Cittarin parkkipaikalla mies yksin autossa
Mitä olisi pitänyt tehdä? En nähnyt ketään naista tai lasta missään. En kyllä meidän miestä jättäisi, se voi vaikka lähteä ajamaan yksin. Ei käy.
Kommentit (94)
Pari kertaa on kokeiltu Paavon kanssa, että Paavo on jäänyt yksin kotiin kauppareissun ajaksi. Keksin Paavolle tekemistäkin, ettei vaan alkais turhautuessaan paikkoja sotkemaan. Ensimmäisellä kerralla jätin pihalle, on aidattu piha, jos Paavo vaikka leikkaisi nurmikon. Oli yhdessä harjoiteltu ruohonleikkurin käyttöä. Paavo oli karannut naapuriin kaljalle. On sitten sovittu, että minä leikkaan nurmikon, Paavolla on kuitenkin kevät rankkaa aikaa, se on joutunut vaihtamaan autoon kesärenkaat. Ruohonleikkuu voi tuntua raskaalta, kun ei ole tottunut raatamaan. Toisella kerralla kokeiltiin, että Paavo jää kotiin sisälle imuroimaan. Paavo oli kuitenkin turhautunut, sotkenut paikkoja ja vielä sotkeutunut imurin johtoon ja kaatunut sohvalle. Raukka ei ollut päässyt ylös omin avuin. Nyt Paavo odottaa kauppareissun ajan autossa. Autonovet olen varulta lukinnut ja ikkunan jättänyt raolleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä etsin itselleni miestä. Minulle vinkattiin, että kauppojen parkkipaikoilta kannattaa katsoa. Just reippaana sitten lauantaina menin Cittarin parkkikselle, ja heti kohta näin uudehkon auton ja siinä miehen yksin. Avasin oven, istuin alas ja sanoin, että nyt kotiinpäin. Mitään ei tapahtunut, sanoin uudestaan, että kotiin, ja katsoin tiukasti häneen päin. Mutta ei reaktiota. Se oli koulutettu niin hyvin, ei puhunut vieraalle.
SIIS jos haluatte laittaa sen miehen kierrätykseen, laittakaa joku Saa ottaa - lappu siihen näkyville. Kun luin tästä ketjusta, että miehiä tarkoituksella hylätään sinne parkkipaikalle. Ja asianmukaisesti varustakaa, voi joutua odottamaan uutta ottajaa pitkäänkin, ainakin jos auto on vanha ja likainen.
Tämähän olikin hyvä idea: Tein jo "SAA OTTAA" -lapun tepaten sen ikkunan yläreunaan (sisäpuolelle) ja lähden köröttelemään cittarin parkkiin. Käyköhän flaksi...
Minäkin jätin eilen mieheni yksin autoon Citarin parkkikselle. Tai oikeastaan se jäi sinne ihan omasta halustaan murjottamaan. Ikkunat oli kuitenkin auki kauppareissun ajan.
Eikö kukaan ole vieläkään puuttunut tähän tilanteeseen??? Joka jumalan kesä tästä puhutaan, eikä talvi ole yhtään sen parempi aika - isot sanktiot niille, jotka jättävät miehen yksin autoon!!!
Kyllä naiset on avuttomia kun eivät edes yksin osaa käydä kaupassa.
Tasa-arvo? Vai rahapussin virkaako mies toimittaa?
Musta tämä ketju on törkeä. Mitäs jos äijät kertoisivat, että kaakattavan siiderivalaan perässä kulkeminen kaupassa on ympäristörikos.
Onhan se huvittavaa nähdä näitä pariskuntia kaupassa. Mies laahustaa nöyränä muijan perässä...
Minua vaimona kiinnosti, mitä mies sillä aikaa autosa puuhailee kun olen kaupassa. Asensin autoon weppikameran. Noh, hän luki auton käyttöohjekirjaa! Uskomatonta, oli pakko ottaa kirja pois hansikaslokerosta, ettei vain opi uusia asioita auton käytöstä. Seuraavalla kerralla etsiskeli samaa kirjaa, kun ei löytänyt, alkoi räplätä radiota. Mistähän siihen saisi lukon, ettei räpläisi sitä?
Olen vähän vanhempi nainen, 30v koulutin miestä, lopulta kävi ihan yksin kaupassa, osasi ostaa jopa  ruokaa kun tarkasti kirjoitti lappuun millaista.
Eräänä päivänä oven takana oli joku nuori nainen ja sanoi, niin huonosti olen pitänyt miestä yksin on vaeltanut pitkin kyliä, talvella oli hanskat hävittänyt ja nyt kesällä ei ollut lippahattua, kalju paloi. Mikä lie misu oli niin otti miehen huostaan. Takaisin en kuulemma saa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tämä ketju on törkeä. Mitäs jos äijät kertoisivat, että kaakattavan siiderivalaan perässä kulkeminen kaupassa on ympäristörikos.
Onhan se huvittavaa nähdä näitä pariskuntia kaupassa. Mies laahustaa nöyränä muijan perässä...
Ihan normaalia naisten huumoria. Huvittaa aina kun palstanaiset väittävät naisten huumorin olevan itseironista, vaikka todellisuudessa se on yleensä vain muiden vähättelyä. Etenkin miesten vähättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Aaa - siis miten valas voi kaakattaa? Tämä ei aukene mulle.
Vierailija kirjoitti:
Suomipojat vaan ovat tällasia säälittäviä tassukoita ja naiset riivinrautoja - täytyyhän perheessä edes yksi MIES olla.
Joten ei enää yhtäkään valitusta kananpersetukasta, täytyyhän perheen Miehellä olla uroksen letti ja muniakin koko sarja!
Vierailija kirjoitti:
Jos on kuitenkin pakko ottaa mies kauppaan mukaan, saako sille antaa vaikka banaanin ennen kuin se on maksettu?
Varmasti kauppias ymmärtää, jos sille antaa tölkin kaljaa kauppareissun ajaksi ja maksaa kassalla. On kaikille asiakkaille parempi, että kauppareissut saa hoidettua ilman kitinää.
Joku oli tehnyt meidän Pertistä misun!!! Ja takuulla ei ole jätetty autoon kuin korkeintaan puoleksi tunniksi! No ehkä vähän yli. Voinko mitenkään saada selville kuka misun on tehnyt? Epäilen kyllä, että naapuri. On seuraillut meidän elämää vähän liian tiiviisti muutenkin.
Mistä minä nyt saan uuden miehen, jos Pertti viedään pois? Onko mahdollista saada pysyvä miehenpitokielto? Kuka siitä päättää? Minkälaista selvitystä vaaditaan, ettei miestä oteta pois?
Epäilen, että naapuri on saanut miehenpitokiellon, koska siellä ei ole miestä näkynyt. On varmaan kateellinen Pertistä. On se mies kuitenkin ihan hyvä olemassa. En millään jaksaisi ruveta uutta kouluttamaan. Mitä teen? Auttakaa