Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmåistä kertaa treffeille NAISEN kanssa (nainen itsekin). Vinkkejä?

Vierailija
12.04.2014 |

Iik, jännittää. Olen menossa huomenna treffeille toisen naisen kanssa. Olen jotenkin aivan kyllästynyt miehiin, ja olen aina tuntenut vetoa naisiin. Nyt tapasin netissä naisen, joka vaikuttaa minulle täysin sopivalta - samat intressit, kaunis ja ah, kuinka helppoa onkaan ymmärtää naista, kun ei tarvitse yrittää analysoida miestä.

En kuitenkaan yhtään tiedä miten naisen kanssa treffeillä toimitaan! Olemme menossa brunssille. Onko teillä muilla kokemusta ensimmäisistä treffeistä toisen naisen kanssa? Entä miten teillä on alkanut seurustelusuhde toisen naisen kanssa? 

Mitäs mieltä av-mammat näin yleensä on siitä, että kaunis feminiininen nainen menee treffeille toisen kauniin feminiinisen naisen kanssa, ja mahdollisesti haluaa seurustellakin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyden ja rakkauden kaipuu meitä kaikkia monella tasolla, kuten tässä lyhyessä videossa koskettavasti kuvataan

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
2/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan yleensä sitä mieltä, että ihan miten vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik. Olet vain oma itsesi (mutta älä liikaa).

Vierailija
4/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Vierailija
5/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä alushousut kotiin! Lesbopiireissä brunssi tarkoittaa ALAhuulien maistelua ravintolapöydän alla. Varma tieto.

Vierailija
6/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne treffit menee samalla lailla kun miestenkin kanssa :) älä jännitä liikaa.. Itsekin olen Bi mutta en ole naisten kanssa vielä pahemmin deittaillut. Miten tapasitte?

Vierailija
7/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kai se pitää yrittää olla oma itseni vaan, ja katsoa, että mitn aamipäivä etenee! On vaan niin hassua, kun ei tiedä sellaisia asioita, jotka ovat miesten kanssa "itsestäänselvyyksiä" (ei nyt jokaisen miehen kohdalla, mutta useimmiten). Esim. tarjoaaki jompi kumpi, kumpi? Kumpi tekee aloitteen fyysisyyteen (halaus, suudelma joskus myöhemmin, kosketus ylipäänsä), kumpi kiittää treffeistä, kumpi ehdottaa seuraavia yms... No, eiköhän se mene luonnollisesti, näin etukäteen vaan mietityttää. Qruiserissa tavattiin :) sinne siis, jos suakin kiinnostaisi naisia treffailla! 

ap

Vierailija
8/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen naisen kaa oon treffeillä käynyt ja aina on maksettu omat menomme. Ei ole mitään selkeetä että kumpi sanoo mitäkin. Ei kai sitä oo miesten kanssakaan. Tsemppiä treffeille. Älä lannistu jos eka ei tärppääkään. Mulla meni vuosia ennen kuin aarre löytyi. Nyt on lapsi tulossa kesällä <3

Vierailija
10/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/17 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä rentoutua. Jos vain ajattelet, että tässä sitä kaksi naista on kahvilla, katsooko noi meitä kun me ollaan naisia, mitä mä voin sanoa toiselle naiselle, niin sitten menee metsään.

Vierailija
13/17 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pari kevyttä piirakka- eller torttuläppää tunnelmaa keventämään.

Vierailija
14/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itse olen aina tapaillut vain miehiä ja kerran rakastuin naiseen. En yhtään tiennyt mitä pitäisi tehdä, kaikki fyysinen kontakti pelotti, etten osaa mitään. Mutta kaikki sujuikin hyvin ihan luonnostaan ja puhuimme paljon, kyselin mitä toinen haluaa.

Vierailija
15/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko olemassa mitään sääntöjä, itse olin oma itseni vaan. Tottakai jännitti, mutta niinhän aina ekoilla treffeillä vaikka miehenkin kanssa. Minä tarjosin, koska se on minulle tyypillistä muutenkin. Mukavat treffit oli, siitä alkoi vuosia kestänyt suhde.

Vierailija
16/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:23"]

Joo, kai se pitää yrittää olla oma itseni vaan, ja katsoa, että mitn aamipäivä etenee! On vaan niin hassua, kun ei tiedä sellaisia asioita, jotka ovat miesten kanssa "itsestäänselvyyksiä" (ei nyt jokaisen miehen kohdalla, mutta useimmiten). Esim. tarjoaaki jompi kumpi, kumpi? Kumpi tekee aloitteen fyysisyyteen (halaus, suudelma joskus myöhemmin, kosketus ylipäänsä), kumpi kiittää treffeistä, kumpi ehdottaa seuraavia yms... No, eiköhän se mene luonnollisesti, näin etukäteen vaan mietityttää. Qruiserissa tavattiin :) sinne siis, jos suakin kiinnostaisi naisia treffailla! 

ap

[/quote]

Tiheä myötähäpeä on tunteeni kirjoituksesi luettuani.

Ensimmäinen nolous on se, että teet tästä mahdottoman numeron, että meet Naisen kanssa iik ulos. Toinen liittyy siihen, että kuvittelet voivasi yhden viestiketjun tuella omaksua käytöskoodit naissuhteeseen. Kolmas on se, että kuvittelet olevan olemassa yksinkertaisia peukalosääntöjä. Neljänneksi varoisin sinua välttämään miehistä puhumista ja intopiukeilua Naisista.

Jos se sun treffikumppani on ennen seurustellut naisten kanssa, niin perusorientaatio sinuun voi olla:

- on kiva vietellä ensikertalainen, jolloin saat olla ymmyrkäinen vietävä

- rasittaa nämä ensikertailaiset, jolloin sun pitäisi olla mahd. cool

Ja vielä yksi todella nolo juttu tuli mieleen. Stereotypia, että ketään kiinnostaa sun heterofemmeys + lesbofemmen yhdistelmä.

Tässä sitä tylytystä, jota tulet kohtaamaan.

Vierailija
17/17 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten meni? Räpläsittekö pimppejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi