Mitä mieltä naisista, jotka meikkaavat paljon ja pukeutuvat kireisiin ja/tai paljastaviin vaatteisiin?
Kommentit (29)
Illalla ajattelisin, että ovat varmaan menossa jonnekin bileisiin. Päivällä oudomman näköistä. Talvipäivänä ajattelisin että heillä on jotain kompensoitavaa itsetunnossa ha säälittäisi, koska kireät vaatteet ovat yleensä kylmät.
Noilla vaatteilla ja laittautumisella on aikansa ja paikkansa ja yleensä se on yökerho. Muuten näyttää omituiselta. Tyylikkyyttä on osata laittautua tilanteen mukaan.
Kummallista, että pitää edelleen 2020 vuonna vetää johtopäätöksiä naisesta ulkomuodon perusteella. Näin naisena rakastan meikata näyttävästi, panostaa pukeutumiseen, käyttää korkokenkiä ja näyttää edustavalta - joka päivä. Siitä tulee ihana olo itselle. Ja on ihanaa näyttää myös seksikkäältä - olenhan oman kroppani omistaja. Olen maanläheinen, ystävällinen, taiteellinen, kunnianhimoinen, lojaali. Noista jälkimmäisistä ihmiset kai ne johtopäätökset minusta kuitenkin vetää, ei lookistani?
Aivan kamalia kun vievät kaiken huomion ja miehet minulta. Itse en kuitenkaan kehtaa meikata ja pukeutua kireisiin vaatteisiin kun olen niin kunnollinen ja viisas ihminen, eikä äitikään tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että pitää edelleen 2020 vuonna vetää johtopäätöksiä naisesta ulkomuodon perusteella. Näin naisena rakastan meikata näyttävästi, panostaa pukeutumiseen, käyttää korkokenkiä ja näyttää edustavalta - joka päivä. Siitä tulee ihana olo itselle. Ja on ihanaa näyttää myös seksikkäältä - olenhan oman kroppani omistaja. Olen maanläheinen, ystävällinen, taiteellinen, kunnianhimoinen, lojaali. Noista jälkimmäisistä ihmiset kai ne johtopäätökset minusta kuitenkin vetää, ei lookistani?
Juuri näin!
Olen kateellinen. En kehtaa ja ahdistaa ajatuskin siitä, että olisin jonkun huomion kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Totta! En voi ymmärtää, miks nainen ei sais panostaa ulkonäköönsä. :/ Aina syynä on joki negatiivine juttu… Vai johtuuko toi siitä, et jotkut esineellistää naisii, nii sit katotaan pahalla, jos nainen meikkaa? Vaikka oon mies, nii tykkän todella paljo pillifarkuista, ku ne o mukavat ja tiukat ja niis tuntee ittesä paremmaks. Ja oon hyvin varma, et naiset tykkää myös pukeutuu tiukkoihin housuihin.
Setämies tykkää kireisiin vaatteisin pukeutuvista ja meikkaavista 17 vee tytöntylleröistä, joilla on vielä seksikäs vartalo.
M34
Teini-iässä yrittää epätoivoisesti. Aamu menee laittautuessa ja ilta putsatessa.
Aikuisella naisella säälittävä näky.