Tiina Jylhä, hormonit, Botox ja kasvohalvaus
Näinköhän on emäntä myrkyttänyt elimistönsä ja nyt sai siitä hyvästä halvauksen. Eipä tuo terveeltä ole näyttänytkään. Äänikin möreä kuin viinabassolla.
Kommentit (29)
Sillä on aivoissa jokin muutos, mistä halvauskin todennäköisesti johtuu.
Mun äidillä oli kasvohalvaus, ja oli täysin luomu, Ei edes meikannut. Mutta tietääkseni pillereitä söi.
Yleensä nuo kasvohalvaukset johtuu aivoverenkiertohäiriöstä jonka syyt voi löytyä ihan mistä vaan.....
Voihan se johtua siitäkin, tai sitten voi olla ettei johdu. Ehkä lääkärit sanovat sille, jos nekään tietävät.
Minä sain kasvohalvauksen 6v. sitten, olin saannut sen ilman kautta, Bellin pareesi. Puoli kasvoista on edelleen osittäin halvaantunut, en voi hymyillä leveästi toisella puolella. Se voi tapahtua jokaiselle, osa ihmisistä paranee steroideilla. Minulle annettiin Prednisolon. Olen tavallinen nyt 43v. urhelullinen, mutta ekoloogista elämä elänyt.
Aivoista löytyi poikkeama.
lukekaa Seiskan sivuilta.
Noin nuori ihminen. Varmaan laittaa miettimään.
9 tietää mistä kirjoittaa, muut luulevat tietävänsä.
Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Kun kaiken itse pilaa, on turhaa olla pettynyt.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:28"]
Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Kun kaiken itse pilaa, on turhaa olla pettynyt.
[/quote]
Kuules. Olen 30 ja myös minun aivoistani löytyi poikkeama. Se oli aivokasvain, jota ei voi kukaan itselleen aiheuttaa, paitsi ehkä liikkumalla jossain ydinonnettomuusalueilla.
En ole käyttänyt hormoneja tai kauneuskirurgin palveluja. Valitettavasti en ole myöskään treenannut. Aika törkeää sanoa, että tällaisissa tilanteissa ihmiset olisivat itse pilanneet elämänsä.
Olen kyllä sitä mieltä, että Jylhä on pilannut ulkonäkönsä, mutta se on pieni juttu oikeisiin sairauksiin verrattuna.
Tiedän naisen jolta löytyi aivokasvain jo ihan nuorena. Halvausta ei ollut.
Nyt menee sekaisin kaksi asiaa kasvohalvaus ja aivohalvaus. Kasvohalvaus aiheuttaa vain kasvojen halvauksen, yleisimmin toinen puoli kasovista. Aivohalvaus (aivoinfarkti) voi aiheuttaa mitä vaan riippuen siitä, missä kohtaa aivoissa tukos on. Aivohalvauksen oire on myös toispuolinen kasvojen roikkuminen. Kasovhalvauksen voi saada kymästäkin, olen jostakin lukenut, ja se on siis aivan eri sairaus.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:42"]
Minä sain kasvohalvauksen 6v. sitten, olin saannut sen ilman kautta, Bellin pareesi. Puoli kasvoista on edelleen osittäin halvaantunut, en voi hymyillä leveästi toisella puolella. Se voi tapahtua jokaiselle, osa ihmisistä paranee steroideilla. Minulle annettiin Prednisolon. Olen tavallinen nyt 43v. urhelullinen, mutta ekoloogista elämä elänyt.
[/quote]
Pöhöttikö Prednisolon sinua paljon? Minua pöhöttää.
Jylhähän on kun tää "kisanainenen". Ei kai ihme jos kasvohalvaus. Toki kieltää kaiken, kun bisnestäkin tällä tekee.
Kasvohalvaukseen ei liity käden puutumista. Jos käsi on oikeasti ollut puutunut ja oire on alkanut kasvohalvauksen kanssa samaan aikaan, on syy tuolloin aivoissa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:25"]Näinköhän on emäntä myrkyttänyt elimistönsä ja nyt sai siitä hyvästä halvauksen. Eipä tuo terveeltä ole näyttänytkään. Äänikin möreä kuin viinabassolla.
[/quote]
Olisko se linkki nyt taas mitään ? Ei helvetti kun ette osaa mammat linkata lähdettä ..