Monetko olohuoneen verhot olet ostanut viimeisen kymmenen vuoden aikana?
Kommentit (30)
ei yksiäkään. Talossa oli valmiina verhot kesäksi ja talveksi, uusia ei ole tarvittu.
Ei, nyt muistinkin, yhdet! Mulla ei ole ollut kovin monta olohuonetta, tälläkään hetkellä ei ole, koska se on remontissa.
2
Muistaakseni neljät. niistä parit verhot jouluverhoja.
Mulla on talviverhot ja kesäverhot, uusin ne parin vuoden välein. Tykkään vaihdella sisustusta uusilla sohvatyynyillä ja verhoilla.
Nollat. Muutimme viisi vuotta sitten, mutta onnekkaasti olkkariin kävi edellisen olkkarin verhot. Sitä edellisellä muuttokerralla verhot piti uusia huonekorkeuden eron vuoksi.
Yhdet. En olisi ostanut niitäkään, mutta edellisen asunnon verhot eivät riittäneet uuteen olohuoneeseen, on enemmän ikkunoita.
En varmaan yksiäkään. Talo on rakennettu 12 vuotta sitten ja alussa ostettiin kolmet väreihin sopivat verhot ja sopivat silmään edelleen ja värit mielyttää.
Ei yhtään. 13 vuotta sitten on ostettu kauniit ja hyvät verhot, eikä ne tuossa miksikään kulu.
En yksiäkään. Nuo ovat olleet käytössä 11 vuotta ja sitä ennen pari vuotta edellisessäkin asunnossa. Monta kertaa olen etsinyt uusia, mutta en ole löytänyt parempia.
Meillä ei ole olkkarissa verhoja lainkaan, on vain sälekaihtimet.
Laskeskelin, että kuudet. Ensimmäisiä käytin kyllästymiseen saakka monta vuotta ja sitten löysin kaupasta juuri sopivan mittaisia valmisverhoja, joita olen ostanut. Verhoja on jouluun, kevääseen, kesään, syksyyn ja talveen sopivissa väreissä. Huone muuttuu kuin nopeasti aivan eri näköiseksi kun vaihtaa verhoja. Verhot eivät tule koko ikkunan eteen, vaan ovat vain reunoissa pehmentämässä reunoja ja myös kaikua poistamassa.
Kahdet. Juuri ostettiin nämä toiset.
Nollat!