Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarin parkkipaikalla mies yksin autossa

Vierailija
12.04.2014 |

Mitä olisi pitänyt tehdä? En nähnyt ketään naista tai lasta missään. En kyllä meidän miestä jättäisi, se voi vaikka lähteä ajamaan yksin. Ei käy. 

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mekin nähtiin ukon kanssa se mies, mut käytiin nopsaa siinä välissä Rossos vetämäs garbonarat ja sit kun tultiin niin se oli ehtinyt jo häipyä. Muuten oltais soitettu virkavalta paikalle. Ties kuinka monta tuntia se reppana oli jätetty autoon heitteille.

Vierailija
22/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:20"]

Joo, mekin nähtiin ukon kanssa se mies, mut käytiin nopsaa siinä välissä Rossos vetämäs garbonarat ja sit kun tultiin niin se oli ehtinyt jo häipyä. Muuten oltais soitettu virkavalta paikalle. Ties kuinka monta tuntia se reppana oli jätetty autoon heitteille.

[/quote]

Millanen ihminen voi nauttia garbonaarasta kun toisella on hätä? Ehkä saamme huomenna lukea, että tämä hylätty mies on jäänyt parkkipaikalla auton alle tms. Miltäs sitten tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sille jätetty edes ikkunaa raolleen?

Vierailija
24/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos joku citypuuma on siepannut sen? Nyt on liikkeellä lajiketta, jota on usein paranneltu silikonilla, mesolangoilla, laminaateilla, hyaluronihapolla ja botoxilla. Lajikkeen vaarallisimmat jäsenet ovat huhun mukaan juuri palanneet viidakosta ja ovat miehenkipeitä.

En ikinä jättäisi miestäni näiden uhkien takia autoon yksin!

Vierailija
25/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sille miehelle oli joskus kassa huutanut että "täällä on vapaa kassa!" ja vaimo ei sen jälkeen ole suostunut miestä ottamaan mukaan mokoman viettelevän kassamyyjän saaliiksi.

Vierailija
26/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään mies oli jätetty autoon, Jumbon ovien ulkopuolella on edelleen sellaisia lukittavia pikku koppeja, "miesparkkeja".:/ Tulee aina niin paha olo kun katselee sinne yksin jätettyjä miehiä, pienessä tilassa ilman mitään virikkeitä.. Välillä olen jäänyt juttelemaan mukavia ja rapsuttelemaan kaltereiden läpi, mutta joskus vaimo on sattunut juuri tulemaan ulos ja olen saanut huudot, kun luvatta lähestyn toisen miestä.

Vierailija
27/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:37"]Tai mitä jos joku citypuuma on siepannut sen? Nyt on liikkeellä lajiketta, jota on usein paranneltu silikonilla, mesolangoilla, laminaateilla, hyaluronihapolla ja botoxilla. Lajikkeen vaarallisimmat jäsenet ovat huhun mukaan juuri palanneet viidakosta ja ovat miehenkipeitä.

En ikinä jättäisi miestäni näiden uhkien takia autoon yksin!

[/quote]

Älä huoli. Kyllä miehet tykkää luomuista, ne voi katsella näitä muovitettuja tuulilasin läpi mutta ei ne koske niihin.

Vierailija
28/94 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieheni kierrellä itsekseen kaupassa kun itse teen ostoksia. Sitten kun olen maksanut ostokset menen yleensä infopisteeseen ja pyydän kuuluttamaan "Jesseä" ellei hän satu okemaan jossain näköetäisyydellä. Ei tulisi mieleenkään jättää miestä yksin autoon. 

Vierailija
29/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:26"]Annan mieheni kierrellä itsekseen kaupassa kun itse teen ostoksia. Sitten kun olen maksanut ostokset menen yleensä infopisteeseen ja pyydän kuuluttamaan "Jesseä" ellei hän satu okemaan jossain näköetäisyydellä. Ei tulisi mieleenkään jättää miestä yksin autoon. 

[/quote]

Vastuuta naiset - - -

Eikö mies saa tästä traumoja ja ahdistusta? Tulee viattomasta mussukasta pian vaikkapa työpaikan kiusaamisen kohde?

Vierailija
30/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita näkee välillä. :( Aina se tekee surulliseksi. Miten voikin olla noin itsekkäitä vaimoja jotka ei huolehdi miehestään kunnolla ja jättää yksin autoon päästäkseen rauhassa shoppailemaan!

Vierailija
31/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa sanonut asiasta kun olen huomannut naisen yrittävän livahtaa yksin kauppaan jättäen miehen autoon. En voisi antaa itselleni anteeksi jos jotain sattuisi enkä olisi yrittänytkään puuttua tilanteeseen. :/

Vierailija
32/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö perustaa valvontakomissio siltä varalta että

joku on taas orpona autossa?

Vierailija
33/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli jättänyt kun oli itse mennyt vaateliikkeeseen. Vieressä oli DNA-liike. Voitte arvata, miten kävi! Omapahan mokansa. Nyt on uudet älypuhelimet koko perheellä. Ei ollut erikseen kieltämästä menemästä sinne, pitäisi muistaa käskeä pysymään autossa. 

Vierailija
34/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hain aran näköisen miehen omaan autooni odottamaan ja tarjosin odotellessa piparia. Ja vaimonsa raivostui ja huusi kun tuli paikalle, olipa siinä kiitos kun huolehdin hänen miehestä. :(

Vierailija
35/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kävittekö katsomassa vielä myöhemmin, oliko siellä? Tai onko ollut muulloin? Rekkari ylös.

Vierailija
36/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette saa miestä pysymään autossa!! Miten tulette toimeen sen kanssa kun se on 50 kriisissä jos jo nyt on noin vaikeaa??!!

Vierailija
37/94 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais miestä ottaa ollenkaan jollei jaksa siitä huolehtia!

Vierailija
38/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän näitä on taas näkynyt. Tehkää ostoksenne suosiolla netissä, jos ette jaksa huolehtia miehistänne!

Vierailija
39/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks siihen aikaan kun äiti jätti isän Centrumin eteen ei ollut näitä nykyajan viettelyksiä. Aina löytyi autosta istumassa kauppareissumme jälkeen.

Vierailija
40/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jään mielelläni autoon istuskelemaan, koska vaimolla kestää ostoksilla niin kauan, Vaikka olisi valmiiksi laadittu ostoslista, jolla viisi tavaraa, menee silti vähintään tunti., kun pitää pysähdellä ihmettelemään ja hypistelemään tavaroita.

Itse kun menen kauppaan tekemään ostoksia enkä tuhlaamaan vapaa-aikaani, niin säästää molempien hermoja, etten ole siinä vieressä hokemassa, että mennääs jo, johon toinen aina vastaa, että joo joo, vaikkei tee elettäkään lähteäkseen tai jos lähteekin kohti kassoja keksii matkalla poiketa ihan toiseen suuntaan jotain tavaraa katselemaan.

Autossa istuskellessa voin rentoutua kuuntelemalla musiikkia tai surffaamalla puhelimella ja vaimo saa katsella tavaroita omassa rauhassa omaan tahtiinsa. Soittaa sitten, kun on oikeasti valmis, jolloin voin mennä kassalle auttamaan ostosten lastaamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi