Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisista, jotka meikkaavat paljon ja pukeutuvat kireisiin ja/tai paljastaviin vaatteisiin?

Vierailija
01.12.2020 |

Kysymys otsikossa :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä yrittää epätoivoisesti. Aamu menee laittautuessa ja ilta putsatessa.

Aikuisella naisella säälittävä näky.

Vierailija
22/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ajattelisin, että ovat varmaan menossa jonnekin bileisiin. Päivällä oudomman näköistä. Talvipäivänä ajattelisin että heillä on jotain kompensoitavaa itsetunnossa ha säälittäisi, koska kireät vaatteet ovat yleensä kylmät.

Noilla vaatteilla ja laittautumisella on aikansa ja paikkansa ja yleensä se on yökerho. Muuten näyttää omituiselta. Tyylikkyyttä on osata laittautua tilanteen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että pitää edelleen 2020 vuonna vetää johtopäätöksiä naisesta ulkomuodon perusteella. Näin naisena rakastan meikata näyttävästi, panostaa pukeutumiseen, käyttää korkokenkiä ja näyttää edustavalta - joka päivä. Siitä tulee ihana olo itselle. Ja on ihanaa näyttää myös seksikkäältä - olenhan oman kroppani omistaja. Olen maanläheinen, ystävällinen, taiteellinen, kunnianhimoinen, lojaali. Noista jälkimmäisistä ihmiset kai ne johtopäätökset minusta kuitenkin vetää, ei lookistani?

Vierailija
24/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalia kun vievät kaiken huomion ja miehet minulta. Itse en kuitenkaan kehtaa meikata ja pukeutua kireisiin vaatteisiin kun olen niin kunnollinen ja viisas ihminen, eikä äitikään tykkäisi.

Vierailija
25/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että pitää edelleen 2020 vuonna vetää johtopäätöksiä naisesta ulkomuodon perusteella. Näin naisena rakastan meikata näyttävästi, panostaa pukeutumiseen, käyttää korkokenkiä ja näyttää edustavalta - joka päivä. Siitä tulee ihana olo itselle. Ja on ihanaa näyttää myös seksikkäältä - olenhan oman kroppani omistaja. Olen maanläheinen, ystävällinen, taiteellinen, kunnianhimoinen, lojaali. Noista jälkimmäisistä ihmiset kai ne johtopäätökset minusta kuitenkin vetää, ei lookistani?

Juuri näin!

Vierailija
26/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. En kehtaa ja ahdistaa ajatuskin siitä, että olisin jonkun huomion kohteena.

Vierailija
27/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi muijia

Vierailija
28/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! En voi ymmärtää, miks nainen ei sais panostaa ulkonäköönsä. :/ Aina syynä on joki negatiivine juttu… Vai johtuuko toi siitä, et jotkut esineellistää naisii, nii sit katotaan pahalla, jos nainen meikkaa? Vaikka oon mies, nii tykkän todella paljo pillifarkuista, ku ne o mukavat ja tiukat ja niis tuntee ittesä paremmaks. Ja oon hyvin varma, et naiset tykkää myös pukeutuu tiukkoihin housuihin.

Vierailija
29/29 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies tykkää kireisiin vaatteisin pukeutuvista ja meikkaavista 17 vee tytöntylleröistä, joilla on vielä seksikäs vartalo. 

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän