Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit ja poikatukat - MIKSI????

Vierailija
12.04.2014 |

Menimme vaimoni kanssa naimisiin kolme vuotta sitten ja tuolloin hän oli todella upea, seksikäs blondi, joka piti huolta itsestään. Noin vuosi sitten hän kuitenkin lupaani kysymättä meni ja leikkasi itselleen ns. poikatukan, joka on ihan karsea. Lisäksi hän on lihonnut eikä kiinnitä enään huomiota ulkonäköönsä. HÄVETTÄÄ kulkea tuolaisen miehen kanssa kaupungilla!!! Meillä on 1 vee poika ja vaimon mielestä hän ei muka ehdi edes harjaaman hiuksiaan ja sen vuoksi leikkasti ton poikatukan. Eikä meillä enää ole seksiä! No, enpä minä miehen kanssa haluaisi ollakaan. Miten saan vaimon järkiinsä??? Tai pääsen tästä tilanteesta pois?? Apua!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Mä en tajuu, jätä se!!!

t. kohtalotoveri

Vierailija
2/14 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:04"]

Menimme vaimoni kanssa naimisiin kolme vuotta sitten ja tuolloin hän oli todella upea, seksikäs blondi, joka piti huolta itsestään. Noin vuosi sitten hän kuitenkin lupaani kysymättä meni ja leikkasi itselleen ns. poikatukan, joka on ihan karsea. Lisäksi hän on lihonnut eikä kiinnitä enään huomiota ulkonäköönsä. HÄVETTÄÄ kulkea tuolaisen miehen kanssa kaupungilla!!! Meillä on 1 vee poika ja vaimon mielestä hän ei muka ehdi edes harjaaman hiuksiaan ja sen vuoksi leikkasti ton poikatukan. Eikä meillä enää ole seksiä! No, enpä minä miehen kanssa haluaisi ollakaan. Miten saan vaimon järkiinsä??? Tai pääsen tästä tilanteesta pois?? Apua!

[/quote]

Kokeilepa sellaista, että ostat vaimolle 7 vrk kylpyläloman ja sillä välin kun vaimo on ansaitulla lomalla kylpylässä, sinä hoidat itse sillä välin ihan kaiken kotona, siivouksen, ruuanlaiton, kaikki lapsen tarpeet, ja muut rutiinit kuten kaupassakäynnit, neuvolareissut, muun taloudenpidon. Sen jälkeen palkkaa teille kotiapua, siivooja 1-2 kertaa viikossa, ja lastenhoitaja 3-4 kertaa viikossa niin, että vaimolla on aikaa itselleen, jolloin hän varmasti alkaa jälleen kiinnittämään huomiota myös omaan hyvinvointiinsa ja sitä kautta ulkonäköönsä. Nyt hän on antanut itsensä lapsenne käyttöön, jonka lisäksi hän työskentelee kokkina, siivoojana ja pesulatyöntekijänä ja varmasti samalla toimii myös muiden kodinkoneiden jatkeena.

Jos sinulla ei ole varaa kustantaa vaimollesi kylpylälomaa ja kotiapua, niin lakkaa valittamasta ja auta itse kotona, siivoa, tiskaa, pese pyykit, hoida lasta niin että vaimollasi on ainakin 3 tuntia vapaata, 100% omaa aikaa vähintään 3 kertaa viikossa käytettäväksi omasta terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtimiseen. Muista hoitaa lasta myös silloin, kun lapsi valvottaa yöllä, eli pidä tarkoin huolta siitä että vaimosi saa nukkua joka toinen yö ilman että hänen tarvitsee herätä lasta hoitamaan.

Jatka näin 6 kk ajan valittamatta, vastuusi kantaen ja välillä vaimolle kukkia tuoden, ja tarkista sitten tilanne. Olen varma, että vaimosi on puolen vuoden kuluttua huomattavasti säteilevämpi kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nro 3! Juuri näin. Oman mieheni kanssa olemme tästä puhuneet paljon. Hän rakastaa minua ja ymmärtää kuinka raskasta lasten- ja kodinhoito on. Meillä on kolme lasta. Kolmannen lapsen jälkeen kävin laskeumaleikkauksessa. Mies joutui tästä syystä hoitamaan kaikkia kodin toimia, jotka siihen asti olivat olleet lähinnä minun vastuullani puiden kantamista ja talon lämmitystä lukuunottamatta. Mies totesi, että se oli täyttä helvettiä. Ja tuolloin nuorimmainen ei edes ollut enää imeväisikäinen eikä herännyt kuin satunnaisesti öisin.

Vieläkään minulla ei ole yhtään oma aikaa. Siis ollenkaan. Ei mitään puhetta kahvittelusta kaupungilla tyttökaverin kanssa, illasta leffaan tai edes mahdollisuutta käydä uimahallilla tai lenkillä kerran viikossa. Tämä johtuu mieheni nykyisestä työstä.

Eihän naisenkaan pidä kärsimyksessä elää koko ajan. Eikä naisen elämän päätarkoitus noin muutenkaan ole olla olemassa vain "vaimona", vaan hänellä on ihan oma elämänsä. On olemassa sellainen sanonta: "Nainen joka leikkaa hiuksensa, on nainen joka haluaa muuttaa elämänsä." Naisesi saattoi leikata tukkansa siksi, että haluais muuttaa elämänsä yhtälailla kuin sinäkin. Hän on väsynyt ja kyllästynyt ainaiseen arkeen pikkulapsen kanssa, mutta on valmis tekemään uhrauksen oman terveytensä, ulkonäkönsä ja jopa miehensä tyytyväisyyden menettämisen uhallakin vaikka ei aina jaksaisi ja haluaisi? Miksi? Koska hän on vastuullinen äiti. Ei äiti voi jättää lastaan hoitamatta ja kotia täys lääväksi seisoakseen peilin edessä joka päivä pari tuntia ja neljästi viikossa urheillen tai muuten harrastaen, JOS hänellä ei ole varmuutta siitä, että JOKU TEKEE ne asiat jotka häneltä sinä aikana jäävät tekemättä. Eli hoitaa lasta, käy ruokakaupassa, tiskaa, pyykkää, imuroi, yms. Ja että mies huomaa hänen vaivannäkönsä ja muistaa kiinnittäöä siihen huomiota ja kehua. Tämä vaatii myös sitä, ettei mies itsekkään puheudu kotona ukkokalsareihin tai lököverkkareihin, vaan käyttää siistejä ja seksikkäitä vaatteita (esim. hyvin istuvat ja trendikkäät farkut ja siisti puhdas T-paita).

Mieheni on tästä asiasta samaa mieltä. Hän osallistuu tosi paljon kotitöihin, minkä ehtii ja kehuu ja kannustaa minua aina. Ja yllätys yllätys, sen takia viitsin pestä joka aamu tukkani ja kuivata sen kuivaajalla ja laittaa vähän meikkiä ja hajuvettä ja pukea päälleni kauniit ja vartaloani imartelevat vaatteet. Ja harrastaa villiä seksiä lähes joka päivä ja joskus jopa kolmesti.

Vieläkään en pääse harrastamaan ja lenkkeilemään ja ylipainoakin on, mutta omaa miestäni se ei haittaa koska tykkää Chubby-naisista. Hän itseasiassa tavatessamme (jolloin olin M-kokoa, nyt XL) totesi, että saisin olla hiukan jopa pulleampi. ;) Makuja on monia. Mieheni on töissä toisella paikkakunnalla (toistaiseksi), mutta luotan siihen, että kyllä sekin aika vielä tulee, kun lapset kasvaa ja ehkä sitten voisimme harrastaa myös YHDESSÄ jotain kivaa liikunnallista kuten teimme ennen kun se oli ajallisesti mahdollista (tanssimme, se muuten toimi myös hyvänä parisuhteen liimana se kursseilla käyminen).

Mieheni sanoi josku, että jos miehet tekisivät enemmän kotitöitä ja kehuisivat enemmän naisiaan ja osoittaisivat olevansa kiitollisia kaikesta siitä mitä nainen on tuonut hänen elämäänsä, olisi paljon vähemmän seksinpuutteessa ruikuttavia ukkomiehiä.

Vierailija
4/14 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Oho, täytyykö naisen kysyä mieheltään lupaa hiustenleikkuuseen?

Tuo oli ihan uusi ns.dorka tieto. Kysytkö sinä häneltä lupaa, jos tukkaasi leikkautat ?/ vilivallaton

Vierailija
5/14 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja osalle naisista sopii tuollainen lyhyt tukka todella kivasti

Herra40+

Vierailija
6/14 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:27"]

[/quote] Oho, täytyykö naisen kysyä mieheltään lupaa hiustenleikkuuseen?

Tuo oli ihan uusi ns.dorka tieto. Kysytkö sinä häneltä lupaa, jos tukkaasi leikkautat ?/ vilivallaton

[/quote]

Jos leikkautaisin pitkän tukkani lyhyeksi, niin totta helkkarissa kysyisin!

Vierailija
7/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:36"]

niin ja osalle naisista sopii tuollainen lyhyt tukka todella kivasti

Herra40+

[/quote]  Tämä on totta. Väitän että ei naiset tee itseään rumemmaksi leikkaamalla tukkaansa, jos tietävät ettei lyhyt tukka sovi hänelle .Jos itse ovat epävarmoja, nainen kyl kysyy mielipidettä luottohenkilöltä ennen tukan leikkuuta.

Huom, luottohenkilöltä. / vilivallaton

Vierailija
8/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lyhyt tukka on parempi ainaskin jos on tapana harrastaa oraali juttuja eikä  se alapääkään oo niin mukava jos karvoja on hampaitten välissä Haloo herätkää todellisuuteen

Vierailija
9/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄVETTÄÄ kulkea tuolaisen miehen kanssa kaupungilla!!! Meillä on 1 vee poika ja vaimon mielestä hän ei muka ehdi edes harjaaman hiuksiaan ja sen vuoksi leikkasti ton poikatukan. Eikä meillä enää ole seksiä! No, enpä minä miehen kanssa haluaisi ollakaan. Miten saan vaimon järkiinsä??? Tai pääsen tästä tilanteesta pois?? Apua!

[/quote]

Oli varmaan erehdys alkujaankin ottaa vaimoksi mies. Ehkä olet sit kuitenkin hetero.

Vierailija
10/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 09:33"]

Yleensä lyhyt tukka on parempi ainaskin jos on tapana harrastaa oraali juttuja eikä  se alapääkään oo niin mukava jos karvoja on hampaitten välissä Haloo herätkää todellisuuteen

[/quote] Hei toi oli hyvä pointti :) Suuseksissä ei silloin tarvita poninhäntä juttuja ;) / vilivallaton

Vierailija
11/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poninhäntä jutu voi käyttää pallien  kiristykseen jos on vitjamunat siinä sulle toinen vinkki ja jos otat takaapäin voit pidellä niitä kourassasi molemmat  pallot yhteen käteen ja ukko voi olla innoissaankin mutta tee se varovasti nimim kokeiltu on  tuntui kivalta!

Vierailija
12/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mitä ansaitsitkin ap.

Vierailija
13/14 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näinkin päin. Itse olen ehdottanut turhaan vaimolle lyhyitä hiuksia.

Vierailija
14/14 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:15"]

Poninhäntä jutu voi käyttää pallien  kiristykseen jos on vitjamunat siinä sulle toinen vinkki ja jos otat takaapäin voit pidellä niitä kourassasi molemmat  pallot yhteen käteen ja ukko voi olla innoissaankin mutta tee se varovasti nimim kokeiltu on  tuntui kivalta!

[/quote]  Harvemmin tässä elämässä on yhtä ainoata oikeata vastausta. Siksi on hyvä ja terveellistä ottaa huomioon myös itse kunkin mielipiteet. Tyhmät mulkkuilut on sit asia erikseen. / vilivallaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi