Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger piirteita?

Vierailija
30.03.2014 |

Voisiko minulla olla..?

Olen yksin viihtyva, ja hiljaisuutta kaipaava. Lapsen saannin jalkeen on tama tarve pysynyt, ja tunnenkin olevani surkea aiti..:( haluaisin vain nukkua,lukea, syodaja olla netissa..lapsen kanssa en jaksa lahtea ulos,onneksi tuo kay paivahoidossa viikot kun mies tekee reissuhommia. Nytkin on niin pinnna kirealla kun ei saa yhtaan omaa aikaa ja rauhaa.

Toissa teen pakolliset,olen mahd.vahan ihmisten kanssa tekemisissa ja jos joudun olemaan sosiaalinen olen todella poikki. Toiden jalkeen makaan lahinna ja luen nettia.

Noista asperger-piirteista viela; olen todella tempperamenttinen ja akkipikainen,hemostun helposti lapseen ja/tai mieheen. Samanlainen ollut lapsesta asti. En pida auringon valosta, laitan verhot kiinni mieluummin. En haluaisi menna ulos lainkaan, mies onneksi menee muksun kanssa puistoon. Joskus harvoin tulee puuskia, etta mennaan muttta en jaksa kauan olla toihuissa vaan kiire sisatiloihin tulee nopsaan.

Mitas viela, en osaa suunnistaa, siis YHTAAN. Eksyn ihan joka paikkaan vaikka olisin kaynyt samoissa paikoissa kymmenia kertoja. En ole matemaattinen,mutta muuten ihan ok parjannyt koulussa (opetellut kirjat ulkoa). Yliopistossa oli aika vaikeaa kun piti alkaa ajattelemaan omilla aivoilla, mutta nyt taas helpompaa kun toiden rutiinit auttaa jaksamaan.

Olenko tietamattani asperger??

Lahisuvussa on ko diagnoosia

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä me voidaan se tietää? Epäsosiaaliselta kuulostat kyllä. Miten sulla voi olla mies ?

Vierailija
2/3 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen miettinyt että minulla voisi olla piirteitä aspergerista. en kyllä tiedä, missä menee minkäkin raja... minulla vähän samoja vaivoja kuin sinulla ja joitain lisää, mutta en taida täyttää diagnostisia kriteerejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kylla minulla on muutama kaveri, mutta en kylla pida heihin paljonkaan yhteytta. Varsinkin muksun saannin jalkeen olen erakoitunut taysin,koska lapsi vie kaiken energian. Vaikeimpina hetkina ajattelen etta otan eron ja annan muksun miehelle. Lapselle voisi olla jopa parempi niin :(

Lisaksi nuorempana ja aikuisena paha ahdistuneisuushairio, soin siihen laakkeita vajaa 20vuotta..sain itseni irti niista kun tulin raskaaksi ja tyon vaihduttua helpommaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän