaihdeltu.
Yhdet olen ostanut ja nekin on kaapissa. En käytä verhoja.
Monet, ei niitä jaksa laskea.