Cittarin parkkipaikalla mies yksin autossa
Mitä olisi pitänyt tehdä? En nähnyt ketään naista tai lasta missään. En kyllä meidän miestä jättäisi, se voi vaikka lähteä ajamaan yksin. Ei käy.
Kommentit (94)
Vaimo jättää minut aina autoon kun ei kuulemma halua kuunnella kysymyksiä siitä miksi hypistelee tavaroita joita ei ikimaailmassa tule ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa istua miehen viereen autoon ja pieraista ja sitten juosta pakoon _:)
Tuossa asiassa en laskeutuisi miehen tasolle. Huonosti jos käy, alkaa vaatia, että aina olet pieremässä ja juoksemassa :(
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jättää minut aina autoon kun ei kuulemma halua kuunnella kysymyksiä siitä miksi hypistelee tavaroita joita ei ikimaailmassa tule ostamaan.
Etkö vielä ole oppinut pitämään suutasi kiinni julkisilla paikoilla? Kysymykset voi esittää sitten kun olette päässeet kotiin.
Ihme, että enää pääset edes koko reissulle mukaan. Misu (miestensuojeluilm.) pitäisi tehdä lepsusta vaimostasi!
Olen tehnyt misun kerran kun mies käveli kuin kaikessa rauhassa (tulkitsin sen alistuneisuudeksi) naisen perässä koko citymarketin lävitse. Olen varma, että hänet oli pumpattu täyteen rauhoittavia lääkkeitä. Se on epäeettistä.
Minä jätän miehen kapakkaan siksi aikaa, kun itse käyn kaupassa. Siellä on seuraa ja virikkeitä (mm biljardi) ja saa harjoitella ryhmätoimintaa. Alko ei ole ongelma, mies saa viikkorahaa vähän. Kapakan henkilökuntakin on ihanan jämäkkää.
Mä tykkään käydä Clasulla tekemässä täsmäostoksia. Niin tykkäisi mieskin, mutta se on ihan ihan pitelemätön siellä, aina saa hävetä, siis AINA. Tutut myyjät katsovat vaivaantuneita, kun sen pitää räpeltää ja ihmetellä siellä lävitse joka jumalan vempele. Mies mankuu edelleen mukaan, mutta harvoin enää otan edes autoon istumaan, vaikka kyllä se siellä kiltisti pysyisi, insinöörismiesmies kun on ja tarvitsee vaan älypuhelimen lelukseen, viihtyy sen kanssa tuntitolkulla. Vielä jos vesipullon ja salmiakkipussin jätän, niin voin huoletta hoitaa ruokaostoksetkin samalla. Joskus annan sen palauttaa kärryt kärryparkkiin, mutta tämäkin tiujasti katsekontrollissa tietty. Ja joka kerta se on liikuttavan ilahtunut siitä patteripaketista minkä tuon tuliaisiksi kaupasta, taas saa kaukosäätimeen uudet patterit! On ne ihania, tyhmiä kuin saappaat, mutta niin ihania!
Kruunu? Tälle? Vuodelta haloo 2014!!!
Vierailija kirjoitti:
Ketju ilmoitettu asiattomaksi.
🤣🤣🤣 Harmi että alapeukuista päätellen mammojen sarkasminlukutaito loppui tähän viestiin.
Jotkut äijät nyt vaan on niin juntteja, etteivät kestä ostoksilla käyntiä. Kaupassa on muita ihmisiä ja siellä myydään muutakin kuin jotain tasohiomakoneita.
Vanhemmat miehet sitten mielenosoituksena jää autoon ja puolison pitää ostaa muun muassa sitten alusvaatteetkin?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet sitten mielenosoituksena jää autoon ja puolison pitää ostaa muun muassa sitten alusvaatteetkin?
Eikös se mennyt niin, että jos mies ostaa alusvaatteita, se on varma merkki siitä, että se sika pettää?
Eli mikään ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi miehen jättää autoon lyhyen kauppareissun ajaksi kunhan huolehtii, että sillä on jotain juomista mukana ja jättää vaikka ikkunan raolleen. Puhelin tietenkin kannattaa sille myös jättää. Nopeammin se kauppareissu sujuu itsekseen kun kiukuttelevaa miestä mukana raahatessa.
Ei voi! Helteellä auto lämpiää hetkessä kuolettavan kuumaksi. Tuo on selvä heitteillejättörikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se mennyt niin, että jos mies ostaa alusvaatteita, se on varma merkki siitä, että se sika pettää?
Eli mikään ei käy.
:D
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin jään mielelläni autoon istuskelemaan, koska vaimolla kestää ostoksilla niin kauan, Vaikka olisi valmiiksi laadittu ostoslista, jolla viisi tavaraa, menee silti vähintään tunti., kun pitää pysähdellä ihmettelemään ja hypistelemään tavaroita.
Itse kun menen kauppaan tekemään ostoksia enkä tuhlaamaan vapaa-aikaani, niin säästää molempien hermoja, etten ole siinä vieressä hokemassa, että mennääs jo, johon toinen aina vastaa, että joo joo, vaikkei tee elettäkään lähteäkseen tai jos lähteekin kohti kassoja keksii matkalla poiketa ihan toiseen suuntaan jotain tavaraa katselemaan.
Autossa istuskellessa voin rentoutua kuuntelemalla musiikkia tai surffaamalla puhelimella ja vaimo saa katsella tavaroita omassa rauhassa omaan tahtiinsa. Soittaa sitten, kun on oikeasti valmis, jolloin voin mennä kassalle auttamaan ostosten lastaamisessa.
Sinulta ei kysytty, etkä pysty tatä asiaa arvioimaan, joten olepas hiljaa siellä nurkassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin jään mielelläni autoon istuskelemaan, koska vaimolla kestää ostoksilla niin kauan, Vaikka olisi valmiiksi laadittu ostoslista, jolla viisi tavaraa, menee silti vähintään tunti., kun pitää pysähdellä ihmettelemään ja hypistelemään tavaroita.
Itse kun menen kauppaan tekemään ostoksia enkä tuhlaamaan vapaa-aikaani, niin säästää molempien hermoja, etten ole siinä vieressä hokemassa, että mennääs jo, johon toinen aina vastaa, että joo joo, vaikkei tee elettäkään lähteäkseen tai jos lähteekin kohti kassoja keksii matkalla poiketa ihan toiseen suuntaan jotain tavaraa katselemaan.
Autossa istuskellessa voin rentoutua kuuntelemalla musiikkia tai surffaamalla puhelimella ja vaimo saa katsella tavaroita omassa rauhassa omaan tahtiinsa. Soittaa sitten, kun on oikeasti valmis, jolloin voin mennä kassalle auttamaan ostosten lastaamisessa.Sinulta ei kysytty, etkä pysty tatä asiaa arvioimaan, joten olepas hiljaa siellä nurkassasi.
Ai "tatä" asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi pitänyt tehdä? En nähnyt ketään naista tai lasta missään. En kyllä meidän miestä jättäisi, se voi vaikka lähteä ajamaan yksin. Ei käy.
Katso tarkkaan... Siinä näet fiksun miehen! :)
Aika varmasti siellä oli `mies tekemässä itselleen hyvää`. Yhteyttä kassaan, joka soittaa poliisin hoitamaan r*unkkarin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi miehen jättää autoon lyhyen kauppareissun ajaksi kunhan huolehtii, että sillä on jotain juomista mukana ja jättää vaikka ikkunan raolleen. Puhelin tietenkin kannattaa sille myös jättää. Nopeammin se kauppareissu sujuu itsekseen kun kiukuttelevaa miestä mukana raahatessa.
Ei voi! Helteellä auto lämpiää hetkessä kuolettavan kuumaksi. Tuo on selvä heitteillejättörikos.
Miestä ei saa kuumaan jättää autoon läähättämään. Niinkuin Alivaltiosihteerissä joskus todettiin, lämpötila voi nousta auringossa kuumana kesäpäivänä jopa 15 miljoonaan asteeseen.
Enemmän se siellä cittarissa vinkuisi kuin autossa.