Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman parkkiksella 2 taaperoa yksin autossa?!

Vierailija
12.04.2014 |

Tultiin kaupasta ja huomattiin että viereisessä autossa oli kaksi pientä lasta yksin eikä ketään aikuista näkynyt missään. Hetken siinä odoteltiin ja sitten käytiin hesen luukulla ja mentiin takaisin mutta auto oli lähtenyt. Jäi harmittamaan ettei jääty samantien paikalle vanhempia odottamaan, olisin voinut kysyä että miksi jätti lapset yksin.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:24"]

Olette kyllä oksettavia. Seuraavan kerran soitan välittömästi poliisit paikalle ja toivon että siellä on juuri jonkun minulle v*ttuilleen mamman lapsi yksin autossa. AP

[/quote] Minä ainakin huolestuin, ettet edes sinä pph ja palomiehen vaimo jäänyt paikalle varmistamaan, että lapset pärjäävät. Ja näköjään vielä toivot toisten lapsille pahaa =(

Vierailija
62/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:24"]

Olette kyllä oksettavia. Seuraavan kerran soitan välittömästi poliisit paikalle ja toivon että siellä on juuri jonkun minulle v*ttuilleen mamman lapsi yksin autossa. AP

[/quote] rumaa kieltä pph:lta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:24"]

[/quote] Minä ainakin huolestuin, ettet edes sinä pph ja palomiehen vaimo jäänyt paikalle varmistamaan, että lapset pärjäävät. Ja näköjään vielä toivot toisten lapsille pahaa =(

[/quote] Miten niin toivon lapsille pahaa?! AP

Vierailija
64/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaselle ämmälle en kyllä vastaisi mitään. Korkeintaan sanoisin et hoida ämmä omat asiasi. Et varmaan sit olisi parempi olla hiljaa.

Vierailija
65/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:53"]

Ei kaikki lapset osaa rauhassa odottaa ja kaikki ei ymmärrä että kohta se isi tai äiti tulee takaisin. AP

[/quote]

Ei kaikki osaakaan, mutta yleensä vanhemmat tuntevat omat lapsensa. Jos sinä olit lapsena vajukki tai omat lapsesi ovat vajukkeja, se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki muutkin lapset olisivat.

[/quote] ne lapset oli ap:n mukaan 2 ja 9kk

[/quote] Juurikin niin, 9 kk ja 2 v ja silti ap poistui, eikä jäänyt varmistamaan, ettei miehensä mainitsemia vaaratilanteita pääse tapahtumaan! 

Vierailija
66/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:34"]Sun kaltaselle ämmälle en kyllä vastaisi mitään. Korkeintaan sanoisin et hoida ämmä omat asiasi. Et varmaan sit olisi parempi olla hiljaa.

[/quote] Sinä olet siis yksi niistä jotka jättävät lapset yksin autoon.

Vierailija
67/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nytkin yksin autossa...

Vierailija
68/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:53"]

Ei kaikki lapset osaa rauhassa odottaa ja kaikki ei ymmärrä että kohta se isi tai äiti tulee takaisin. AP

[/quote]

Ei kaikki osaakaan, mutta yleensä vanhemmat tuntevat omat lapsensa. Jos sinä olit lapsena vajukki tai omat lapsesi ovat vajukkeja, se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki muutkin lapset olisivat.

[/quote] Juurikin niin, 9 kk ja 2 v ja silti ap poistui, eikä jäänyt varmistamaan, ettei miehensä mainitsemia vaaratilanteita pääse tapahtumaan! 

[/quote] Poistuin 5 minuutiksi ja palasin varmistamaan onko lapset siellä vieläkin jolloin olisin toiminut mutta auto oli lähtenyt!! Nytkö se on minun vika että joku oli ne jättänyt ne taaperot yksin? AP

Vierailija
69/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:53"]

Ehkä tähän vaikuttaa omat traumani. Minut jätettiin lapsena usein autoon odottamaan. Kerran isäni ajoi auton sisälle isoon korjaamoon ja hävisi jonnekkin. Minä odotin ja odotin ja pelotti vieraassa paikassa ja sitten lähdin etsimään isää ja olin vähällä pudota auton alla olevaan monttuun.

[/quote] Ja silti poistuit paikalta, etkä jäänyt varmistamaan, että lapset eivät "putoa monttuun".

[/quote] ETKÖ SINÄKÄÄN YMMÄRRÄ LUKEMAASI?!!

[/quote] Olisit itse lapsena voinut pudota monttuun, mutta siltikään sinä et nyt jäänyt varmistamaan prismalasten turvallisuutta. Ymmärsinkö nyt?

Vierailija
70/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 sen sanoi..ihan mitä vaan voi tapahtua, entäs sitten kun joku kahjo varastaa auton ja lapsi menee mukana tai auto syttyy palamaan ja lapsi on loukussa ja kuolee? Teitä ei näytä liikuttavan, ei meille niin voi sattua..mutta kun vaan sattuu ja sitten itketään ja huudetaan apua, kun on ihan oma syy. En koskaan jättäisi pientä lasta yksin autoon, niin typerä en ole. Aloittaja oli oikealla asialla, täällä aika moni ei piittaa muusta kuin itsestään.

Vierailija
71/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot on kiellettävä. Prisman parkkipaikka on kiellettävä. Vanhemmat on kiellettävä. Lapset on kiellettävä.

Itse elin lapsuuteni hyväntuulisessa vapaudessa. Vanhempani rakensivat Suomea ja hyvää elämää meille lapsille.

Saman välitin ja välitän omille lapsilleni. :)

Vierailija
72/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:21"]

[/quote]

[/quote] Poistuin 5 minuutiksi ja palasin varmistamaan onko lapset siellä vieläkin jolloin olisin toiminut mutta auto oli lähtenyt!! Nytkö se on minun vika että joku oli ne jättänyt ne taaperot yksin? AP

[/quote] otan rautalangan. Miksi poistuit paikalta, vaikka "pelkäsit" että lapsille voisi tapahtua jotain pahaa?

Vierailija
73/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto! Meidän 12v. esikoinen haluaa jäädä monesti autoon istumaan.

Vierailija
74/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:42"]

50 sen sanoi..ihan mitä vaan voi tapahtua, entäs sitten kun joku kahjo varastaa auton ja lapsi menee mukana tai auto syttyy palamaan ja lapsi on loukussa ja kuolee? Teitä ei näytä liikuttavan, ei meille niin voi sattua..mutta kun vaan sattuu ja sitten itketään ja huudetaan apua, kun on ihan oma syy. En koskaan jättäisi pientä lasta yksin autoon, niin typerä en ole. Aloittaja oli oikealla asialla, täällä aika moni ei piittaa muusta kuin itsestään.

[/quote] Miksi ap poistui paikalta kun jotain mainitsemistasi olisi voinut tapahtua?

Vierailija
75/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sempä takia mulla tummennetut lasit autossa, ettei sinne kaikenmaailman tanttaliinat näe!

Vierailija
76/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia tässä keskustelussa on se että minut potkitaan rakastavien ja täydellisten mammojen toimesta maanrakoon.

Toivottavasti lapsillenne ei koskaan satu mitään kamalaa ihan vaan koska vanhempia ei kiinnosta pitää heitä turvassa. Oma napa tärkeämpi. AP

Vierailija
77/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää että se lapsi kuolee autoon silloin kun on sinun kyydissä kuin silloin kun odottaa parkkipaikalla.

onnettomuuksia sattuu eikä kaikkea voi millään estää. Mutta maalaisjärkeä saa käyttää. Tuolla huolehtimisella kasvatat lapsistasi neurootikkoja

Vierailija
78/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu ap. Huomasit mahdollisen ongelman, kävit vielä hieman myöhemmin katsomassa onko tilanne sama. Oikein. Välitön puuttuminen olisi ollut tässä tapauksessa liikaa. 

Vierailija
79/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:50"]

No voi kuule, sen aikaa siinä odoteltiin että kärryt olisi kerennyt viemään eikä sitäpaitsi kärryjen luona ollut ketään. Olisin soittanut poliisit paikalle jos he olisivat itkeneet. AP

[/quote]

Ei vittujen kevät.....

"Täällä on hei autossa pari itkevää lasta! Olleet jo minuutin!!! TULKAA PIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
80/93 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 21:49"]

Pääasia tässä keskustelussa on se että minut potkitaan rakastavien ja täydellisten mammojen toimesta maanrakoon.

Toivottavasti lapsillenne ei koskaan satu mitään kamalaa ihan vaan koska vanhempia ei kiinnosta pitää heitä turvassa. Oma napa tärkeämpi. AP

[/quote] Siis me olemme itsekkäitä kun olemme huolissamme niistä lapsista, joita sinä olisit voinut vahtia, ettei kukaan hullu satu paikalle?? Itse menit omalla navallasi syömään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme