Prisman parkkiksella 2 taaperoa yksin autossa?!
Tultiin kaupasta ja huomattiin että viereisessä autossa oli kaksi pientä lasta yksin eikä ketään aikuista näkynyt missään. Hetken siinä odoteltiin ja sitten käytiin hesen luukulla ja mentiin takaisin mutta auto oli lähtenyt. Jäi harmittamaan ettei jääty samantien paikalle vanhempia odottamaan, olisin voinut kysyä että miksi jätti lapset yksin.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:50"]
Ja sitten kun olisit vastauksen saanut?
[/quote]
Parempi niin kuin ottaa mukaan kiukuttelemaan
Taidat vähän hätäillä ja olla yli hysteerinen ihminen.Eiköhän ole parempi huolehtia vain omasta elämästäsi,eikä puuttua muiden mitättömiin asioihin.Etsi itsellesi joku muu harrastus kun toisten kyttääminen ja kirjoittelu.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:26"]
Mä näin Prisman parkkipaikalla keski-ikäisen miehen yksin autossa. Selkeästi ei ollut edes menossa kauppaan, muka katseli uneliaana ympärilleen. Soitin poliisin paikalle,koska selvästi se oli joku pedofiili, joka odotti, että taaperoita jätetään yksin autoon.
[/quote] Istuiko kuskin vai pelkääjän paikalla? Vai takapenkillä? Oletko varma, ettei mamma ollut viemässä ostoskärryjä ja jättänyt sedän hetkeksi yksinään autoon? Kysäisitkö sedältä oliko tällä kaikki hyvin vai hetikö aloit poliisille soittelemaan? Ilman valppauttasi siinä olisi voinut käydä huonosti! Setä olisi voinut autossa riekkuessaan vaikka vapauttaa käsijarrun ja auto olisi voinut valua paikaltaan jonkun päälle! Tai sitten setä olisi voinut myös tirahtaa itkuun ja itkeä vollottanut pitkät ajat ennen kuin mamma olisi tullut paikalle. Siinä olisi silloin ollut miestensuojeluilmoituksen paikka, toivottavasti poliisit ehtivät ajoissa paikalle ja tekivät sen. Olihan tuo täysin vastuuton teko jättää setää yksinään autoon!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:17"]
Kyllä olette hauskoja, valtava joukkolynkkaus samantien käynnissä. Oikealla tavalla kun sanansa muotoilee niin mammat ratkeaa :D AP
[/quote] Onko iltasi nyt pelastettu?Jee!
[/quote]Ei vaan pitäisi kysyä onko teillä minua ilkkuneilla nyt ilta pelastettu? Olen pph eli kyllä minä lapsista välitän ja juuri siksi käytiin siellä Hesessä välillä ja palattiin etten vaan tee hätiköityä ratkaisua eli tod näk olisin mennyt infoon pyytämään kuulutusta. Ja toistan: kärryjen luona ei ollut ketään eli kärryjen viennistä ei ainakaan ollut kyse. AP
[/quote] höpö höpö, et olisi mennyt heseen, jos olisit oikeasti välittänyt.
Eli näit mahdollisen "heitteille jätön" ja lähdit Heseen...no niin, hyvää toimintaa ap.
Eli näit mahdollisen "heitteille jätön" ja lähdit Heseen...no niin, hyvää toimintaa ap.
Ettekö te osaa lukea?? Tarkoituksella ymmärrätte väärin. Pääasia että saatte ilkkua. AP
Mitä lapset tekivät autossa ap? Olivatko hereillä vai nukkuivatko? Minkä ikäisiä lapset suunnilleen olivat? Itse näen useinkin nukkuvia lapsia autoissa kauppuojen parkkipaikoilla.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:47"]Mitä lapset tekivät autossa ap? Olivatko hereillä vai nukkuivatko? Minkä ikäisiä lapset suunnilleen olivat? Itse näen useinkin nukkuvia lapsia autoissa kauppuojen parkkipaikoilla.
[/quote] Vanhempi korkeintaan 2v ja pienempi selkä menosuuntaan kaukalossa noin 9kk. AP
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:47"]Mitä lapset tekivät autossa ap? Olivatko hereillä vai nukkuivatko? Minkä ikäisiä lapset suunnilleen olivat? Itse näen useinkin nukkuvia lapsia autoissa kauppuojen parkkipaikoilla.
[/quote] Vanhempi korkeintaan 2v ja pienempi selkä menosuuntaan kaukalossa noin 9kk. AP
[/quote]niin ja siis hereillä olivat.
Muka huolestuit, mutta kuitenkin lopulta poistuit paikalta, ja tavallaan itsekin jätit lapset heitteille autoon?
Ei, kun teithän sinä keskustelun tänne! Se auttoikin niitä lapsia kovasti.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:51"]Muka huolestuit, mutta kuitenkin lopulta poistuit paikalta, ja tavallaan itsekin jätit lapset heitteille autoon?
Ei, kun teithän sinä keskustelun tänne! Se auttoikin niitä lapsia kovasti.
[/quote] Tässä taas yksi joka ei osaa sisäistää lukemaansa.
Jos haen lähikaupasta esim. kaks maitopurkkia, jätän lapset autoon. 6v. ja 3v. Mutta olen poissa max. 7 min.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:26"]
Mä näin Prisman parkkipaikalla keski-ikäisen miehen yksin autossa. Selkeästi ei ollut edes menossa kauppaan, muka katseli uneliaana ympärilleen. Soitin poliisin paikalle,koska selvästi se oli joku pedofiili, joka odotti, että taaperoita jätetään yksin autoon.
[/quote] Istuiko kuskin vai pelkääjän paikalla? Vai takapenkillä? Oletko varma, ettei mamma ollut viemässä ostoskärryjä ja jättänyt sedän hetkeksi yksinään autoon? Kysäisitkö sedältä oliko tällä kaikki hyvin vai hetikö aloit poliisille soittelemaan? Ilman valppauttasi siinä olisi voinut käydä huonosti! Setä olisi voinut autossa riekkuessaan vaikka vapauttaa käsijarrun ja auto olisi voinut valua paikaltaan jonkun päälle! Tai sitten setä olisi voinut myös tirahtaa itkuun ja itkeä vollottanut pitkät ajat ennen kuin mamma olisi tullut paikalle. Siinä olisi silloin ollut miestensuojeluilmoituksen paikka, toivottavasti poliisit ehtivät ajoissa paikalle ja tekivät sen. Olihan tuo täysin vastuuton teko jättää setää yksinään autoon!
[/quote] Nämä on kyllä pahoja. :( Kesällä mamma viipottaa kauppaan, vaan mikä unohtuu?
Niin on viikon ruokalista mielessä, ettei muisteta sitä ikkunaa jättää raolleen. Siellä sitten autossa nestehukasta kärsitään.
Turha ihmetellä, jos mies kotiin päästessään alkaa juomisen.
Selitä meille ap, kun ymmärrämme väärin. Näit lapset autossa ja menit heseen. Mitä ymmärsimme väärin?
34 lisää, että kesähelteillä en jätä lapsia yksin ollenkaan autoon. Ja alle 3 v. lasta en jätä ollenkaan, vaikka isosisko olisikin mukana.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:15"]
Minkä takia lasta ei saisi jättää autoon vaikkapa puoleksitunniksi?
[/quote]
Oikeastiko olet noin tyhmä?
[/quote]
No kerro nyt tyhmälle, että loppuuko sieltä autosta happi mielestäsi vai syttyykö se ehkä palamaan? Vai kuoleeko lapsi janoon tai nälkään? Vai mikä tässä on hirveätä? Pedarin uhriksi joutumista en pidä myöskään kyseisessä tilanteessa kovin todrnäköisenä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:56"]Selitä meille ap, kun ymmärrämme väärin. Näit lapset autossa ja menit heseen. Mitä ymmärsimme väärin?
[/quote] *ottaa rautalankaa* eiku en jaksa selittää samaa asiaa enää uudestaan koska te ette vaan halua ymmärtää. Sen voin tähän lisätä että jos joku olisi halunnut kidnapata ne lapset niin sellaisen vanhan auton lukot saa hetkessä auki. Niin ja sekin vielä että se auto olisi voinut syttyä palamaan ihan itsekseen. Mieheni on palomies ja on kertonut useamman tapauksen jossa näin on käynyt.
Mutta hei...Kotiinkin on moni kuollut joten miksi niitä lapsiakaan pitäisi turhaan suojella. Herran haltuun <3 AP
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:27"]Minut jätettiin usein pienenä autoon odottamaan. Usein yksin toisinaan Siskoni kanssa kanssa, silloin meillä oli jopa hauskaa.
Mitään outoa tai kauhua en autossa odotellessa kokenut, ehkä päin vastoin tuo kaiketi vahvisti käsitystäni siitä, että maailma ei kaadu vaikka isä tai äiti ei kokoajan läsnä olekkaan. ;)
[/quote] Jatkan hieman. Vanhempani olivat silmissäni turvallisia aikuisia. Kun he jättivät minut autoon odottamaan, tunsin turvallisuutta. Luotin heihin. Milloinkaan en tuntenut turvattomuutta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:17"]
Kyllä olette hauskoja, valtava joukkolynkkaus samantien käynnissä. Oikealla tavalla kun sanansa muotoilee niin mammat ratkeaa :D AP
[/quote] Onko iltasi nyt pelastettu?Jee!
[/quote]Ei vaan pitäisi kysyä onko teillä minua ilkkuneilla nyt ilta pelastettu? Olen pph eli kyllä minä lapsista välitän ja juuri siksi käytiin siellä Hesessä välillä ja palattiin etten vaan tee hätiköityä ratkaisua eli tod näk olisin mennyt infoon pyytämään kuulutusta. Ja toistan: kärryjen luona ei ollut ketään eli kärryjen viennistä ei ainakaan ollut kyse. AP