Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva syntyy 2kk päästä - mies viihteellä joka viikonloppu!

Vierailija
12.04.2014 |

Mä en jaksa :(

Mies on jossakin menoissa joka perjantai ja lauantai, ihan kaikki menee mun ja vauvan edelle!

Onko mitään mahiksia että miehestä tulisi vielä hyvä isä ja puoliso?

Itkettää istua taas yksin täällä kun mies ryyppää ties missä, juuri kun itse kaipaisin tosi paljon läheisyyttä, hellyyttä, tukea ja haleja :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta kerron että ei rauhoitu kyllä silloinkaan kun vauva syntyy. Meidän tyttö on nyt 4kk ja joka kerta äijä sanoo että ei ota sitte pitkään aikaan, mutta mutta... Tänäänkin siis herra vain ilmoitti että lähtee ryyppäämään, ei edes kysy nykyään olisko ollu suunnitelmia. Viime kerralla (2 viikkoa sitten) sanoi kanssa että nyt on sit pitkä tauko. Ja vitut sanon minä.

Tiedän siis tunteesi. Samalla lailla meni ennen vauvaa ja vauvan syntymän jälkeenkin. Enkä kyllä minäkään enää kauaa jaksa katsoa tämmöstä pelleilyä. Perhe-elämää, just.

Vierailija
22/26 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap meni? Joko mies tuli kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-mies on aina WT-mies vaikka voissa paistais. Lähde ap äkkiä, pääset helpommalla vauvan kanssa kahdestaan, kuin että alkoholistimies olisi mukana kuvioissa.

Vierailija
25/26 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vielä aika että oikein pynnäät sitä ulos kierrokselle..

toivottavasti muistat tämän sitten

Vierailija
26/26 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole normaalin perheenisän toimintaa ollenkaan. Osoittaa aikamoista piittaamattomuutta. Ihan sama jos lasta odotetaan tai vauva jo olemassa..entäs jos äitikin juoksisi baareissa joka viikko? Viina vie ja muut asiat ihan sivuseikka, sen kuuluisi olla päinvastoin! Niin kuin itse ap arvelit, vaikeuksia lienee tulossa, tee omat johtopäätöksesi, voimia!