Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vaivun epätoivoon, en jaksa tätä tietotulvaa...Laihdutus asiaa!

Vierailija
22.04.2014 |

Helpottakaa mun oloa,tarvitsen sitä. vaivun ihan just epätoivoon kaiken tietotulvan keskellä. Mulla olisi 25-30kg laihdutettavaa ja makeat herkut on ongelma,siis epäterveelliset sellaiset. Kohtuus on vieras sana,sitä pitäisi harjoitella. Mutta. Musta tuntuu että jokainen tuttu painostaa mua karppaukseen tai johonkin jutta diettiin. en tahdo enkä jaksa mitään monimutkaista, miksei perus makarooniloota porkkanaraasteen ja raejuuston kera kelpaa? Miksei saa syödä puuroa voi silmällä tai täysjyväruisleipä palasta nakkikeiton kanssa?

vai saako? laihdunko jos vähän fiksaan ruokavaliotani? nyt syön edellämainittuja,tälläisi hyvin "suomalaisia" perus kotiruokia. Syön kasviksia,marjoja,maitotuotteita ja niitä herkkuja,jälkimmäisiä paljon!!

mietin tälläistä ruokavaliota,olisko ok?:

aamulla: vadelmia,mustikoita,luonnonjugua tai turkkijugua,hunajaa 1tl, kourallinen pähkinöitä

lounas: jauhelihakeitto,pala täysjyväruisleipää, vettä

välipala: jokin hedelmä

päivällinen: makaroonilaatikko (n.2dl) salaattia isokasa,raejuustoa puolipurkkia

ip en yleensä enää syö,ellen valvo myöhää.

lenkkiä 2-3 kertaa viikossa, ja sitten se iso juttu, herkkupäivä kerran viikossa

Mikä on sopiva annos herkkuja? 1 jäätelö? 1 100g karkkipussi? pulla? joku näistä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylt liian harvoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla