Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen muuttanut elämäntapoja radikaalisti tammikuussa, laihtunut

Vierailija
12.04.2014 |

8kg ja uskomatonta kyllä menettänyt kiinnostuksen alkoholia kohtaan lähes täysin. Ennen viikonloppuisin tuli nautittua viiniä ruoan kanssa, nyt ei tee yhtään mieli sitä nuutunutta olotilaa vaikka mitään kännejä ei tullut koskaan vedettyä, vain 2-3 lasia punaviiniä/valkkaria. Aika jännä juttu. Olen jopa pohdiskellut että seuraavissa kavereiden pippaloissa taidan mennä vesilinjalla, vaikka sanomistahan siitä tulee..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla! Muutin elintavat terveellisemmiksi: tarpeeksi kasviksia ja marjoja ja hedelmiä, 2-3x viikossa kalaa, sokeria vain 1-2 kertaa viikossa joku herkku, liikuntaa joka päivä... Olen laihtunut 10 kg tammikuusta. Ja olo on parempi kuin aikoihin!

Alkoholin suhteen mulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa, en ole juonut edes joka viikko. Mies on viiniharrastaja, joten jos se aukaisee oikein hyvän pullon, maistan pienen lasin, mutta yleensä ei muutenkaan tee enempää mieli.

Sen sijaan sipsejä en voi enää syödä. En ollut syönyt kolmeen kuukauteen, nyt maistoin, kun mies osti niitä hulluilta päiviltä. Yök, mitä moskaa! Ei todellakaan tee mieli.

Myöskään jotain irtokarkkeja tai perusjäätelöitä tai pullia tai keksejä ei enää tee mieli. Jos maistaa, niin tulee vaan sellanen ällötys.

Vierailija
2/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tahdo joskus vähän juhlia ja sallia itsellesi paheita, ansaittuna hyvin eletystä arjesta?

Mun pitäisi palata takaisin tuohon. Olen muutaman kuukauden ollut taas välittämättä, lihomut heti 4kiloa ja olo on paljon raskaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lla ei ole mitään mielihaluja mihinkään herkkuihin tms. Oon kauheen tyytyväinen sapuskoihini enkä kaipaa oikeastaan mitään.

Vierailija
4/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen sallii itselleen paheita. Pari kertaa viikossa annan itseni syödä jonkun herkun - jäätelöä, vähän suklaata, leivonnaisen. Tai jos on jotkut juhlat, kuten viime viikolla äidin synttärit, niin söin kakkua tyytyväisenä ja join lasin shampanjaa.

Kerran kuussa sallin itselleni pitsan tms. epäterveellisen ruoan.

Mutta ei mulla ole noihin enää sellanen himo kuin aiemmin. Ok, esim. jotain laskiaispullaa teki kovasti mieli ja tyytyväisenä yhden söin. Aikamoinen parannus viime vuoteen, jolloin söin lukemattomia laskiaispullia niin kauan kuin niitä kaupasta sesonkina sai. :)

Ja kyllä aion vappuna syödä itse tehtyjä munkkeja ja simaa.

Mutta mun ei tee enää mieli mättää jotain sipsejä tai karkkeja hulluna, kuten joskus tuli tehtyä ainakin kerran viikkoon. Ne sipsit oikeasti, yök, ihan kuin olisi tupakkaa syönyt nyt, kun ei ollut kolmeen kuukauteen laittanut niitä suuhunsa.

T. 2

Vierailija
5/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen jatkaa vielä, että mun herkut on vaihtuneet. Ostan kaupasta aika kalliitakin erikoishedelmiä välillä ja kalliimpaa lihaa, herkuttelen kotimaisilla kaloilla ja laadukkailla äyriäisillä. Leipä, sen mitä syön, ostan paikallisista pikkuleipomoista hiukan kalliimpaa. Avokadoja syön, marjoja, jne.

Samoin ne ihan herkut, niiden suhteen en enää tyydy perusmättöön. Jos haluan suklaata kerran viikossa, voin ostaa niitä kalliimpia irtomyynnissä olevia konvehteja pari kappaletta. Tai jonkun ihanan, tyyriin leivoksen. Tai sitten jotain todella hyvälaatuista pienen valmistajan jäätelöä. Kun ei enää tarvi mättää herkkua kaksin käsin, voi sallia sitten itselleen vähän luksusta ja oikeasti arvostaa sitä herkkuaan sitten.

Vierailija
6/6 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kunpamä pääsisin omin avuin eroon tästä siuderin lipityksestä :( lihottaa, aiheuttaa riippuvuutta ja syyllusyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi