ensimmäinen kerta.. kännissä
hei,
olen pian 18 vuotta täyttävä tyttö, ja syy miksi kirjoitan on se, että kaipaisin mielipiteitä ja ehkä hieman opastusta. Menetin vasta viimeyänä neitsyyteni kumppanin kanssa, yhteistä aikaa on tullut vietettyä kuitenkin puolisen vuotta. Asia ei tullut mitenkään yllätyksenä, sillä olimme jutelleet asiasta useaan otteeseen. Olosuhteet evät kuitenkaan olleet ihanteellisimmat..
Olimme molemmat juoneet melko reippaasti alkoholia illan aikana, kun koitti aika siirtyä sängyn puolelle yksi asia johti toiseen ja siinä sitä sitten oltiin. Mieheni on yleisesti ottaen kohdellut minua niin ettei ole ollut syytä moittia. Nyt hänestä kuitenkin paljastui aivan uusi puoli. Seksin aikana hän oli hieman töykeä, muunmuassa ei kysellyt mitään; käski vain kääntyä. Seksi itsessään oli aika mitäänsanomatonta jos minulta kysytään mutta suuria odotuksia tilanteelle ei ollut ennestään. (masennuslääkkeitä kun käytän) Seksin jälkeen mies alkoi valittaa mahakipua, minkäänlaista kommenttia ei seksistä sanottu. (en tiedä käytäntöjä, mutta jonkinlaista "olet rakas" kommenttia olisin odottanut)(tai edes pusua poskelle) Patisti sitten miehen käymään tyhjentämässä suolensa ja aikansa kerättyään voimia hän siihen kykeni. Kun hän saapui sänkyyn hän ilmoitti "olen väsynyt, mennään nukkumaan" joten käperryin kiltisti kainaloon. Kun yritin etsiä mukavaa asentoa, niin mies vaan tokaisi että "älä koske mahaan" ja siinä vaiheessa alkoi tulla mitta täyteen, sänky oli täynnä nenäliinoja, kortsuja, niiden papereita ja joku käytettykin löytyi. Mies nukahti minuutissa ja siinä vaiheessa näin paremmaksi siirtyä sohvalle. Yksin siinä viinapullo kourassa oli hieman epäuskoinen olo ja nukuttua tuli yön aikana ehkä puolitoista tuntia. (kuorsaus on ollut vaivana jo pidempään)
Aamulla heräsin reippaasti ennen kellon soittoa ja valmistauduin kouluun lähtöä. Edellisenä iltana olimme sopineet ennen juomisen aloittamista että mies käy viemässä minut kouluun. Siinä yrittäessä herätellä miestä ja tehdä montaa muutakin asiaa yhtä aikaa hän viimetipassa toteaa ettei ole ajokunnossa. Koulusta onneksi myöhästyin vain hieman. Kun palaan edelleen torkkuvan miehen luokse, hän pyytää anteeksi ettei vienyt kouluun, mutta ihmettelee miksi olen kärttyisä. Siinä puodessamme viimeisen vuorokauden tapahtumia, selviää ettei hän muista lähestulkoon mitään seksistä saatikkaan sen jälkeisestä ajasta. Myöskään sitä etten nukkunut sängyssä hän ei ollut tietoinen. Anteeksi mies pyyteli useaan otteeseen mutta heitti myös vitsiä siitä että olen ihan niinkuin olisi kuukautiset viitaten kärttyisyyteen.
Mitä minun nyt oikeen pitäisi tehdä tai ylipäätänsä ajatella miehestä? Voiko tapahtuman painaa villaisella sillä verukkeella ettei mies muista koko tapahtumaa vai tulisiko tästä jollain tavalla ottaa oppia?
sana on vapaa mutta todella toivoisin mielipiteitä asiasta..
Kommentit (6)
Ei kyllä oikeasti kiltti mies käyttäydy noin humalassa.. Sun pitää vähän arvioida teidän suhdetta. Kuinka vanha mies muuten on?
Ensi kerralla ehdottomasti selvin päin. Siinä ne ohjeet ja sen jälkeen voit miettiä asiaa uudestaan.
Muuta pois... porvosta.
Ei ole ihan uskottava tarina, joten ei jatkoon
Ei kannata harrastaa seksiä kännissä, ei kait siinä muuta. Suoritus laskee ja mikä ilo koko panoista jos sitä ei edes muista. Kannattaa keskittyä ryypätessä juomiseen ja panna selvinpäin. Ei multa ainakaan onnistuis panot kännissä.
http://mvlehti.net/2015/08/24/tajukangas-kehitysmaalainen-raiskasi-sammuneen-naisen-muiden-katsellessa/