Mitä mieltä naisista, jotka meikkaavat paljon ja pukeutuvat kireisiin ja/tai paljastaviin vaatteisiin?
Kommentit (29)
Kivoja. Käyttävät usein korkokenkiäkin.
Joo kannattaa armaani uppoutua syvällisiin aatoksiin ja kirjoittaa ne puhtaaksi huomatakseen ketjun kadonneen tällä välin. En viitsi vastata tällä palstalla ihan vaan koska näin käy joka toinen kerta. Riippuu naisesta ja mitä nainen tekee.
Mitä mieltä? Sitä mieltä, että siinä on naisia jotka meikkaavat paljon ja pukeutuvat kireisiin ja / tai paljastaviin vaatteisiin. Sitä mieltä minä olen.
Haluaisin sellaisen tyttöystävän, mutta tajuan ettei oma taso välttämättä riitä.
Kivoja pikku flirttejä. Setä tykkää. ;)
Timo51
Arvostan naista, joka meikkaa ja näyttää nätiltä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen tyttöystävän, mutta tajuan ettei oma taso välttämättä riitä.
Nämä listatut seikat eivät vaikuta todelliseen tasoon.
Kuuluu tietyyn ikäkauteen, vaikkakin silloin sitä olettaa, ettei muunlaista voisi ollakaan.
No kuvitelkaa itsenne naisiksi hetkeksi. Kai sitä haluaisi olla viehättävä toisten silmissä?
Perus.
Juuri nyt toki joillain on löysempiäkin vaatteita, ilmeisesti muodissa.
Riippuu että minkäikäinen nainen. Jos kyseessä on 40-55-vuotias nainen niin ajattelisin että siinä on vanha reppana jumittunut teini-ikään. Jos 16-vuotias niin miettisin että miksei vanhemmat ole opettaneet tapoja millainen on oikeanlainen pukeutuminen. Jos 20-vuotias niin ajattelisin että se on on halpamaista. Seksikäs voi olla ilman paljasteluakin.
Ajattelen, et naisella on varmaa kiva olo, ku on nättinä. :) Mie luulen, et meikkaaminen vie aikaa, ellen taas oo iha hakoteillä, nii arvostan sitä, et jaksaa nähä vaivaa. Kireet ja/tai paljastavat vaatteet on iha kivat. :D
Tyrkkyjä ! Koominen näky etenkin ruokakaupassa :D
Persoonallisuudeltaan yleensä huomionhakuisia, missä taustalla vaillejääminen primääriperheessään ja hauras itsetunto. Valitettavasti hakevat vahvistusta egolleen ja egollehan ei mikään riitä. Monet varmasti aika eksyksissä ilman huomiota, surullisia tyttörukkia. Minuushan näillä myös voi olla kehittymätön. Rajat liian joustavat, kenties vaikea puolustaa omia rajojaan ja näin ollen vaikeaa kunnioittaa myös toisten rajoja. Osa saattaa olla dopamiinikoukussakin, minkä saavat huomiosta, mutta valitettavasti kun vaatteet ja härpäkkeet on riisuttu ja maskit pesty naamalta ja ollaan yksin iskee pohjallaolon tunteet tai ainakin sisäinen tyhjyys ja riittämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuntuu eksyneen näitä miehiä...
Mun nainen tykkää pukeutua tiukkoihin, paljastaviin vaatteisiin sekä meikkaa ja laittaa tukkaa vaivalla ja usein. Seksikästä on!
Vierailija kirjoitti:
No kuvitelkaa itsenne naisiksi hetkeksi. Kai sitä haluaisi olla viehättävä toisten silmissä?
Jos olisin nainen, pukeutuisin burkhaan.
M44
Espanjan inkvisitio soitti ja haluaisi johdattelevan kysymyksensä takaisin :)