Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos seurustelee miehen kanssa 5 vuotta

Vierailija
12.04.2014 |

Niin, eikö saisi jo odottaa, että hän tuntee sinut ihmisenä? Sain sellaisia kommentteja ja yleistyksiä, että naiset sitä ja tätä. Kyllä täytyy olla pinnallinen ihminen, ettei tuon paremmin tunne toista niin monen vuoden jälkeen. Vai mitä mieltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna joku esimerkki ..... niin katsotaan onko mahdollista sanoa yksilöiden siten ettet murhaa miestäsi :)

Vierailija
2/3 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katsoo koko ajan miehiä sillä silmällä ja muutenkin sellainen bimbo yleistys, vaikka olen enemmänkin jätkämäinen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minulla ihan sama! Olen seurustellut 4vuotta poikaystäväni kanssa, ja tuntuu ettei hän tunne minua lainkaan, latelee juuri ihme yleistyksiä aina. Esim. sanoi että olen mäkättäjä! Ja en todellakaan ole! Huomauttelen asioista tai "mäkätän" todella todella harvoin. On muitakin mitä on sanonut, mutta siis tuntuu oudolta että neljän vuoden jälkeenkään ei tunne minua niin tuntuu siltä ettei hän haluakaan tuntea. Olen ns. vain jokin "edustusvaimo", vain ulkonäölläni on ilmeisesti väliä. No onneksi olen juuri vaihtamassa miestä.....