Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiina Jylhä, hormonit, Botox ja kasvohalvaus

Vierailija
12.04.2014 |

Näinköhän on emäntä myrkyttänyt elimistönsä ja nyt sai siitä hyvästä halvauksen. Eipä tuo terveeltä ole näyttänytkään. Äänikin möreä kuin viinabassolla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:25"]Näinköhän on emäntä myrkyttänyt elimistönsä ja nyt sai siitä hyvästä halvauksen. Eipä tuo terveeltä ole näyttänytkään. Äänikin möreä kuin viinabassolla.

[/quote]

Olisko se linkki nyt taas mitään ? Ei helvetti kun ette osaa mammat linkata lähdettä ..

Vierailija
2/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samaa tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on aivoissa jokin muutos, mistä halvauskin todennäköisesti johtuu.

Vierailija
4/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli kasvohalvaus, ja oli täysin luomu, Ei edes meikannut. Mutta tietääkseni pillereitä söi.  

Vierailija
5/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo kasvohalvaukset johtuu aivoverenkiertohäiriöstä jonka syyt voi löytyä ihan mistä vaan.....

Vierailija
6/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se johtua siitäkin, tai sitten voi olla ettei johdu. Ehkä lääkärit sanovat sille, jos nekään tietävät.

Vierailija
8/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mikä irvokas pumpattu naama.

Vierailija
9/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kasvohalvauksen 6v. sitten, olin saannut sen ilman kautta, Bellin pareesi. Puoli kasvoista on edelleen osittäin halvaantunut, en voi hymyillä leveästi toisella puolella. Se voi tapahtua jokaiselle, osa ihmisistä paranee steroideilla. Minulle annettiin Prednisolon. Olen tavallinen nyt 43v. urhelullinen, mutta ekoloogista elämä elänyt.

Vierailija
10/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä näyttävä pariskunta :D

Vierailija
11/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoista löytyi poikkeama.

lukekaa Seiskan sivuilta.

Vierailija
12/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuori ihminen. Varmaan laittaa miettimään.

Vierailija
13/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 tietää mistä kirjoittaa, muut luulevat tietävänsä.

Vierailija
14/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Kun kaiken itse pilaa, on turhaa olla pettynyt.

Vierailija
15/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:28"]

Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Kun kaiken itse pilaa, on turhaa olla pettynyt.

[/quote]

Kuules. Olen 30 ja myös minun aivoistani löytyi poikkeama. Se oli aivokasvain, jota ei voi kukaan itselleen aiheuttaa, paitsi ehkä liikkumalla jossain ydinonnettomuusalueilla.

En ole käyttänyt hormoneja tai kauneuskirurgin palveluja. Valitettavasti en ole myöskään treenannut. Aika törkeää sanoa, että tällaisissa tilanteissa ihmiset olisivat itse pilanneet elämänsä.

Olen kyllä sitä mieltä, että Jylhä on pilannut ulkonäkönsä, mutta se on pieni juttu oikeisiin sairauksiin verrattuna.

Vierailija
16/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen jolta löytyi aivokasvain jo ihan nuorena. Halvausta ei ollut.

Vierailija
17/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee sekaisin kaksi asiaa kasvohalvaus ja aivohalvaus. Kasvohalvaus aiheuttaa vain kasvojen  halvauksen, yleisimmin toinen puoli kasovista. Aivohalvaus (aivoinfarkti) voi aiheuttaa mitä vaan riippuen siitä, missä kohtaa aivoissa tukos on. Aivohalvauksen oire on myös toispuolinen kasvojen roikkuminen.  Kasovhalvauksen voi saada kymästäkin, olen jostakin lukenut, ja se on siis aivan eri sairaus.

Vierailija
18/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:42"]

Minä sain kasvohalvauksen 6v. sitten, olin saannut sen ilman kautta, Bellin pareesi. Puoli kasvoista on edelleen osittäin halvaantunut, en voi hymyillä leveästi toisella puolella. Se voi tapahtua jokaiselle, osa ihmisistä paranee steroideilla. Minulle annettiin Prednisolon. Olen tavallinen nyt 43v. urhelullinen, mutta ekoloogista elämä elänyt.

[/quote]

Pöhöttikö Prednisolon sinua paljon? Minua pöhöttää.

Vierailija
19/29 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jylhähän on kun tää "kisanainenen". Ei kai ihme jos kasvohalvaus. Toki kieltää kaiken, kun bisnestäkin tällä tekee.

Vierailija
20/29 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohalvaukseen ei liity käden puutumista. Jos käsi on oikeasti ollut puutunut ja oire on alkanut kasvohalvauksen kanssa samaan aikaan, on syy tuolloin aivoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi