Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toiset kehuskelee näillä asioilla?

Vierailija
12.04.2014 |

Kuinka eivät ehdi työaikana käydä pissalla tai juoda kahvia. Minä ehdin ja saan silti päivän aikana mielestäni erittäin paljon aikaan. Paljon enemmän, kun jalat ristissä istuen tai väsyneenä. Joskus pidän lyhyempiä taukoja, mutta joka päivä nousen työpisteeltä hetkeksi. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kehumista vaan valittamista.

Olin hirveän onneton ja ahdistunut sinä ajanjaksona jolloin jo pissalla käyminenkin aiheutti sen että olin myöhässä seuraavasta palaverista ja minulle siitä huomautettiin. Myös lounaiden jatkuva skippaaminen kiireen takia on inhottavaa ja huonontaa elämiseni tasoa merkittävästi.

En odottanut niiden asioiden toteamisella saavani ihailua vaan sympatiaa, joskus jopa armoa. Kun useinhan se tuli sanottua ihmiselle joka oli niskassa vaatimassa jotain ylimääräistä. Toivoin että jos hän tietäisi miten vaikeassa tilanteessa olen, hän voisi suoda minulle vähän helpotusta vaatimuksineen ja odottaa esim. seuraavaan päivään.

Vierailija
2/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä kehuskella millään? Eikö kehuskelu ole vähän huonotapaista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä töissä tuollaista on?

Vierailija
4/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virastoissa oli paljon, missä eivät kyllä oikeasta kiireestä tienneet mitään. Hyvin ehtivät käytävällä kuitenkin noita asioita valittaa, tosin se kuulosti kehuskelulta. Siinä ajassa olisi usein juonut kupillisen kahvia ja käynyt vessassa samalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä