Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarin parkkipaikalla mies yksin autossa

Vierailija
12.04.2014 |

Mitä olisi pitänyt tehdä? En nähnyt ketään naista tai lasta missään. En kyllä meidän miestä jättäisi, se voi vaikka lähteä ajamaan yksin. Ei käy. 

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa edes helteellä jättää ikkuna auki, myös joku vesipullo olisi hyvä jättää.

Vierailija
62/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen näitä autoon yksin jätettyjä miehiä näkyi mielestäni paljon useammin. Onneksi on valistus mennyt perille ja melko harvoin nykyään joutuu todistamaan tällaista ajattelemattomuutta. Kannattaa jättää se mies kotiin ihan suosiolla ja varmistaa, että sillä on kaikki hyvin kauppareissun ajan. Voi pyytää vaikka naapurin huolehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuitenkin pakko ottaa mies kauppaan mukaan, saako sille antaa vaikka banaanin ennen kuin se on maksettu? 

Vierailija
64/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko hätäkeskukseen?

Vierailija
65/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että joku osaa vielä vitsiä vääntää. Pelastit päiväni.

Vierailija
66/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, nauroin vedet silmissä tälle ketjulle, kiitos. :D

Vierailija
67/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, näitähän näkee nykyisin, kun vaimot on nii välinpitämättömiä, ettei viitsi ottaa miestä kauppaan edes kärryjä lykkimään. Minä näin viikolla parkkipaikalla miehen, joka oli päässyt irti turvavöistä ja oli auton ulkopuolella potkimassa renkaita. Siis siellä ihan liikenteen ja autojen keskellä, turvattomana. Ties mihin olisi mennyt, jos en olisi tormakkana käynyt nappaamassa sitä käsipuolesta, taluttanut Cittarin infoon ja pyytänyt kuuluttamaan, että "Autosta karannut ja sivullisen pelastama Risto 44v odottaa vaimoa neuvonnassa". Tulihan se vaimo sieltä sitten, semmoinen kananpersetukkainen pyylevä tapaus, joka ei edes kiittänyt, kun olin miehensä pelastanut vaan ryhtyi tätä sättimään, että montako kertaa pitää sanoa, että autosta ei nousta.

:D

Vierailija
68/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa edes helteellä jättää ikkuna auki, myös joku vesipullo olisi hyvä jättää.

Tarkoitit varmaan kaljapulloa?

Vierailija
69/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies vain on välillä pakko jättää autoon. Viime kauppareissustakaan ei meinannut tulla mitään kun alettiin huutamaan oluthyllyjen kohdalla. Piti loppujen lopuksi ostaa yksi keskikalja miehelle että päästiin kaupasta ulos.

Nimim. kokemusta on.

Vierailija
70/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies vain on välillä pakko jättää autoon. Viime kauppareissustakaan ei meinannut tulla mitään kun alettiin huutamaan oluthyllyjen kohdalla. Piti loppujen lopuksi ostaa yksi keskikalja miehelle että päästiin kaupasta ulos.

Nimim. kokemusta on.

Jos meillä alkaa huuto kaupassa, niin kävellään vaan ulos ja kauppareissu loppuu siihen. Nätisti jos pyytää olutta tai makkaraa, niin sitten voidaan neuvotella asiasta.

Vierailija
71/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi luin tätä ketjua ja aattelin että ihanaa, vanha av on takaisin, ja sitten tajusin että ketju on vuodelta 2014 😀. Oi niitä aikoja.

Vierailija
72/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nää muiden asioihin puuttuvat ihmiset. Mä jätin Jaskan Cittarin pihalle, kun mä oon kyllästynyt siihen. Toivoin, et joku muu ottais sen ja alkais huolehtimaan siitä. Mä en vaan jaksa enää sitä. Nyt on kesä niin kyllä se luonnossakin pärjää!

Mut taas oli joku soittanut poliisit paikalle ja mun piti Jaska ottaa mukaan kotiin. Sakotkin vielä sain. Tajuatteko kuinka paljon se syö? Ei mulla oo rahaa sen erikoismuoniin.

Ens kerralla jätän Lidlin pihaan...

Vierailija
73/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joutunut jättää Paavon autoon yksin kauppareissun ajaksi. Ei sitä voi kauppaan mukaankaan ottaa. Ei jaksa sitä valitusta kuunnella. Ei se jaksa kävelläkään. Kotiinkaan ei voi yksin jättää. Sotkee hetkessä joka paikan.

Vierailija
74/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 luvulla saattoivat miehet olla autossa jopa ilman turvavöitä. Huoletta jätettiin myös autoon kauppareissun ajaksi, pihallakin sai temmeltää ihan niin pitkään kunnes nälkä ajoi kotiin. Ruuaksikin kelpasi läskisoosi eikä mikään vegaanihärkäpapusmoothie. Ihan hyvä tosta meidänkin Jannusta tuli! On nyt jo 65v. Nykyään ollaan niin ylihuolehtivaisia, ihme curlingparisuhteita.

Vierailija
75/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. kokemusta on.

Jos meillä alkaa huuto kaupassa, niin kävellään vaan ulos ja kauppareissu loppuu siihen. Nätisti jos pyytää olutta tai makkaraa, niin sitten voidaan neuvotella asiasta.

Jätä se sika autoon.

Vierailija
76/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin itselleni miestä. Minulle vinkattiin, että kauppojen parkkipaikoilta kannattaa katsoa. Just reippaana sitten lauantaina menin Cittarin parkkikselle, ja heti kohta näin uudehkon auton ja siinä miehen yksin. Avasin oven, istuin alas ja sanoin, että nyt kotiinpäin. Mitään ei tapahtunut, sanoin uudestaan, että kotiin, ja katsoin tiukasti häneen päin. Mutta ei reaktiota. Se oli koulutettu niin hyvin, ei puhunut vieraalle.

SIIS jos haluatte laittaa sen miehen kierrätykseen, laittakaa joku Saa ottaa - lappu siihen näkyville. Kun luin tästä ketjusta, että miehiä tarkoituksella hylätään sinne parkkipaikalle. Ja asianmukaisesti varustakaa, voi joutua odottamaan uutta ottajaa pitkäänkin, ainakin jos auto on vanha ja likainen.

Vierailija
77/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö huolestua kun mies alkaa vinkua ituosastolla ellei saa haluamiaan vihersmootieita ja vegaanituotteita?

Vierailija
78/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä voi jättää ruoka kaupan eteen odottamaan . Viivyin kaupassa puoli tuntia  lapset kiukutteli ja jäin suustani kiinni joo raha asiat ei hyvin Autoliie vieressä ja mies oli vaihtanut auton

Nyt saat muuten syyttää ihan itseäsi -  olisit kiikuttanut ukkelin lähimpään pubiin ja hakenut sitten pois niin tätäkään haksahduista ei olisi tapahtunut.

Ja varo etteivät silminnäkijät nosta juttua ukkosi heitteillejätöstä, kun et vienyt sitä pubihoitoon!

Vierailija
79/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa sanonut asiasta kun olen huomannut naisen yrittävän livahtaa yksin kauppaan jättäen miehen autoon. En voisi antaa itselleni anteeksi jos jotain sattuisi enkä olisi yrittänytkään puuttua tilanteeseen. :/

Aivan, on se aina yhtä traagista kuulla korvanjuuressaan surullisen miehen raapivan ikkunaa huurtuneessa autossa.

Vierailija
80/94 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies käynyt jo yksin kaupassakin! Toki olin pihalla odottamassa ja myyjälle etukäteen puhuttu asiasta. Osti kyl sit kaksi olutta vaikka puhe oli yhdestä. Mutta silti hienosti osasi ihan ite! Kyllä ne ajat helpottuu vielä naiset, jaksakaa vain odottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän